Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 458 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

Ndn schreef
Matheno: wow het is zeker niet te zien dat hij 18 jaar is

Tarzan: wat een mooi paard is fuego

Captain: wat een gaaf dier is latino

Bugsfunny: dankjewel, jij hebt ook een mooie

Autumn: succes morgen

Ik heb nog even een vraagje, bouwen die van jullie ook snel spanning op? Zodra er maar iets nieuws is dan slaat de stress toe. Vb ik ging in de avond longeren en de paarden staan dan al binnen, nu was er iemand die door de wei liep wat normaal nooit gebeurt ze was alleen maar aan het blazen en gek doen. Vorige keer had ik het ook met lessen in de binnenbak, daar gingen ze de paarden binnen zetten en het was niet eens zoveel lawaai maar bij mara sloeg ineens het knopje om en er was meteen paniek.


Ik heb dat ook met die van mij vooral als er dingen naast de bakrand gebeuren bij ons niet officeel binnebak hier staan kasten en troep en hooibalen en dan ineens onderwacht vind ze dit dood eng
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 02:43 



 
Profiel   

Wat een veelzijdig paard is die Latino toch ook he. Blijf het een mooi dier vinden!
BugsFunny, wat fijn dat hij beter gaat, hopelijk went hij snel aan de groep! Hij ziet er goed uit!
Autumnn, heeerlijk toch dat je berichten eentonig worden, Nero is gewoon een topper :D
Ndn, ik heb nog nooit zo'n braaf, trouw en eerlijk paard meegemaakt als Fuego en ook in spannende, onverwachte situaties merk je vrij weinig aan hem, hij bouwt wel spanning op maar hij uit het niet. Hij is mega sensibel maar blijft altijd goed hanteerbaar en zal nooit zomaar wegrennen als hij schrikt oid. Dus van de ene kant herkenbaar dat ze veel alles oppikken maar hij uit het alleen niet. Als ik 'nt rijden ben al helemaal niet, dan ligt zijn complete focus bij mij.

Fuego staat sinds een paar dagen zonder deken, heerlijk dit weertje! :D
Knapperd <3 <3 <3
[ img ]

Geen Spanjaard maar hopelijk mag ik het hier wel even delen :o
Ik heb gisteren voor het eerst met Rambo gereden en jongens wat een verschil :')
De trainster zei, rustig niet te snel laten draven en ik dacht echt is dit alles, hij gaat zo traag?! _O-
Echt 2 totale tegenpolen Fuego en Rambo, maar komt wel goed :D
Ik merk wel dat ik echt enorm op m'n houding vooruit ben gegaan door het rijden met Fuego!
Hij is nog ontzettend groen maar echt mega braaf <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 08:26 



 
Profiel   

Ohhh wat leuk een rijfoto van Rambo :D ik vind dat het mag hier hoor! Wat ziet het er goed uit al. wanneer komt hij terug?

Herkenbaar hoor wat je schrijft. Ik reed laatst op een kruising Fries en ik dacht echt van, komt er nog wat van? Ik ben maar weer snel afgestapt :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 09:45 



 
Profiel   

Gisteren een stukje gaan wandelen en grasjes knabbelen. Braaf poppenkind!
Soms lijkt de tijd enorm snel te gaan, maar ze is nog geen twee dus we hebben nog ongeveer het dubbele van de tijd nodig om er op te zitten. :+

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 13:05 



 
Profiel   

Rijdt er iemand met een presteq?
Ben erg benieuwd naar ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 13:25 



 
Profiel   

BugsFunny schreef
Rijdt er iemand met een presteq?
Ben erg benieuwd naar ervaringen.


Mijn vorige merrie reed ik hiermee, ik was erg tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 13:49 



 
Profiel   

Ik lees wel trouw mee, maar heb te weinig puf om om alles te reageren ;( sorry..
Veel leuke plaatjes komen er voorbij <3
Tarzan: hopelijk gaat het nu weer goed met hem.?

Wel nog een paar mooie plaatsjes van mijn dame gemaakt van de week <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 18:20 



 
Profiel   

Balou wat is het toch een mooi dier!
Veerle, ze is erg mooi geworden zeg!
Fuego gaat opzich wel redelijk nu, alles weer onder controle. Maar zodra Rambo straks terug is gaat hij op pensioen en blijft hij zolang het goed gaat als weideversiering :)

<3 <3 <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 18:46 



 
Profiel   

Ndn schreef
Matheno: wow het is zeker niet te zien dat hij 18 jaar is

Tarzan: wat een mooi paard is fuego

Captain: wat een gaaf dier is latino

Bugsfunny: dankjewel, jij hebt ook een mooie

Autumn: succes morgen

Ik heb nog even een vraagje, bouwen die van jullie ook snel spanning op? Zodra er maar iets nieuws is dan slaat de stress toe. Vb ik ging in de avond longeren en de paarden staan dan al binnen, nu was er iemand die door de wei liep wat normaal nooit gebeurt ze was alleen maar aan het blazen en gek doen. Vorige keer had ik het ook met lessen in de binnenbak, daar gingen ze de paarden binnen zetten en het was niet eens zoveel lawaai maar bij mara sloeg ineens het knopje om en er was meteen paniek.


Die van mij is juist meer een binnenvetter en slaat dan fysiek dicht. Komt dan tegen het been en kruipt achter het bit bijvoorbeeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 20:16 



 
Profiel   

Wat ziet hij er goed uit Veerle! Hij zit mooi in zijn bespiering <3

Hier vandaag wedstrijd gehad. Met 3 winstpunten gaan wij over naar de L1 *\o/* [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 22:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 22:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 22:53 



 
Profiel   

Nu ik mijn paarden in eigen beheer heb kom ik op mooie dagen als deze niet toe aan rijden :+ vandaag stond het beitsen van de schuilstal op de planning. Maar wel een mijlpaal! Ik heb op mn jonkie, Xio, gezeten toen ze lag. Dat telt als ruitermak toch :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 01:20 



 
Profiel   

Even een ego post maar zo trots op mijn puppy..
Mijn oudste van 9 was mee, (heeft ongeveer een jaartje gereden) en wou zo graag eeen rondje uitstappen..
Zo gezegd zo gedaan en wat was hij voorzichtig met haar..
En ja ze had een cap op ;)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 15:26 



 
Profiel   

<3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 17:33 



 
Profiel   

Wat lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:18 



 
Profiel   

Zo leuk! Hier de kids vandaag even op de Welsh gehad, ik kan er altijd van genieten

Lis heeft met zadel aan de longe mogen lopen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:34 



 
Profiel   

Autumn: wat goed, gefeliciteerd. Volgende week zaterdag hebben wij onze eerste wedstrijd in de bb, vind het toch wel heel spannend omdat mara heel snel spanning op kan bouwen en alles eng vind, benieuwd of we het proefje ook daadwerkelijk rijden of gewoon door de bak heen rijden.
Bugsfunny: wat leuk, mijn dochter heeft van de week ook even een rondje gestapt op mara maar ze vond dat toch wel gek een kind op haar rug.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 21:01 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Ohhh wat leuk een rijfoto van Rambo :D ik vind dat het mag hier hoor! Wat ziet het er goed uit al. wanneer komt hij terug?

Herkenbaar hoor wat je schrijft. Ik reed laatst op een kruising Fries en ik dacht echt van, komt er nog wat van? Ik ben maar weer snel afgestapt :Y)

1 Mei komt hij weer terug :D Denk dat Fuego dan wel blij is dat z'n vriendje terug komt!
We gaan nu misschien nog een paar keer met Fuego op pad om te rijden en dan gaat hij lekker met pensioen, ookal werkt hij zo graag is dat beter voor hem en hoop ik hem zo nog even bij ons te kunnen houden!

hahaha zo herkenbaar :') Denk dat ik er wel weer aan ga wennen zodra ik Fuego niet meer rijd. Rambo is verder wel al fijn aan de hulpen geworden gelukkig.

Woeeeehoeeeee gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/* Op naar het L1 met die knapperd van je :D
ZoeyDercks, herkenbaar :+
BugsFunny, braaf paard hoor! Gaat goed met hem zo te zien!
Maartje, oeeeh begint al heel wat te worden zo met zadel op he, hoe ging het? :D
Ndn, Spannend, veel succes alvast!

M'n zoontje zit ook wel eens op Fuego, alleen wordt hij daar mega gespannen van haha, niet zo'n goeie combi Fuego + kind :')

Hoe verliefd kun je op je paard zijn? <3 <3 <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 07:52 



 
Profiel   

Ja zo met zadel op lijkt het net echt. Al blijf ik haar echt nog enorm puppy vinden := Ze is overigens mega braaf. Denk dat ze eigenlijk nog nooit zo fijn aan de longe heeft gelopen als gister :+

Let je een beetje op met Fuego pensioen geven als hij zo graag werkt? Elevada werd van een jaar rust echt niet beter (mentaal). Ik zou hem wel 'aan het werk' houden, maar gewoon lichte, leuke dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 09:47 



 
Profiel   

Maartje, ze lijkt inderdaad nog erg puppy, hoe oud was ze ook alweer? Denk dat zodrqaa je fgaat rijden ze vanzelf meer body gaat krijgen.

Fuego gaat gewoon op pensioen maar zal als ik zin heb nog gewoon een rondje mee naar buiten gaan of aan de longe werken oid, beetje actief pensioen zeg maar haha! Hij werkt enorm graag maar geniet gelukkig ook van het niets doen :') Het echte rijden gaat Rambo dan van hem overnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:30 



 
Profiel   

In juni wordt ze 4. Maar denk dat die pluis onder haar buik ook niet erg helpt in haar looks :=
Ik verwacht inderdaad dat ze flink gaat ontwikkelen dit jaar.

Actief pensioen klinkt als een goede middenweg inderdaad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:36 



 
Profiel   

veerle92 schreef
Ik lees wel trouw mee, maar heb te weinig puf om om alles te reageren ;( sorry..
Veel leuke plaatjes komen er voorbij <3
Tarzan: hopelijk gaat het nu weer goed met hem.?

Wel nog een paar mooie plaatsjes van mijn dame gemaakt van de week <3
[ [url=m/VDf5O5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e0bGMc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KWsAhy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat heeft ze mooie manen gekregen! *\o/*

Maartje, ze zwaren ook nog heel erg lang uit he.. Pas rond 7 jaar zijn ze uitgegroeid, dus geef het lekker de tijd. :D Inderdaad, als ze straks aan het werk gaat gaat ze zich ook weer helemaal anders ontwikkelen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:36 



 
Profiel   

Oh ik heb er ook geen haast mee hoor :D Maar soms kijk ik naar haar en dan denk ik: "moet ik hier wel op gaan zitten := " Komt wel goed, we hebben de tijd. Ze is ook niet voor niks nog niet ingereden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:39 



 
Profiel   

Haha ik herken dat wel, ik was stevige grote paarden met dikke benen gewend en ineens was daar Latino met van die dunne stelten. _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 15:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 458 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen