nakomelingen van beart 411

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LiindseyV

Berichten: 548
Geregistreerd: 06-08-13
Woonplaats: Leopoldsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:08

Worden ze groot , die nakomelingen van Beart?
Ik heb in 2013 gereageerd dat ik een veulen ging kopen, wel dat veulen is nu in november 2.5 jaar oud :)
Tis een hengst en nu 1m60 groot

Afbeelding
Afbeelding

hielkebro

Berichten: 2042
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: zuid

Re: nakomelingen van beart 411

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:14

Hier een jonge BeartxLeffert, Zo ff geen foto.
Mooie merrie vind ik zelf, vorig jaar hadden we een hengst.

(Ik had al eens een topic gemaakt met met de vraag of er bokkers waren met een jonge Anders451, maar nog geen reactie jammer genoeg :o )

CMB
Berichten: 87
Geregistreerd: 06-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:26

Masha87 schreef:
Ik rijd een Beart x teunis.
Echt een mooi beestje.
Ze is, dacht ik, in 2008 kroon geworden met 83pnt in de IBOP.

Echt een super mooie merrie! Werkwillig en lekker pittig/voorwaarts.


Een van mijn droom combinaties!
Ben zo fan van beide hengsten!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 01:48

Angelique69 schreef:
Hallo,

wij hebben een nakomeling van Louke W x beart hengst. Mijn vader heeft Louke W drachtig gekocht en het merrie veulen L' Amore is dit jaar in mei geboren. Daar er géén dekkingspapieren bij de merrie waren zijn wij op zoek naar de vader van L' Amore. Louke W. is in 2010 gedekt door een beart hengst die toen stond bij Stoeterij Koningsland, deze hengst is weer doorverhandeld en wij willen dus graag weten wie de vader is.
Wie o wie kan ons hierbij helpen. Louke W was in de tijd van dekking van de Fam. Ederveen uit Elst.

Groet Angelique


Hier kan ik je via pb alles over vertellen!

Daarnaast ben ik groot fan van Beart en rij ik momenteel meerdere nakomelingen van hem! :D
Beart x Gradus Z2 startgerechtigd 9 jaar, Ster Sport ruin

Beart x Anton 4 jarige stermerrie drachtig van Elias494

Beart x Oltman, 3 jaar en net zadelmak. Zijn volle broer van 4 heb ik vorig jaar ook beleerd

Daarnaast nog een Beart x Tsjerk ruin en Beart x Tsjerk stermerrie gereden.

Alle Bearts zijn slim, werkwillig, wakker en een tikkeltje brutaal. Ik vind het heerlijke sportpaarden, de hengsten en ruinen wel iets fijner dan de merries maar dat vind ik van allee afstammingen vaak wel ;)

Kabayo

Berichten: 13951
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 06:43

Renske_ schreef:
Angelique69 schreef:
Hallo,

wij hebben een nakomeling van Louke W x beart hengst. Mijn vader heeft Louke W drachtig gekocht en het merrie veulen L' Amore is dit jaar in mei geboren. Daar er géén dekkingspapieren bij de merrie waren zijn wij op zoek naar de vader van L' Amore. Louke W. is in 2010 gedekt door een beart hengst die toen stond bij Stoeterij Koningsland, deze hengst is weer doorverhandeld en wij willen dus graag weten wie de vader is.
Wie o wie kan ons hierbij helpen. Louke W was in de tijd van dekking van de Fam. Ederveen uit Elst.

Groet Angelique


Hier kan ik je via pb alles over vertellen!

Daarnaast ben ik groot fan van Beart en rij ik momenteel meerdere nakomelingen van hem! :D
Beart x Gradus Z2 startgerechtigd 9 jaar, Ster Sport ruin

Beart x Anton 4 jarige stermerrie drachtig van Elias494

Beart x Oltman, 3 jaar en net zadelmak. Zijn volle broer van 4 heb ik vorig jaar ook beleerd

Daarnaast nog een Beart x Tsjerk ruin en Beart x Tsjerk stermerrie gereden.

Alle Bearts zijn slim, werkwillig, wakker en een tikkeltje brutaal. Ik vind het heerlijke sportpaarden, de hengsten en ruinen wel iets fijner dan de merries maar dat vind ik van allee afstammingen vaak wel ;)

Wat leuk! Een gradus er achter :D die is gefokt door mijn oom. Heb je ook een foto?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:19

Wat leuk dit topic! Ik rijd sinds een jaar een Beart x Tamme 276. Het is een brave, maar pittige dame. Ze kan erg vlug zijn en ze laat het goed merken als ze ergens geen zin in heeft.
Volgende maand gaan we voor het eerst op wedstrijd en we zijn de afgelopen weken steeds meer op buitenrit te vinden. Dat doet ze echt suuuuperrr braaf! Ze is wel erg vlot, maar tot nu toe gaat ze overal langs, loopt ze gewoon voorop en is ze prima te handelen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: nakomelingen van beart 411

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 21:00

Kabayo ik ga foto's zoeken&plaatsen, heb ook foto's van zijn Gradus moeder, topfokmerrie is zij!

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:17

Er is al lang niet gereageerd in dit topic, maar ik hoorde vanmorgen van iemand dat Beart nakomelingen voor last hebben van eczeem. Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik probeer mijn merrie momenteel drachtig te krijgen van Beart411 en wij wonen niet echt op een geschikte plek voor eczeem paarden (veel fruitbomen)