nafok Lobeke OX

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

nafok Lobeke OX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 10:34

De titel zegt het eigenlijk al Haha! Hoe is de nafok van Lobeke OX? (incl. foto's zijn welkom Knipoog )

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Re: nafok Lobeke OX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:01

de reacties die je hebt gekregen zegt al genoeg denk ik.. denk niet dat er zoveel zijn anders had je er vast wel een reactie op gehad. misschien is het beter om Jan Calis te mailen.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Re: nafok Lobeke OX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:25

Maakt me benieuwd waarom er niet veel van zijn.... lijkt me toch een goede hengst?
En een hengstenhouder is altijd enorm vol lof over zijn eigen hengsten, ik wou graag iets "neutralere" ervaringen. Knipoog

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: nafok Lobeke OX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:15

Op de site staan volgens mij wel een aantal nakomelingen toch? Volgens mij heeft hij weinig 100% arabische nakomelingen. Zal wel iets te maken hebben met weinig dish e.d., maar dat neemt niet weg dat het imo een gaaf sportpaard is Ja

miranda85

Berichten: 270
Geregistreerd: 28-09-07
Woonplaats: alphen aan den rijn

Re: nafok Lobeke OX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 22:25

Maroush schreef:
Op de site staan volgens mij wel een aantal nakomelingen toch? Volgens mij heeft hij weinig 100% arabische nakomelingen. Zal wel iets te maken hebben met weinig dish e.d., maar dat neemt niet weg dat het imo een gaaf sportpaard is Ja



nee dat denk ik niet, denk meer omdat het een spaanse is en die zie je niet veel in ons kikkerlandje. hier is meer pools en russisch wat de overmacht heeft. en de dish maakt niet uit. als je merrie er 1 heeft... en zoveel dish vind ik niet dat de arabieren in nederland hebben.. er zijn mensen die vallen op de mooie koppies.. ik ook. maar daar kies je dan bewust voor, is mijn idee.
maar lobeke dekt ook voor het nrps, op de site staan wel wat nakomelingen van lobeke.
En ik ken jan een beetje als jij je merrie laat zien kan hij misschien wel zeggen dat lobeke helemaal niet geschikt is voor je merrie. (was namelijk bij mij zo)
Je kan aan hem vragen wat hij nogal vererft. daar heb je meer aan denk ik..
maar als je een sportpaardje met een grote oog wilt fokken moet je lobeke hebben!
ik vnd hem top! (maar dat is mijn mening.....)

Nikitaa

Berichten: 544
Geregistreerd: 13-09-04

Re: nafok Lobeke OX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 22:26

Een vriendin van mij heeft er 1 in april 2007 geboren. Foto's kan ik je mailen, ga ik niet zonder haar toestemming hierop zetten.

liesjeB

Berichten: 173
Geregistreerd: 26-08-07

Re: nafok Lobeke OX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 09:51


delight01
Berichten: 7
Geregistreerd: 29-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:25

Loolapelooza schreef:
De titel zegt het eigenlijk al :D Hoe is de nafok van Lobeke OX? (incl. foto's zijn welkom ;) )

ik heb een pracht nakomeling van lobeke ox van 2 jaar nu. ben er erg blij mee en heeft een super karakter en wilt alles heel graag doen voor je.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 21:40