Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 80 van de 411 [ 10271 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

 
Profiel   

Wat prachtig paard
Zie dat je ook aan416 had
[ img ]


quote="GabberGill"]Ik volg jullie stil omdat de liefde voor deze paarden niet verdwijnt.

Deze had op haar 9e een gescheurde aorta. Zelf gefokt en dus alles zelf geleerd.

Aan 416 x Tsjerk 328

Geweldig paard was het[/quote]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 19:48 



 
Profiel   

Klopt! Mooi zeg, jij hebt best een met een Flinke bouw! Haar moeder had ik ook. Was een Tsjerk x Jurjen.

Wat voor karakter heeft jouwe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 19:50 



 
Profiel   

Mijne was heel heftig en sensibel, maar dat kon ook heel erg van de Tsjerk lijn komen. Het was een geweldig lief paard dat voor me door het vuur ging. Ik moest haar respecteren en dan kon ik alles.

Kon 4 uur achter elkaar crossen en nog in de piaffe thuiskomen. Sprong ook een aardige sprong. Thuis M klaargetraind. Het ergste was dat ze zichzelf echt mooi voelde. Altijd statig en trots. Ook in haar lopen zag je het. Een groot ego en elke dag was een verrassing, maar als het erop aankwam deed ze alles!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 19:54 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Leuk hoor Kabayo zo en ik ook met mijn begonnen toen. Lekker in stal erop hangen en tutten. Mijne had een noodrem. Als ik haar schoft krabte stond ze zelfs vanuit galop stil om in de lucht terug te kroelen.

Maar het kan geen kwaad wat je doet. Ze ziet er uitstekend uit en is ook niet overbouwd. Heb je al eens een jonge Fries gehad?

Ik heb natuurlijk haar van heel dichtbij zien groeien en echt van een gup naar een kanon zien gaan. Hier was ze net uit haar groeispeurt
[ [url=m/tqSjgc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankje! Lieve berichten
Ik heb mijn pony vanaf veulen gehad en tot het z gereden (helaas vorig jaar overleden)
Dit is mijn eerste eigen paard en dus ook mijn eerste jonge fries. Maar ik heb veel ervaring mer jonge friezen (werk op een trainingsstal voor friezen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 19:55 



 
Profiel   

[

Gaat steeds beter met omgang super braaf heel erg knuffelrig houd van.aandag
Met rijden schrikt ze snel ze kijkt soms.heel erg als iets engst ziet
Veder kan je alles met der buitenrijden springen en crossen
En dresuur we zijn nu 2 keer L1 gestart
quote="GabberGill"]Klopt! Mooi zeg, jij hebt best een met een Flinke bouw! Haar moeder had ik ook. Was een Tsjerk x Jurjen.

Wat voor karakter heeft jouwe?[/quote]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 19:56 



 
Profiel   

@ Kabayo
LEUK je doet het goed met er. Lekker gevarieerd en ondanks dat je snel.lijkt te gaan is het de manier waarop je het doet. Ze heeft een aardige spieropbouw door wat jij al via de grond met haar deed. Je ziet dat ze zich al verder ontwikkeld heeft dan 1 die je uit de opfoK trekt. Ik vind het leuk om je te volgen in ieder geval. Je bent een beetje zoals mij met mijn vorige fries.

@Blizzert
Ja het zijn fijne paarden. Je moet ze kennen en dan doen ze alles voor je. Zijn niet lui en werken graag voor je. Ik had altijd met het activeren van het achterbeen dat ze echt sterk werd en wilde rennen. Als ik haar bij me hield en haar daarna losliet had ik echt een bewegingsmonster onder me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 20:08 



 
Profiel   

Ja zeker ze zijn heel fijn
Als emaal heb lopen loopt ze heerlijk je moet wel ff goed op werken maar kom.helemaal goed
Heb je nu helemaal geen paard meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-18 20:17 



 
Profiel   

Jawel een arabofries heb ik nu. Heel fijn paard ook, maar geen Fries natuurlijk. Ik heb haar hier al een x gedeeld en een welsh.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-18 00:08 



 
Profiel   

Okk leuk dier

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-18 00:14 



 
Profiel   

Ja is het ook. Ik volg deze meestal erg stil. Zeg wel eens wat, maar geniet vooral van jullie verhalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-18 00:15 



 
Profiel   

Soms moet je even terug kijken naar waar je vandaan komt, de bovenste is van 2015 en de onderste uit 2017! Nog helemaal aan het na genieten van gisteren ondanks dat ik daar vandaag een beetje voor moet boeten(vanwege geestelijke gezondheid)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-18 13:27 



 
Profiel   

geen idee of het hier op het juiste forum staat, zo niet roept u maar!

Wij organiseren in Noord-Holland, regio Kennemerland, Velsen-Zuid, op zaterdag 7 april van 9-20u, een KNHS wedstrijd voor de Barokke rassen of 50% cruzado. Dus jullie zijn met de Friese Paarden (of 50% Fries) van harte welkom om te komen starten.
Het is in de buitenbanen van VarioHippiQue.
Inschrijven kan voor de klassen B tot en met ZZ- licht via mijnknhs.nl.
We hebben hele leuke prijzen en sponsoren, en hopen op veel inschrijvingen!
Voor informatie over de wedstrijd kun je mailen met Danny (baroque@elpradoverde.nl).
Overigens heb ik geen fries :o , maar rijdt mijn dochter een ander barokje (Lusitano).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-18 10:34 



 
Profiel   

[ img ]

Hoi! Ik rijd sinds oktober deze Bartele hengst. Met als moeder tinka SR.

Hebben even een slechte start gehad omdat hij maar bleef afvallen terwijl we hem helemaal volstopte met eten. Nu is hij eindelijk aan de betere hand. Hij komt nu aan en gooide gelijk zijn vale wintervacht eruit.

This echt een onwijs fijn paard om te rijden. En ik hoop binnenkort wat foto's te kunnen delen waarop ik hem rijd!

Leuk dat dit topic er is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:04 



 
Profiel   

Gwen1992 schreef
[ [url=m/slMZFC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoi! Ik rijd sinds oktober deze Bartele hengst. Met als moeder tinka SR.

Hebben even een slechte start gehad omdat hij maar bleef afvallen terwijl we hem helemaal volstopte met eten. Nu is hij eindelijk aan de betere hand. Hij komt nu aan en gooide gelijk zijn vale wintervacht eruit.

This echt een onwijs fijn paard om te rijden. En ik hoop binnenkort wat foto's te kunnen delen waarop ik hem rijd!

Leuk dat dit topic er is!

Titus? Dit is de volle broer van een paard die wij op stal hadden , zeus

Mooie paard! Veel plezier ermee

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:43 



 
Profiel   

Ja klopt dit is titus ja! hahaha.
Hij is van de zomer beleerd. En sinds oktober opgepakt met eigenlijk helemaal geen knoppen er op behalve voorruit gaan. Hij maakt echt koeien sprongen nu met het rijden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 15:09 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Van de week geprobeerd met m'n telefoon wat beelden te krijgen. Ze werden wel erg donker vandaar de filter die over de foto's heen zit.
Paard mocht wel een stuk meer voorwaarts maar al met al ben ik niet geheel ontevreden.

Ik zal even toelichten waarom.
De laatste tijd was titus ontzettend aan het aanstellen, van alles schrikken niet de hele bak door willen.Kon zijn hoofd er niet bij houden. Aandacht vragen naar mij toe ging lastig ondanks de vele overgangen en oefeningen. Dus dan vond ik dit geen slecht resultaat.Gelukkig gaat het steeds beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-18 20:38 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's komen er voorbij!

Kon het niet laten.. Hier een foto van mijn uk. 11 maanden oud :D
Ze meet nu 1.42.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-18 21:21 



 
Profiel   

Ach wat een droppie meya! Wie is de vader?

Ziet er leuk uit gwen!!

Met zilver gaat het goed. Morgen komt ze naar mijn werk om te beleren :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Haar knappe date <3 Bartele
[ img ]
Ik had ook een vraagje. De een zegt wel vol papier de ander niet. Wat zeggen jullie?
Ster Kroon x stamboek Preferent x ster x ster x ster x Ster Kroon Model preferent
Ze is 3 dus zelf hopelijk ook voor ster

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-18 22:22 



 
Profiel   

ik ben echt al lang niet meer online geweest maar zal proberen zoveel mogelijk bij te lezen! _/-\o_

AnneJ1995 schreef
@ Daks

Nou ik heb juist niet het idee dat het zo'n oud type is, juist meer sporttype. Ze is eigenlijk heel rank en hoog op d'r benen. Ze is een stuk minder zwaar dan de andere Fries hier op stal.
[ [url=m/STVrlO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik ben ook echt geen kenner van ras-standaarden, dus wie weet heeft iemand met verstand van zaken er wel een andere mening over haha!

Succes met het opbouwen met jouw knappe Fries! Wat balen dat je er af gevallen bent zeg... Dat kan zo'n deuk in het vertrouwen geven... -O-

ze lijkt me inderdaad niet zo ouderwets nee

Joanne1987 schreef
Ik heb zo'n ontzettend fijne les gereden gisteren!!! Die draf, niet normaal, verzamelen, sluiten, weer verruimen en ritme, niet normaal
Zat gewoon te glunderen
Nu moeten we alleen binnenkort aan appuyememt beginnen en dat vind ik wel spannend :')

wat fijn dat je les zo lekker ging! en appuyementen lijken mij ook wel spannend vooral omdat je het volgens mij al snel verkeerd kan doen.

chriske schreef
Wij staan helaas nogsteeds op pauze.. onze bak is zo onwijs slecht, wel probeer ik elk weekend met der te gaan wandelen :)
[ [url=m/dex6Xi.jpg]Afbeelding[/url] ]

aha echt een leuke foto <3

Celine_Famke schreef
Gaaf die sterretjes geschoren zo! Had ik bij Famke toen ook gedaan, vond het heel leuk staan! Shenna is niet geschoren haha, ik rijd toch nog niet zo heel veel nu. Misschien volgend jaar.

Joanne, super zeg! Lekker doortrainen! En foto's maken voor ons! Hihi! Ik wil mee kunnen genieten :D
chriske, ja balen is dat hè, steeds zulk slecht weer... Daarom rij ik ook niet zoveel momenteel. En tijdgebrek. Toevallig vandaag wel weer eens gereden (op de club, die bak is wel goed). En Shenna was super braaf! Tenminste, aan het einde haha. In het begin was allesssss eng, ze was zo gestrest haha. Zelfs de omheining was eng. Dus ze wilde ook niet op de hoefslag. Maar we hebben het geweldig goed afgesloten dus ik ben trots op de puppy!

[ [url=m/iD3955.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb ook een ITP-topic geopend ervan! :D [RIJ-ITP] PuppyFries-tank Shenna onder het zadel

wat super dat je het zo hebt kunnen afsluiten en vanaf die foto ziet het er iig goed uit! <3

Joanne1987 schreef
Zag het net voorbij komen! Ziet er echt netjes uit!

Wilde toevallig instructrice vragen stukje te filmen volgende les en wat foto's maken. Moeten we nog weel even geduld hebben, want les voortaan om de week ipv elke week. Nieuwe baan sinds november en wat minder verdiensten. Dat icm les van 20 euro per uur en eigenaresse ook moeten betalen maandelijks werd me wat te veel...

In topic van oktober zie je ook al wel veel vooruitgang, maar nu houdt ze het bovenin en op dr achterband lopen ook weer wat beter vol

nu heb je iig wat meer de tijd om tussendoor te trainen aan wat je in de les behandeld hebt

Kashmino schreef
Hier is helaas een deel van de wei vol blubber, en raad eens welk paard het leuk vindt om daar keihard doorheen te racen? Juist, Lord :') Hij zat weer eens tot zijn oren onder de modder.

Zijn jullie paarden ook zo druk de laatste tijd? Hier is Lord echt een stuiterbal, iet normaal meer. Maar dat zal wel met de wat koudere temperaturen te maken hebben denk ik. Al heeft Prince (andere paard) daar weinig last van.

Lekker ding, alleen jammer van zijn manen (al groeien die wel weer terug nu)
[ [url=m/GsXWE4.jpg]Afbeelding[/url] ]

hahaha lekker vies worden 8-) ℋanne is ook erg druk de laatste tijd maar dat is meer door de combinatie kou en niet zo vaak trainen door bevroren bak

Anouk1605 schreef
AnneJ1995 schreef
Ik heb net een nieuw zadel! Een Kent & Masters Exclusive. Ligt als een huis!
Dus wij gaan weer lekker opbouwen :D en dan hopelijk binnenkort meepraten over wedstrijden!

Nog een foto’tje van mijn knappe merrie Anouk
Een beetje vies, want ze had zichzelf net gepaneerd..



*Stille meelezer (vooral plaatjes kijken *schaam* meldt zich*

Jouw merrie heet Anouk? Wat leuk! Mijn merrie ook hihi.

Ik reageer nooit omdat ik niet zo veel op bokt kom. Maar mensen wat hebben jullie allemaal mooie friezen. Erg leuk om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn!
Ik heb zelf een Friese merrie van 9 :).


[ [url=m/ehTqE6.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/gLe3KP.jpg]Afbeelding[/url] ]

wauw hele mooie fries zeg! <3

faytjefay schreef
*stille meelezer*
Vandaag lekker gewandeld:
[ [url=m/zbuDLH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4lGd3c.jpg]Afbeelding[/url] ]


chriske schreef
Wij zijn vandaag ook lekker wezen wandellen, frisjes maar heerlijk zo met het zonnetje :)

[ [url=m/NDiwOo.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat lekker even zo wandelen zeg!

Kabayo schreef
Ik ben ook stille mee lezer :)

Weer genoeg gebeurd

Voor het eerst erop
[ [url=m/b8vaPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m8s9TN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nvYglp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C48utW.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K63ebY.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NbyNGz.png]Afbeelding[/url] ]

Veel gesleept
[ [url=m/S0R8c2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XtgZ78.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qtq4sY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cR11hP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UJlDki.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1chscG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MNlKPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KVQreW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eerste keer tandarts. Doppen eruit. Wolfstanden eruit en gevijld. Was nodig!
[ [url=m/CRGg3b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vrijheidsdressuur les nummer 3 gehad! Ze blijft mij verbazen.
[ [url=m/1i23Ps.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DbVJ0e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OHs7q8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yJJ2tH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vanavond haar nieuwe bandages gepast <3
[ [url=m/QBNM6v.jpg]Afbeelding[/url] ]

ziet er goed uit en ik vind haar draf prachtig <3 ook leuk dat vrijheidsdressuur!

chriske schreef
Gisteren voor het eerst sinds de dag voor kerst weer even in het zadel gezeten, we zijn bij 0 begonnen met het buitenrijden en gisteren er voor het eerst er weer op. Toch zeker 10 minuutjes kunnen rijden, hopelijk is het snel wat beter weer dan kunnen we het rijden ook op gaan pakken :)

fijn dat je er al even op hebt kunnen zitten!

Joanne1987 schreef
Ik heb vandaag een paar babypasjes geappuyeerd *\o/*
Maandag ruk gereden, vandaag heel fijn, kon echt dr schouder begrenzen en dus maar gewoon gaan proberen en begin is er zowaar

wat fijn zeg! *\o/*

chriske schreef
Jeah! Eindelijk was onze bak weer een beetje te doen en hebben we voor het eerst weer gereden, ze wilde zo graag maar we bouwen rustig op en echt weer aan de slag gaat pas als de bak vlak is. Nu is het bergjes rijden :')

[ [url=m/N5JYr0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een paar screenshots uit een filmpje :)
[ [url=m/0s7Ygf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SmBCM0.png]Afbeelding[/url] ]

ziet er goed uit chris!

GabberGill schreef
Ik volg jullie stil omdat de liefde voor deze paarden niet verdwijnt.

Deze had op haar 9e een gescheurde aorta. Zelf gefokt en dus alles zelf geleerd.

Aan 416 x Tsjerk 328

Geweldig paard was het

sterkte :(:) Y;( ze was prachtig

chriske schreef
Soms moet je even terug kijken naar waar je vandaan komt, de bovenste is van 2015 en de onderste uit 2017! Nog helemaal aan het na genieten van gisteren ondanks dat ik daar vandaag een beetje voor moet boeten(vanwege geestelijke gezondheid)

[ [url=m/093fak.jpg]Afbeelding[/url] ]

sowhee dat is een verschil zeg! super! <3

Gwen1992 schreef
[ [url=m/slMZFC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoi! Ik rijd sinds oktober deze Bartele hengst. Met als moeder tinka SR.

Hebben even een slechte start gehad omdat hij maar bleef afvallen terwijl we hem helemaal volstopte met eten. Nu is hij eindelijk aan de betere hand. Hij komt nu aan en gooide gelijk zijn vale wintervacht eruit.

This echt een onwijs fijn paard om te rijden. En ik hoop binnenkort wat foto's te kunnen delen waarop ik hem rijd!

Leuk dat dit topic er is!

knap paardje! <3 welkom! :wave:

Gwen1992 schreef
[ [url=m/GSCrgI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5cvC2e.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wbb4kz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van de week geprobeerd met m'n telefoon wat beelden te krijgen. Ze werden wel erg donker vandaar de filter die over de foto's heen zit.
Paard mocht wel een stuk meer voorwaarts maar al met al ben ik niet geheel ontevreden.

Ik zal even toelichten waarom.
De laatste tijd was titus ontzettend aan het aanstellen, van alles schrikken niet de hele bak door willen.Kon zijn hoofd er niet bij houden. Aandacht vragen naar mij toe ging lastig ondanks de vele overgangen en oefeningen. Dus dan vond ik dit geen slecht resultaat.Gelukkig gaat het steeds beter.

ziet er al netjes uit!

Meya_ schreef
Wat een leuke foto's komen er voorbij!

Kon het niet laten.. Hier een foto van mijn uk. 11 maanden oud :D
Ze meet nu 1.42.


[ [url=m/ZXp1O0.jpg]Afbeelding[/url] ]

awww *smelt* <3

Kabayo schreef
Ach wat een droppie meya! Wie is de vader?

Ziet er leuk uit gwen!!

Met zilver gaat het goed. Morgen komt ze naar mijn werk om te beleren :)
[ [url=m/R7ZUeY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xaeoZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UgwPjm.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6beasJ.png]Afbeelding[/url] ]
Haar knappe date <3 Bartele
[ [url=m/vWgF8g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had ook een vraagje. De een zegt wel vol papier de ander niet. Wat zeggen jullie?
Ster Kroon x stamboek Preferent x ster x ster x ster x Ster Kroon Model preferent
Ze is 3 dus zelf hopelijk ook voor ster

ohhh spannend Kabayo! wauw die bareel is wel een knapperd zeg! <3

zo ik heb als het goed is iedereen weer bijgelegen, sorry als ik je vergeten ben :)

vanaf onze kant heb ik eigenlijk maar 1 nieuwtje en dat is hoe het Friese paarden NK is gegaan. we hadden dus heel erg hard getraind die 3 weken ervoor en we waren er helemaal klaar voor :wow: de avond ervoor sliepen we daar in friesland in het huis van mijn oom en ℋanne stond op een particuliere stal want het was niet te doen om vanaf hier die ochtend daarheen te rijden. Wij gingen dus daar heen en ℋanne had een hele mooie nieuwe stal bij die mensen binnen allen heeft ze af en toe het probleem dat ze op vreemd terrein heel weinig drinkt, maar gelukkig heeft ze dat daar wel gedaan. enfin, de volgende ochtend gingen we al vroeg naar stal omdat je voor mijn rubriek de baan mocht verkennen en ik weet hoe gespannen ℋanne kan zijn in een 'vreemde' bak dus ik wilde daar wel gebruik van maken. :) Tijdens het inrijden voelde ze heel fijn maar ze was nog wel een beetje hyper maar gelukkig vloeide dat op een gegeven moment wel af. Toen moesten we de ring in... ℋanne was heel braaf en liep echt super mooi door het proefje heen je zou kunnen zeggen een van mijn beste proeven in het M1 *\%/* , dus ik was al super blij dat ze het zo goed had gedaan! toen was het wachten op de uitslag wie in de top 3 zat, de rest van de mensen konden naar huis. Jammergenoeg zat ik daar niet bij maar de volledige uitslag werdt later pas bekend gemaakt op Facebook want de punten had je al. Uiteindelijk zijn we dus 5e geworden met 191,5 en 189 :D <3 zo, heel verhaal maar ik ben echt heel trots op ℋanne! en dan nu, hier wat foto's *-:)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-18 15:07 



 
Profiel   

Hoi!!

Vandaag even geoefend met aanspringen.Dit heeft ie onder het zadel nog maar twee keer eerder hoeven doen.

[ img ]
Even iets meer ruimte voor geven en Voorbereiden...



[ img ]
De aansprong even flink gassen!


[ img ]
En dan de ontspanning en even centreren!

Ben best wel trots op Titus vandaag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 16:40 



 
Profiel   

Misschien kennen jullie dit filmpje allang, maar ik kwam het tegen, een eerbetoon aan de Fries.
http://www.ba-bamail.com/video.aspx?emailid=22743

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-18 16:09 



 
Profiel   

Wauw wat een prachtig filmpje, ik kende hem nog niet.
Ik kan daar echt uren naar kijken _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-18 20:32 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Gwen +:)+

Kende het filmpje idd al echt prachtig! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 17:43 



 
Profiel   

Dag allemaal,
Ik heb heel lang mee gelezen..
Dat komt omdat Jente ziek is. :n
Het is een lang verhaal maar het komt op het volgende neer:

In november 2017 begon Jente slap te worden, ze botst overal tegen aan etc. Als je haar een duw geeft valt ze om. Raar natuurlijk dus laten we de dierenarts komen. Bloedonderzoek gedaan maar, er kwam niks uit. Maar even aankijken. Maar het werd steeds erger, ook begonnen haar hoeven heet te worden. We kregen een tip om een speciale "Breker" te laten komen. Die zei dat Jente ernstig pijn had en verwees ons door naar een paardenarts. Die zei dat het niet met haar voeten te maken had, maar met haar nek. Dus wij foto's laten maken van de nek, niks op te zien. Uiteindelijk sterkte medicijnen meegekregen. Jente leek op te knappen. Logisch natuurlijk, ze voelde op dat moment geen pijn. Toen de kuur was afgelopen begon ze alweer haar oude symptomen te laten zien... Nu beginnen we steeds meer te denken aan iets neurologisch.. Nog maar even afwachten, maar het lijkt niet goed... :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-18 19:44 



 
Profiel   

Dat klinkt niet best hoop dat alles goed kom met jou paard heel veel sterkte met alles
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-18 10:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 80 van de 411 [ 10271 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen