Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 162 van de 205 [ 5123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 205  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

lusitano praat en foto,s

 
Profiel   

[ img ]

Hier gaat het ook zo als gepland nu 51 dagen drachtig
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 22:10 



 
Profiel   

Spannend hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 06:01 



 
Profiel   

Bedankt Lusitano,
Ik zit hier ondertussen in spanning te wachten op die twee paarden. Terwijl ik alleen kan hopen dat alles goed komt.
(Ik heb een week vakantie en rij een rondje met mijn gezin)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 05:49 



 
Profiel   

Graag gedaan.
Het zijn schatten van dieren en grote maatjes. Ze zijn heel makkelijk met nieuwe dingen en werkwillend.
Ik denk dat er veel plezier aan beleefd wordt.
Ze zijn gisteren opgehaald en vandaag zijn ze neem ik aan de reis naar Nederland begonnen, maar ik wacht nog op bericht, ook van datum van aankomst.

Het zijn halfbroers van deze vader
[ img ]

Een is groter dan de ander. Opa van moeders kant van het kleintje was een groots stierenvechterspaard.

Communicatie met dit bedrijf verdient ook geen 10, terwijl ik er toch goede ervaringen mee heb.

Wat leuk, zo´n huifkar vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 09:09 



 
Profiel   

Nou, bericht gehad dat ze onderweg zijn en maandag vroeg aan komen, maar dat "alles in orde" was dus niet zo want nu beginnen ze alsnog over de papieren die betaald moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 13:01 



 
Profiel   

Jemig Lusitana.. ze zijn lekker bezig zo te lezen..

Gefeliciteerd met de dracht Keona!

Gaan er nog mensen naar Exloo in september (?) ?

Digital gisteren.. na een flinke onweersbui
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 09:34 



 
Profiel   

Wow mooi plaatje zeg!

Ik ga in ieder geval niet met paard, ik vind het te ver voor een dagje, 2x ruim 2 uur op de trailer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 12:26 



 
Profiel   

Wij gaan misschien, wonen er vrij dichtbij ( 30 minuten met de auto). Zonder paard; Ultramar mag lekker thuisblijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 12:47 



 
Profiel   

Ah voor jullie wel lekker in de buurt dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 12:53 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Ah voor jullie wel lekker in de buurt dan!


Inderdaad, hier bijna "om de hoek". ;) Nog wel over gedacht om mee te rijden met de WE maar Milo ( de zoon van Ultramar) is daar nog niet klaar voor en die zwarte is niet fit genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 13:04 



 
Profiel   

Wat een gedoe met de vervoerder, Lusitana! :(:) Hopelijk komt het allemaal goed.

Digital ziet er goed uit Duifje, hoe is het met de andere Luso's?

Wat jammer dat Ultramar niet helemaalfit is, ElCid. Hoe gaat het met Milo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 17:22 



 
Profiel   

Met Milo gaat het heel goed, begint echt een superpaard te worden maar nog niet genoeg bevestigd voor een wedstrijd. Ultramar komt wel weer maar dat heeft even tijd nodig, hij is al 18 en heeft wat blessures gehad en dat kost bij zo'n oude heer meer tijd.

Geen recente foto van Milo ( problemen met harde schijf, maar toch even wat Milo spam)
Azteca; vader Ultramar, moeder Sheza Nuclear Rebel ( Quarter horse)

Milagro dos Mundos tijdens clinic van Cody Deering
[ img ]


Geen beste foto maar toch leuk ;) tijdens clinic van Jeff Sanders
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 19:30 



 
Profiel   

rider schreef
Wat een gedoe met de vervoerder, Lusitana! :(:) Hopelijk komt het allemaal goed.

Digital ziet er goed uit Duifje, hoe is het met de andere Luso's?

Wat jammer dat Ultramar niet helemaalfit is, ElCid. Hoe gaat het met Milo?


Dankje! Dolár gaat nu heel goed. Als zijn progressie zo door gaat hoop ik einde zomer of winter ook weer te starten met hem. Maar ben al erg blij met waarbij nu gekomen is.

Empie is ondertussen PSG met zijn nieuwe eigenaresse, dus die gaat ook goed. Zijn hard aan het oefenen voor de zware tour.

Balen Elcid van Ultramar!

Ik denk niet dat ik naar Exloo ga. Had het wel grappig gevonden om Dolár mee te nemen met Bruno. Dat is iets waar we het vorig jaar over hadden maar hij toen niet klaar voor was. Maar heb Bruno al zo lang niet gesproken. Het enige dat ik weet ik dat hij een operatie heeft gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 23:32 



 
Profiel   

Is Bruno ( da Silva, neem ik aan ;) ) op de keuring dan? Laatste keer dat we hem spraken was in 2015 in Portugal dus misschien wel aardig om hem daar weer eens tegen te komen :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 08:17 



 
Profiel   

Dat weet ik niet. Ik heb hem nu ook al een flinke tijd niet gesproken. Maar afgelopen jaar was hij bij ons op stal en hadden we het er dus over om dolar mee te nemen naar de keuring. Toen ging dat niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 08:51 



 
Profiel   

Ik rijd met Jabari mee met de ruinenrubriek dit jaar op de keuring en we doen mee met de introductieklasse WE op zondag! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 09:15 



 
Profiel   

Wow stoer zeg!
En dan gelijk zo’n eind weg.
Overnacht je zelf dan in een hotel ofzo als je er 2 dagen heen gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 12:15 



 
Profiel   

Inderdaad stoer dat je zo'n eind op stap gaat met je jonkie Bianca! Ik zie het met Hèrmes helaas ook niet zitten. Eerst maar eens wat vaker trainen op ander terrein en reizen met de trailer. Het is vanuit Utrecht zonder trailer 2 uur, dus met zo'n 2,5-3 gok ik. Denk eerlijk gezegd ook niet dat ik er zonder paard heen ga, ben al jaren vaste bezoeker en vrijwilliger, maar ik heb dat weekend al andere plannen en voel er weinig voor dit jaar. Hopelijk volgend jaar beter! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 14:52 



 
Profiel   

Oww vanuit Utrecht al 2 uur?
Dan kan ik er hier gerust nog een uur bij optellen...
Ik zat vanaf hier te denken aan 2 uur, maar wij moeten al bijna een uur naar Utrecht...

Snap dat je dat nog niet doet hoor!
Ik vind het voor Ferro ook te ver, ben net zo blij dat hij nu goed reist, dat wil ik graag zo houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 15:12 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Oww vanuit Utrecht al 2 uur?
Dan kan ik er hier gerust nog een uur bij optellen...
Ik zat vanaf hier te denken aan 2 uur, maar wij moeten al bijna een uur naar Utrecht...

Snap dat je dat nog niet doet hoor!
Ik vind het voor Ferro ook te ver, ben net zo blij dat hij nu goed reist, dat wil ik graag zo houden.

2 uur en 22 minuten is het voor jou, dus zeg maar anderhalf uur.
Voor mij 1 uur en 49 minuten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 15:32 



 
Profiel   

2,5 uur wordt het dan voor ons...
1,5 gaan we niet redden...
Met de trailer nog een beetje langer denk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 16:35 



 
Profiel   

Ja sorry, ik bedoel natuurlijk 2,5 uur, die 2 uur en 22 minuten ruim genomen. :)
Met de trailer uiteraard langer want dan mag je niet zo hard.

Ik ga niet. Voor mij maakt de afstand niet zo veel uit, want ik rijd ook gerust naar Gesves, maar heb het in NL wel gezien....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 19:49 



 
Profiel   

Niet met paard toch naar Gesves?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 20:08 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Niet met paard toch naar Gesves?

Oh ja wel hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 20:56 



 
Profiel   

Oh ja joh, ik dacht dat jij ze nooit mee nam naar de keuring, dat is echt een verrassing voor mij!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 162 van de 205 [ 5123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 205  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen