Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 448 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 

Wat een mooie filmpjes en fotos. Hier weinig sneeuw gezien en ziek geweest. Maandag 20 u geslapen geloof ik :=

Vandaag weer ongeveer fit en meteen de zadelmaker de hele middag over de vloer gehad voor alle 3.

Aurelia weer een boommaat wijder.... Paard blijft maar groeien.

En voor oma Mo een veelzijdigheidszadeltje op proef voor de crossjes.

Succes morgen ook Maartje!

Nu gaat het licht uit want nog een vaag hoofdpijntje en morgen toch weer werken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-23 23:16 



 
Profiel   

Wat balen dat je zo ziek bent geweest Robijntje.

Fijn gevoel geeft dat als de zadelmaker weer is geweest en alle 3 weer een goed passend zadel hebben. Aurelia groeit goed in der lijf en bespiering blijkt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 07:29 



 
Profiel   

Zonnebloem92: Wat een rare opmerking, lijkt me toch dat de veiligheid iets belangrijker is dan het persé rijden.
Autumnn: Hij ging uitgebreid rollen en bleef nog even liggen ;-)
Captain: Ja is echt zo leuk om mee te oefenen. Onze drone heeft alleen geen volg-modus dus het was even prielen voor we de goede shots hadden. Vind jouw foto's qua kleur altijd zo mooi! Lightroom neem ik aan?

Ineke2: Wat fijn dat je zenuwen afnamen. Dan is het fijn als er iemand is die je kan vertellen wat te doen en wanneer. Dat loperige blijft toch een dingetje bij die Spanjaarden.. Hier nog steeds aan het opbouwen na de Droes. Maar Hugo vertellen dat hij buiten echt niet op ieder pad hard mag, want opbouwen, blijft lastig. Hij raakt dan gewoon echt over de zeik omdat hij liever draaft dan rustig stapt.

Robijntjah: Beterschap! Hopelijk nu weer wat opgeknapt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 11:17 



 
Profiel   

Beterschap Jolijn! Ah en jij had Raisa gister :D Ze was net hier inderdaad hahaha

Lissy deed het zo braaf! Even aan de longe gelopen met zadeltje en ik heb er even op gezeten om te kijken hoe ik er zelf op kan zitten. Was de 2e keer dat ik er dus op zat, mevrouw vindt het allemaal prima :D Ik ga nu kijken of ik een 2e hands wintec kan vinden om mee te beginnen, want ik vrees een beetje dat ik hetzelfde probleem als Jolijn met Aurelia ga hebben :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 12:59 



 

Hahahahahaha dan kan ik je dat erg aanraden ja :')

Raisa zei ook al dat morita zo op elevada lijkt qua karakter. Leuk joh :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 13:24 



 
Profiel   

Succes :') En als je haar kwijt wil, ik ken toevallig iemand die veel ervaring heeft met dat karakter O:) :))

Ik ga nu rustig op zoek naar het type zadel dat ze vandaag op had in de juiste maten en bij voorkeur bruin. Scheelt dat ik ook echt helemaal geen haast heb, dat is wel fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 13:29 



 

Wat voor zadel was het? Hou ik mijn ogen en oren voor je open!

Ik ben dus aan de Bates vzh. Ben een springlesje aan het inplannen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 14:04 



 
Profiel   

Ah lief :) Een Wintec 500 hart veelzijdigheidszadel 17 inch, met rode boom, maar dat is aan te passen als die er niet in zit

Voor nu een vhz zadel omdat we bang zijn dat ik op de dressuurversie niet kan zitten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 14:33 



 
Profiel   

keeyzie, mooie foto's in de sneeuw!
Zonnebloem, wat een rare reactie van de zadelmaker, wel fijn dat je zadel nog goed ligt.
Stomme vraag misschien maar wat doet hij dan als je erop stapt zonder te longeren?
Ineke2, wat fijn om te lezen dat je les zo goed ging!
Jolijn, fijn dat je zadels weer op maat gemaakt zijn en wat leuk dat je een veelzijdigheidszadel hebt nu! Cooooool springles! :):)
Maartje_M, wat leuk dat je erop hebt gezeten!! :D

Fuego barst ook echt van de energie, maar die longeer ik niet van te voren, dat is gewoon eerste 10 min vasthouden aan m'n riempje van het zadel, teugels niet te strak en blijven zitten :') Hij heeft het gewoon even nodig om een paar rondjes z'n energie eruit te gooien. Klinkt overigens wel extremer dan het is hoor, hij is gewoon stuurbaar en kan hem ook gewoon terugpakken, maar het voelt dan wel heel erg oncontroleerbaar :') Jaar geleden raakte ik echt in paniek als hij zo deed, nu denk ik ach laat hem, hij doet toch niks, hij gaat alleen maar hard :')

Zondag en vandaag weer naar de bak geweest :D
Zondag waren ze 'nt springen en nog 3 andere paarden in de bak, dus dikke error (zowel bij paard als bij mij _O- ) Was wel een goeie oefening. Stuiterdestuiter door de bak gegaan maar uiteindelijk heel fijn kunnen afsluiten :D

Vandaag gelukkig alleen in de bak en even heerlijk kunnen oefenen met hem <3
Zelfs met teugels op half 7 de hele bak rondgegaloppeerd, de brave dodo :D <3

Klaar voor vertrek :D
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hij was ook nog even op locatie alvast achteruit de trailer af terwijl de stang er nog achter zat :7
Echt, ezel! Liep hij daar los zonder iets om. Gelukkig kon ik hem meteen pakken haha, schrik van m'n leven maar gelukkig niks gebeurd! :=

Hij liep vandaag heen en terug zo de trailer op en écht je kunt zo goed merken aan hem dat hij het werken ontzettend leuk vindt! Hij heeft er echt plezier in, zo leuk! En hij doet het ook echt super, ik ben zo trots op hem! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 14:49 



 
Profiel   

Hij ziet er ook echt goed uit Tarzan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 14:52 



 
Profiel   

Dankjewel, ik moet zeggen dat ik ook echt blij ben dat hij zo goed is opgeknapt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 14:59 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Ah lief :) Een Wintec 500 hart veelzijdigheidszadel 17 inch, met rode boom, maar dat is aan te passen als die er niet in zit

Voor nu een vhz zadel omdat we bang zijn dat ik op de dressuurversie niet kan zitten :+


Ik heb wel een 18" voor je.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 19:31 



 
Profiel   

Dat past niet op Lissy :') en mij ook niet maar dat eerste vind ik belangrijker hahaha

16,5 kan misschien ook nog wel net, maar dan zit ik misschien te ‘opgesloten’ en gaat het niet lang goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 20:02 



 
Profiel   

Wat fijn Maartje dat Lizzy zo braaf was. Heerlijk zo’n betrouwbaar dier <3

Tarzan Fuego ziet er echt heel goed uit! Leuk dat je het plan hebt om een onderlinge wedstrijd te gaan rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 20:07 



 

Wat tof weer Tarzan!

[ img ]
Mijn proef vzheids zadel. Vrijdag maar meteen een springles ingepland.

Vandaag op wedstrijd met Aurelia. Lekker midden op de middag. Echt ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 11:49 



 
Profiel   

Gaaf Jolijn!

Ben echt zo blij met hoe nuchter ze tot nu toe is inderdaad! Hopelijk blijft dat de rest van haar leven zo hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:50 



 

Not to burst your bubble maar Aurelia is ook wel iets heter geworden :')

Maar nog steeds wel zeer handelbaar voor mij gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 13:25 



 
Profiel   

Hou jij eens even heel snel je mond dicht!

Nee, heet is prima hoor, maar er is een verschil tussen heet en neurotisch :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 15:25 



 

Ik zeg niks meer na vandaag :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 17:14 



 
Profiel   

Was het zo erg? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 18:23 



 
Profiel   

Mooi zadel Jolijn, ik ben benieuwd naar je springles! :D
Fuego is ook heet en zeer sensibel maar blijft ten alle tijden betrouwbaar!
Morgen als alles mee zit weer naar de bak! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:26 



 

Nah beide proeven echt 1 zwaar verklote galop. Kijken, omspringen, eruit vallen etc. Alsnog beide proeven een wp dus laat staan als die goed gingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:36 



 
Profiel   

Met Aurelia? Wat zonde dan!

Veel plezier morgen Tarzan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:44 



 

Ja ze was echt een beetje stout. Gewoon mentaal mij uitzetten. Heb ik mijn 2e proef ook echt even doorgepakt en toen deed ze het weer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:52 



 
Profiel   

Blijft een merrie hè :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 19:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 448 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen