Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 470 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

Oef, Taruga is door DEquiC gemeten en 2x gewogen: 1.65 mtr en 559 kg schoon aan de haak. Ze is 2 jaar en 4 maanden oud :oo

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 18:07 



 
Profiel   

Persoonlijk vindt ik je nu nogal onvriendelijk overkomen Skogan. Je bent in de eerste plaats al niet duidelijk geweest in je vraagstelling, dus dan krijg je andere antwoorden dan die je eigenlijk zocht.
Door je onvriendelijke toon heb ik eerlijk gezegd geen zin om dieper op je uiteindelijke vraag in te gaan. Succes met je antwoord elders te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 18:10 



 
Profiel   

Dorien66 schreef
Oef, Taruga is door DEquiC gemeten en 2x gewogen: 1.65 mtr en 559 kg schoon aan de haak. Ze is 2 jaar en 4 maanden oud :oo

[ [url=m/yfsJSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo dan, dat wordt een hele grote!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 18:11 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Persoonlijk vindt ik je nu nogal onvriendelijk overkomen Skogan. Je bent in de eerste plaats al niet duidelijk geweest in je vraagstelling, dus dan krijg je andere antwoorden dan die je eigenlijk zocht.
Door je onvriendelijke toon heb ik eerlijk gezegd geen zin om dieper op je uiteindelijke vraag in te gaan. Succes met je antwoord elders te vinden.


Geen probleem voor mij, hoor. Klinken vriendelijk of niet, ben vergeten dat eigenlijk zo binnenvallen in het topic, wordt nooit leuk gevonden. En ja, ik was kort door de bocht, maar heb geen tijd om eerst 3 pagina volschrijven.. Geef niet, ik stip deze topic af. Leuk dag verder :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 18:34 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Dorien66 schreef
Oef, Taruga is door DEquiC gemeten en 2x gewogen: 1.65 mtr en 559 kg schoon aan de haak. Ze is 2 jaar en 4 maanden oud :oo

[ [url=m/yfsJSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo dan, dat wordt een hele grote!

Zeg dat wel ja. Maar goed, ouders ook allebei 1.70, dus heel gek is het niet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 22:07 



 
Profiel   

Ik heb vandaag echt superfijn les gehad. Helaas geen beeld materiaal van, maar die smile gaat voorlopig niet van mijn gezicht af :D
Nu ga ik met meer vertrouwen de proefjes in volgende week. Alsnog is het mega spannend hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 12:59 



 
Profiel   

Skogan schreef
Ik zeg niet dat kort paard kan je niet opbouwen, ik zeg alleen dat een kort paard rijd je niet op dezelfde manier als een langgelijnde. En met korte paarden, heb ik geen ervaring, daarom mijn vraag hier. :?


Kortere paarden moet je meer op lengte rijden, dat is voor een PRE soms best uitdagend. Vaak helpt het om ze van meer verzameling naar meer lengte te rijden ipv andersom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 13:24 



 
Profiel   

Ik heb al enorm genoten van jullie foto's en verhalen. En nu kan ik ook mee doen

Wij zijn onderweg mijn Spanjaard te gaan halen.
Eerst wel een maand op proef,onderzoeken of de match er wel is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 07:02 



 
Profiel   

Oo spannend zeg! Ga je naar Spanje??

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 10:16 



 
Profiel   

Gaaf Olikea, maar schrijf een PRE niet in een maand af. Ik heb de eerste maanden mijn Spanjaarden niet eens aangeraakt. Die kunnen echt wel heel veel stress van een verhuizing ervaren. Vooral degene die geïmporteerd zijn. Hopelijk is het een echte match voor je! En fijn dat je wel een proefperiode kan hebben.

Hier nog even veulenspam:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 11:09 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Oo spannend zeg! Ga je naar Spanje??



Nee.. naar België

Trailer laden was niet zo'n succes. Morgen met de vrachtwagen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:44 



 
Profiel   

O he balen, hopelijk gaat het morgen beter met de vrachtwagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:46 



 
Profiel   

Hij stond er zo goed als in. ( met mij... 1e poging) Maar toen begon de vader van de verkoper te roepen. Hoi schrok. En er weer uit. Toen ging die oude man zich moeien.. en toen was het om zeep. Paard in de stress.

Morgen opnieuw een poging. Zonder die man.
Goed bedoeld, maar met een bezem staan zwaaien naar een paard. Daar is het nog nooit beter van geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:52 



 
Profiel   

Zucht… Ik ken dat… Ooit een pony die door een vervelende ervaring wat minder goed de trailer in wilde. Ze ging er half op en ik was rustig aan het proberen om haar verder naar voren te krijgen. Doet een stalgenoot zonder aankondiging of vragen opeens het voordeurtje open en die knalde door de wind echt met een knal open |o
Dus pony stond weer buiten.

Toen heb ik op iets minder vriendelijke toon gezegd dat ik snap dat het vast goedbedoeld is, maar dat deze actie niet handig is en of ze aub weg kon gaan en zich er niet meer mee kon bemoeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 18:11 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd waar je hem gekocht hebt. Ik ken redelijk wat mensen, fokkers, hengstenhouders en handelaren in PRE land in België.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 18:29 



 
Profiel   

Balou_k schreef
Ik ben benieuwd waar je hem gekocht hebt. Ik ken redelijk wat mensen, fokkers, hengstenhouders en handelaren in PRE land in België.



Van een particulier. Het is ook geen volle, maar een crusado.
Zijn moeder is een engels volbloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 19:34 



 
Profiel   

Wat fijn ineke!
Ik had ook zo'n grijns afgelopen dagen.
Succes met je wedstrijd.

Hopelijk gaat het laden de volgende keer beter olikea!
Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 19:51 



 
Profiel   

_Zsazsa_ schreef
_Bootsie schreef
Heeft er iemand hier wel een goede ervaring met stal Rokven? Kan niet echt positieve ervaringen vinden en hij heeft wel leuke paarden staan. Zeker met een eerste eigen paard wil ik geen grote risico’s nemen



Ik raad je het ook niet aan. Wil je het perse dan 100% keuren, dus RX incl hals rug etc. Bloed trekken en zeer streng klinisch onderzoek door eigen DA.


Ik ga daar zondag een paard bezichtigen. Moet ik bang worden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:00 



 
Profiel   

[ img ]

Lieve Fuego <3 Hij heeft het zwaar helaas :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 11:03 



 
Profiel   

Oakland1990: Het zijn handelaren… Zijn vast mensen die er een prima paard vandaan hebben, maar als je iets gaat kopen zou ik wel echt alles uit de kast trekken qua keuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 16:57 



 
Profiel   

Als je een klik hebt met het dier en je wil overgaan tot keuren alles na laten kijken. Dat raad ik altijd aan overigens, niet alleen bij handelaren.

Ach Fuego, het is duidelijk te zien dat hij het zwaar heeft ja :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 17:01 



 
Profiel   

Sterkte met Fuego <3 knapt hij nog wat op met medicatie?

Ik ben al de hele week extreem verkouden, dus weinig gedaan. Vanmorgen meer denkwerk dan intensief gewerkt. Dit was nog best lastig haha

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 12:43 



 
Profiel   

_Zsazsa_ schreef
Oakland1990: Het zijn handelaren… Zijn vast mensen die er een prima paard vandaan hebben, maar als je iets gaat kopen zou ik wel echt alles uit de kast trekken qua keuren.


Hoorde het nu van meerderen. Vooral qua keuren alles over nieuw doen met eigen dierenarts en niet op hun mooie ogen alles geloven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 16:42 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
_Zsazsa_ schreef
Oakland1990: Het zijn handelaren… Zijn vast mensen die er een prima paard vandaan hebben, maar als je iets gaat kopen zou ik wel echt alles uit de kast trekken qua keuren.


Hoorde het nu van meerderen. Vooral qua keuren alles over nieuw doen met eigen dierenarts en niet op hun mooie ogen alles geloven.



Vooral rug & hals niet vergeten. Daarop gaan er daar veel de mist in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 17:52 



 
Profiel   

Die van mij lag volledig aan gort in zijn SI-gewricht. Maar dat zie je pas met een inwendige echo. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je überhaupt nog overweegt om te gaan kijken na alles wat je alleen al op Bokt over ze kan vinden. Waarom zoveel risico bewust opzoeken?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 19:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 470 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen