Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 461 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

Matheno schreef
[ [url=m/FzjfRU.webp]Afbeelding[/url] ]

Zn kies moest eruit getrokken maar dat lukte niet want hij was verrot dus ze hebben een gat in de wang gemaakt en via daar de kies eruit gehaald. Arm peerd :-(

-O- |( :(:) arme poown!! Beterschap!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 10:56 



 
Profiel   

Balou_k schreef
Ik denk dat Chi behoorlijk buiten de boot zal vallen.
Het is echt nog een scharminkeltje haha!

Ik zie er ook enorm op tegen om de manen te scheren, staart en voor pluk te scheren.


Je hoeft bij de APTO/APTA echt niet te scheren. Ze vinden het mooi maar is voor de APTO echt niet verplicht dus lekker laten staan. En idd anders nog even jaartje wachten tot ze wat uitzwaren/bijgroeien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 10:56 



 
Profiel   

Oef Matheno, beterschap voor hem!

Super leuke foto Tarzan!

Lissy en ik hebben net een stukje gewandeld. Dat werd een sessie grondwerk op locatie want Madame was een beetje fris :):)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 11:44 



 
Profiel   

StellaPRE schreef
Dorien66 schreef
Ach arme Fuego…

Ik overweeg inderdaad 25 juni naar Bunschoten-Spakenburg te gaan. Zijn er meer die willen gaan?


ik overweeg ook hier naartoe te gaan. Ben ook lid van vereniging spaanse paard jullie ook?

alleen dat voorbrengen even geprobeerd van de week valt nog best tegen op de langezijde. Zowel voor mij qua conditie als voor hem aan het lopen te krijgen

Jep, lid van de vereniging :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:13 



 
Profiel   

StellaPRE schreef
Balou_k schreef
Ik denk dat Chi behoorlijk buiten de boot zal vallen.
Het is echt nog een scharminkeltje haha!

Ik zie er ook enorm op tegen om de manen te scheren, staart en voor pluk te scheren.


Je hoeft bij de APTO/APTA echt niet te scheren. Ze vinden het mooi maar is voor de APTO echt niet verplicht dus lekker laten staan. En idd anders nog even jaartje wachten tot ze wat uitzwaren/bijgroeien :D


Zij is overigens op z’n vroegst pas in 2024 aan de beurt voor de APTO.
Maar ik had op zich wel interesse (als er een meerwaarde is) om aan de premie keuring mee te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 16:08 



 
Profiel   

Ik moet helaas dit jaar de APTA keuring overslaan, mijn merrie wordt pas een paar dagen naderhand 3. Nu wel aan het spelen met het idee om haar na de keuring volgend jaar direct bij de hengst te laten staan... Maar dat is ook afhankelijk van hoe mijn oudje het doet. Fee is bijna 21 en had het deze winter met de sneeuw niet zo fijn had ik het idee. Verder is ze topfit! Dus hopelijk kan ze nog heel veel jaren mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:24 



 
Profiel   

Ach Jeeetje Matheno! Hoe is het vandaag gegaan?

Tarzan; aahw ook dit soort foto’s zijn goud waard!

Neile; bedankt voor de uitleg! Maakt een hoop duidelijk! :D

Zoey; oeh een veulentje! Zou je die willen houden of?

Vandaag een 2 uurs rit gereden in de Loonse en Drunense duinen! Ik heb het met begeleiding gereden maar vooral om te kijken wat Siarah doet met een ander paard erbij maar waauuuw ik kan niet anders zeggen dan dat ik apentrots ben!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 23:30 



 
Profiel   

Ja zou om te houden zijn. Ik ken mezelf :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 00:29 



 
Profiel   

Even een trots momentje delen, vandaag voor het eerst op wedstrijd gegaan, pas 6 maanden onder het zadel en 225 punten gehaald
[ img ]

[ img ]

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd hoor *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 21:34 



 
Profiel   

Gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:16 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een P.R.E hengstveulen van bijna 11 maanden oud.
Nu ben ik op zoek naar iemand die verstand heeft van bloedlijnen etc.
Ik zou namelijk wel willen weten of ik een veulen met een interessant papier heb gekocht.
Heb er zelf geen verstand van.
Voorheen altijd KWPN-ers gehad.
Dit is mijn eerste P.R.E.
Ben benieuwd of er iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:12 



 
Profiel   

Wat een topper ndn!

Avatar22, op lgancce.com kun je op paard zoeken. Als je veulen een carta heeft dan kun je daar verder kijken.

Ik heb zelf geen verstand van afstammelingen, anderen hier vast wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:43 



 
Profiel   

Ik had daar al op gekeken, maar wordt er niet wijzer van

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 17:58 



 
Profiel   

Fotos binnen van de fotograaf op de wedstrijd, heel blij mee
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:49 



 
Profiel   

Wauw wat gaaf ndn!

Mijn paard was vandaag ineens kreupel... balen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:09 



 
Profiel   

@nuevo_mien, ohjee! weet je al wat er scheelt?

@Ndn, wauw, wat een mooie foto's, jullie zien er top uit samen :D En proficiat met de punten :D

@Avatar22, geen verstand van! Maar ben wel benieuwd wat je kan vinden!

@Seni, oh wat klinkt dat fijn, altijd leuk als zo'n dingen boven verwachting goed gaan :D

@Zoey, ohh wat leuk dat idee van een veulentje! Ik begin er héél stilletjes aan aan te denken om Jenara te laten dekken als ik ooit zelf hoogzwanger ben, dan kan ik toch niet rijden :p

Ik heb eindelijk de foto's gekregen van onze shoot aan zee vorige maand :D nog maar van 1 van de 2 fotografen, maar wou ze toch al delen!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 16:55 



 
Profiel   

O <3
M <3
G <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:58 



 
Profiel   

Mooie foto’s Jenara <3

Hebben jullie Spanjaarden ook van die rare trekjes? :') [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 16:15 



 
Profiel   

Hij speelt gewoon verstoppertje :j

Mooie foto’s Julie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 16:34 



 
Profiel   

Prachtige foto’s Jenara <3

Haha :') humor dat paard Autumnn

Vandaag had ik een hele belevenis op stal. Ik sta door CP niet zo heel stevig en mijn balans is minder goed dat even als extra uitleg.

Met het hoofdstel om doen had ik het bit en toen maakte Izarra een onverwachte beweging met der hoofd en viel ik per ongeluk achterover op der voorhoeven. Izarra verblikte of verbloosde niet en bleef braaf wachten tot ik weer opgestaan was. Lief paard dan toch <3

Ik heb even kort gelongeerd in mijn zelfgemaakte longeer vierkant van 20 bij 20 meter.
Ze was heel relaxed, dus daarna opgezadeld en voor deze keer gaan rijden in het longeer vierkant. Ik heb tot nu niet zelf gegaloppeerd op Izarra. Voor mij is galop heel moeilijk en spannend door mijn beperking dus ik moet eerst het vertrouwen hebben en Izarra moest eerst zelf in balans onder een ruiter kunnen galopperen. Intussen is ze lang genoeg onder het zadel dat ik het aan durfde.
Vandaag heb ik 2 rondjes helemaal zelf gegaloppeerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 17:50 



 
Profiel   

Wat goed Ineke!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 19:10 



 
Profiel   

Wat fijn Ineke! En wat een braaf dier heb je <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 21:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd ndn, mooie foto's ook <3
Jenara, heel mooie foto's <3
Autumn _O-
Ineke, wat een gouden paarden zijn die spanjaarden toch he, wat fijn dat jullie zo vooruit gaan! <3

Vorige week nog eens met Fuego naar de bak geweest, maar helaas z'n lijf is op. Alleen even lekker rond gestapt en misschien doen we dat nu nog gewoon een aantal keren, gewoon lekker wat stappen. Hij wil nog zo graag! Dus Fuego is langzaam aan het genieten van z'n pensioen <3

Deze week weer 2 keer met Rambo kunnen rijden en die gaat gelukkig heel goed vooruit, heel slim en werkwillig dier dus hij pikt alles heel goed op. Echt een genot om te rijden met hem! Gisteren ook voor het eerst met hem gegaloppeerd, wat zit die lekker (Fuego gooide zo hoog op, daar kon ik echt niet op zitten :') ) Dus dat doet wel goed <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 06:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 461 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen