Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 347 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

Wat een prachtpaard @mrie!!

De jouwe ziet er ook nog een stuk beter uit Veerle!! Wat is ze ook echt mooi zeg.

Nu inspireer je mij om ook eens de evolutie te tonen!

Verkoopsfoto
[ img ]

Februari/Maart 2019
[ img ]

Zomer 2021
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 13:40 



 
Profiel   

Dat koppie @Jenara, wat een zoeteke.
@Veerle, Heeft hij nou zo'n lange romp of vertekend de foto? prachtig scherp gelijnd

Ik ben ook helemaal verliefd op Amias, zo jammer dat hij hard zijn best doet helemaal wit te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:06 



 
Profiel   

Jenara schreef
Nu inspireer je mij om ook eens de evolutie te tonen!

Verkoopsfoto
[ [url=m/PM6UXn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Februari/Maart 2019
[ [url=m/yy2IB3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zomer 2021
[ [url=m/rqohGd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super leuk om de veranderingen te zien.! <3

Wat een mooi paard mrie <3 ze heeft voor mijn gevoel inderdaad een iets langer lijf..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 07:53 



 
Profiel   

Ik zit momenteel een beetje in een dipje ..
ik heb dus door ziekte een redelijke tijd niet echt getraind of gereden en nu ben ik het weer wat aan het oppakken, maar Jenara haar balans is weer achteruit, het voorwaarts gaan blijft echt een probleem en ook galop gaat weer minder goed.
Ik weet zeker dat het met training wel weer beter wordt, maar even balen dat ik precies weer zoveel stappen achteruit ben :/
Ik zou ergens graag een extra les inplannen, maar omdat ik momenteel even op een ziekte-uitkering thuis zit, kan ik me dat niet permitteren tot ik terug kan gaan werken ...

Sorry voor deze random rant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:18 



 
Profiel   

Wat balen Jenara!

Mag ik mij hier ook melden? Ik heb in augustus Neva gekocht. Een PRE merrie van 13 jaar. Gefokt in België, (gelukkig correct en zonder trauma’s) opgeleid in Spanje en twee jaar geleden ongeveer naar Nederland gekomen <3
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:32 



 
Profiel   

Veerle, ze is zo knap!

Wat een cutie Jorinda <3

Jenara, wat balen dat het achteruit gaat. Zelf kan ik je echt de online training van Jill aanraden. Is niet mega duur, en zelf heb ik hier echt enorm veel aan. :j Er zit ook een online community bij. Wellicht kan je zo je motivatie terug krijgen?

Hier gaat alles zijn gangetje. Cortado staat gelukkig goed op zijn nieuwe plek. Met Dorado lekker aan het trainen. Aankomend weekend weer wedstrijd. Inmiddels mogen we ook M2 starten, maar dat doen we volgend jaar denk ik. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:53 



 
Profiel   

Wat een prachtige merrie Jorinda!

Ik ben een tijdje even niet zo actief geweest op het forum dus moet weer even bijlezen.

Dawn had in de zomer een peesblessure opgelopen. Heb een second upinion laten doen door andere dierenarts en blessure bleek heel erg mee te vallen dus op basis daarvan een opbouwschema gemaakt en lasertherapie gestart. We zijn nu al een tijdje verder en blessure is goed hersteld gelukkig.

We kunnen in ieder geval alles weer doen.



[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 15:28 



 
Profiel   

Echt prachtige paarden :+:

Mocht er iemand op zoek zijn naar een PRE. Ik ken iemand die sinds kort in de PRE's zit, en ze heeft echt prachtige paarden in de verkoop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 21:04 



 
Profiel   

Succes dit weekend MightyJoe!

Wat naar dat Dawn een pees blessure had, maar fijn om te lezen dat er een goede stijgende lijn in zit! :) Lief koppie heeft ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 11:30 



 
Profiel   

Nou, de kogel is door de kerk.
Fuego staat te koop. Het rijden lukt niet meer en ik word steeds onzekerder. Hij is beter af bij iemand die sterker in z'n schoenen staat, hoe jammer ik het ook vind :\

Op de grond kan ik alles met hem, hij is echt mega braaf, maar hij wéét gewoon dat hij kan klxten bij mij en dat doet hij dan ook. Staat m'n vriend ernaast is hij poepbraaf. Dus ja het ligt echt aan mij.

Ik heb het er wel moeilijk mee, ik heb hem niet gekocht om weer te verkopen, maar ik weet diep van binnen dat dit de beste beslissing is. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 10:24 



 
Profiel   

Oh nee wat naar Tarzan! :knuffel:
Jullie zijn zo leuk samen, echt rot dat je er dan niet samen uit komt.
Hopelijk vindt je snel een fijne nieuwe baas voor hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:31 



 
Profiel   

Ik heb er ook echt moeite mee, ik heb hem gekocht om een blijvend huis te geven en niet om weer te verkopen, maar helaas, af en toe moet je je gevoel uitschakelen en andere keuzes maken :\

Ik hoop ook echt dat ik een fijn huisje voor hem ga vinden, want dat verdient hij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:33 



 

He toch, wat een nare beslissing...

Tis dat wij zelf nu geen vreemde paarden in de kudde willen wegens de geblesseerde anders had ik wel interesse :=

Kijk mijn oudje <3

[ITP] een ode aan PRE Modesta
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:57 



 
Profiel   

Zeg dat, heb al tranen met tuiten gelaten, maar diep van binnen weet ik dat het de beste keuze is -O-
Jammer robijn, jou had ik hem meteen toevertrouwd! :j

Gave foto van Modesta!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 12:09 



 
Profiel   

Aww Tarzan! wat een nare keuze, maar ik begrijp het wel! Ik hoop dat je echt een vijfsterren thuis voor hem vindt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 12:39 



 
Profiel   

Dat hoop ik ook, dankjewel voor jullie medeleven! Ik had het zelf ook graag anders gezien :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 13:01 



 
Profiel   

Wat jammer hé, ook wel sneu voor hem dat hij je net een beetje is gaan vertrouwen..
Heb je de ruimte/mogelijkheid om hem te houden en zo met pensioen te doen? Hij is al op leeftijd en met zijn achtergrond is een nieuwe geschikte eigenaar vinden een hele uitdaging lijkt me.. Moeilijk hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 13:12 



 
Profiel   

Ik begrijp je redenering Captain, maar omdat hij nog topfit is en ook gewoon graag werkt ga ik eerst kijken of ik een geschikt huisje voor hem kan vinden. Het gaat mij ook echt aan het hart en mijn gevoel en verstand zitten nog niet op 1 lijn :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 13:30 



 
Profiel   

_Tarzan, wat jammer. Maar ik denk dat je een goede keus maakt! Hopelijk vind je snel een goed tehuis voor hem!

Ik heb een hele mooi dame onderweg uit Spanje, woensdag komt ze aan. Ik heb haar samen met haar Spaanse fokker en ze zal uiteindelijk voor de verkoop zijn maar ik hoop er nog een leuke tijd mee te hebben. Ze is net zadelmak en 3,5 jaar. Ben heel benieuwd naar haar.

Met knappe Vic gaat het ook goed, we starten bijna iedere week en mogen nu L2 starten. Jammer dat hij toch nog wel wat afgestraft wordt op zijn spanning. De jury verward zijn looplust nogal eens met angst. Dat is best jammer. Hij is wakker en wil heel graag werken dus toont zich wat scherp en alert. Maar dat wordt dan een beetje afgestraft, dat is wel jammer.
De merrie:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 20:42 



 
Profiel   

Wat een moeilijke beslissing is dat geweest Tarzan. Hopelijk vindt je een prachtige plek voor hem.

Ik heb gisteren nog heerlijk gereden op Dawn alleen heeft hij weer een trucje bedacht wat we er al uit getraind hadden namelijk bij het opstappen naar voren schieten. Zodra ik op het krukje sta om op te stappen schiet hij naar voren. Super irritant. We hadden dat er al uit dus waarom hij dit nu ineens weer doet snap ik niet. Waarschijnlijk uitproberen.. heb hem ook tegen de bakrand gezet en dan gaat het ook niet. Hebben jullie tips hoe we dit kunnen aanpakken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 07:48 



 

Stapjes kleiner maken en weer belonen bij alles wat goed gaat.

Moet ik ook doen want mijn 5 jarige heeft een wondje op haar schoft en lanceerde me bijna bij het opstappen gisteren :+ ik durfde toch even niet opnieuw haha. Daarna wel nog heerlijk gereden en instructeur van de club stond mooi te kijken van haar vooruitgang. Die vond ons wel m klaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 07:55 



 
Profiel   

Die van mij krijgt altijd een klein brokje als ik opgestapt ben, dus die staat altijd keurig te wachten en draait meteen zijn hoofd 180 graden voor dat brokje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 08:01 



 
Profiel   

Matheno schreef
Die van mij krijgt altijd een klein brokje als ik opgestapt ben, dus die staat altijd keurig te wachten en draait meteen zijn hoofd 180 graden voor dat brokje :')


_O- hier precies zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 08:37 



 
Profiel   

Robijntjah dankje voor de tip. Wat mooi compliment van die instructeur :)

Matheno, het nadeel bij Dawn is als ik hem ga belonen met brokjes wordt hij echt heel vervelend en happerig. Heb eindelijk dat hengsten gehap eruit gekregen van hem :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 11:51 



 
Profiel   

Vandaag is de zadelpasser geweest. Uitputtend zowel voor mij als voor mijn beest... en het leverde niks op. Hij is smal heeft zwarte kopijzer nodig, heeft een heel korte en weke rug.
We probeerde kent en masters, thorowgood en een fairfax. De Fairfax zou kunnen maar dan moet er wel een pad onder.
Ik loop daar niet zo warm voor, maar het is een optie.
Ik zoek nog meer opties, weten jullie wat. Het wordt een zadel voor voorlopig want hij zal nog groeien, ik wil er dus geen kapitaal aan uitgeven. Dat komt later wel als hij zijn echte grote paardenzadel krijgt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 23:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 347 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen