[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:25

DinkeyGirl schreef:
Ik vind mijn foto echt verschrikkelijk daar :o

je hebt hem zelf uitgezocht ;) Ik heb hem braaf uitgesneden. Ik kan het helaas niet meer veranderen.

Carantona

Berichten: 1264
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:25

Hallo hier nog een barokke paarden gek !
Wat een mooie foto's aan het begin van de topic :9

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:49

Goedenavond :wave:

Ik zit op mijn eerste roze wolk in dit topic ;). Ik heb gereden met Atlas en hij deed het super. We hadden de bak voor ons zelf dus konden lekker aan het werk zonder op andere te hoeven letten. Dus lekker figuren en overgangen gereden en hij liep een aantal stukken echt onwijs ontspannen, soms waren de schapen even eng en dan moet je natuurlijk schrikken :P. Ik kon ook in draf wijken! Meestal schiet ie gelijk weg als ik mijn been ook maar iets aanleg :P. Ohhhh en dan de galop.... Echt heerlijk! Kon zelfs nog aan het eind met lange teugel aanspringen en dat deed ie ook super. Effe lekker flink benen strekken :P. Kortom: Het ging gewoon heerlijk :D.

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:58

whhaaaaa.... echt heel erg mooi gedaan!!!!!
echt waar, meiden ik heb diep respect voor zo'n berg werk, het is echt ons gezelligste bokt-topic
hihi dat ik mezelf op de roze wolk terugvind... weliswaar een trouwfoto die ook alweer 7 jaar oud is maar toch het barokke zat er toen al in.
nou, op naar de volgende 500. gokje? 27 december. nog ff me onderschrift veranderen.

uhm, waarom staat er nog steeds dat HK voor? hij staat toch gewoon onder rassenpraat?

ook nog ff ons oude topic doorgelezen, wat een prutsmuts nog zeg zo rond middernacht haha.
lisenka schreef:
Ik hou ook van dit topic, omdat het 1 en al gezelligheid is met respect naar elkaar en elkaars paarden. De oudjes samen met de jonkies en zelfs 1 echte man erbij. Door dit topic kan ik de streken van Desperado volgen (en van zijn baas natuurlijk).

hihihi

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:39

zasread schreef:
DinkeyGirl schreef:
Ik vind mijn foto echt verschrikkelijk daar :o

je hebt hem zelf uitgezocht ;) Ik heb hem braaf uitgesneden. Ik kan het helaas niet meer veranderen.


Weet ik maar hij is nu erg ingezoomd en misschien ook wel lichter gemaakt denk ik? Ik had het liefst een foto van de fotoshoot van Eef gegeven, die waren super leuk, maar ik dacht dat je perse een foto van jezelf zonder je paard moest geven. Ik had eigenlijk geen leuke, dus had ik deze maar gekozen, maar nu zie ik dat veel anderen ook gewoon een foto van hunzelf samen met hun paard hebben gegeven. Hehe nou dat komt wel weer bij het volgende topic ;)

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:45

nog 495 pagina's geduld dan Malin

Buitenzinnig

Berichten: 5094
Geregistreerd: 07-02-06
Woonplaats: Workum

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:51

Malin en Sanne, tja, vind ik ook hoor. Na de 1e 10 of 20 waren ze er mee opgehouden te bannen geloof ik. We waren overlopers he ;)
Achja, ben er ook niet rouwig om. Heb nog gekeken of ik de beheerder (cis) nog kon contacteren maar dat lukte niet echt via de site. Jammer dan..

Banditto

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:51

Wat een prachtige opening. Hebben jullie zeker veel werk aan gehad. Ik ben vergeten om 2 apparte fotos te sturen maar bij de volgende topic ben ik ook zeker van de partij. Nogmaals mooi werk hoor!

borderjay

Berichten: 1492
Geregistreerd: 04-02-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:54

ik vind het trouwens ook erg leuk dat er zelfs een foto van mn dochter met Moreno bij staat :+:

Verharen jullie paarden trouwens ook al zo?Heb net Morrie een uitgebreide poetsbeurt gegeven,en er kwam me een berg haar af! :wow:

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:55

Robijn idd ook wel een beetje, maar nog niet heel erg!

Banditto

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:11

Jeeeeh ik ben er eindelijk achter hoe ik een filmpje kan plaatsen. Ik heb namelijk op You Tube een filmpje gevonden van Bandito. Hij heeft m springen (1.20) en m dressuur gereden bij de fokker, best knap voor kleine pre van 6 jaar. Dit filmpje is geen m nivo hoor maar een van zijn eerste wedstrijden.


http://www.youtube.com/watch?v=zOdMsTALsY


Borderay: die van mij verhaard ook al een tijdje vooral op zn kontje, vlank en schouders. Meneer geniet er echt van als ik zo hard aan het werk ben......
Laatst bijgewerkt door Banditto op 11-02-09 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Duende01

Berichten: 125
Geregistreerd: 06-07-06
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:23

soeske schreef:
Monique, welkom. Ik mag ook niet meer op andalusier forum komen, had me bij paardentango aangemeld en toen werd ik gebanned..


Wat jammer, ik ben nog steeds welkom ondanks dat ik me toen ook bij paardentango aangemeld had.

Ben hier trouwens wel erge mooie spaanse exemplaren tegengekomen! :9

zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:24

DinkeyGirl schreef:
Weet ik maar hij is nu erg ingezoomd en misschien ook wel lichter gemaakt denk ik? Ik had het liefst een foto van de fotoshoot van Eef gegeven, die waren super leuk, maar ik dacht dat je perse een foto van jezelf zonder je paard moest geven. Ik had eigenlijk geen leuke, dus had ik deze maar gekozen, maar nu zie ik dat veel anderen ook gewoon een foto van hunzelf samen met hun paard hebben gegeven. Hehe nou dat komt wel weer bij het volgende topic ;)

Dat was ook eigenlijk niet de bedoeling, foto met paard en ruiter... Maarja, ik kan niet blijven vragen om foto's.. dus op gegeven moment heb ik het maar opgegeven.
Ik heb de foto niet lichter gemaakt of ingezoomd, hij is zelfs verkleint.. maarja, volgende keer beter :P

zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:26

Igneo verhaart nog niet en Vaidosa heel lichtjes, maar niet noemenswaardig..

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:31

Een fjord bij mij op stal verliest echt al onwijs veel :P. Iemand keek van binnen naar buiten en dacht even te zien dat er sneeuwvlokken voorbij kwamen, maar het waren gewoon plukken haar ;).

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:39

DinkeyGirl schreef:
soeske schreef:
zoo, mooie opening :D Waar hebben jullie die fotos weg gepikt haha. Had Mies al ge-pb't maar oke haha.
Monique, welkom. Ik mag ook niet meer op andalusier forum komen, had me bij paardentango aangemeld en toen werd ik gebanned..


Wat zijn dat nou weer voor praktijken? Je mag toch zeker zelf wel weten waar je je aanmeldt of nie? :roll:

Dat plaatje van Deb en Xantha was ook mooi zeg! En poepiechique tuig!


Haha, ja, daar heeft een hele rel plaatsgevonden :+
Maar ik ben lid van beide fora en kan me ook nog gewoon overal aanmelden, al vind ik het andalusierforum niet meer zo gezellig.

Licor was vandaag een echte "pain in the ass", jeetje, veel te heet en dus gewoon niet te rijden. Terroso gisteren liep daarentegen als een trein. Zo zie je maar dat het niet altijd het jongste paard is wat de kleuter moet uithangen :+

_Saida_

Berichten: 1774
Geregistreerd: 03-08-07
Woonplaats: Grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:52

Afbeelding
Wat hebben jullie er een mooie start van gemaakt, zeg!
Super!!!

zasread schreef:
oja, als jullie een foutje opmerken, geef het even door, dan wijzig ik dat nog even..

Bij de foto van mijn hondje met mijn nichtje staat Timmie, maar hij heet Tommie. ;)

Duende -> Welkom hier! :+

Cindy -> Welkom hier! :+
Lief koppie heeft je merrie!

Lusitana -> Volgens mij is het echt iets voor Branca om te moederen over de jaarlingen.
Die zwarte hengst is om te smullen! Maarja, ik heb nou eenmaal een zwak voor zwart........

Michelle -> Vervelend dat het uit is tussen jou en Felix, maar als het niet werkt, van welke kant dan ook, dan houdt het op.
Gelukkig kan je je er al overheen zetten! ;)
Wordt wel weer eens tijd voor rijfoto's van jou en Shannon! (lees wie het zegt,....duh!)

Yenneke -> Jaaaaa! Foto's van X!
Zo te lezen kom jij tijd te kort, hahaha!

PaintedBlack -> Welkom hier! :+

Gabriella -> Rints verhaart ook behoorlijk, en ze had niet eens een dikke wintervacht........ :?


Vandaag zijn Rints d'r tanden en kiezen weer even bijgewerkt.
Een half jaar geleden was ze al bij Rints geweest en had ze 3 doppen verwijderd.
Ze zei toen dat ik haar over een jaar maar weer moest bellen want Rints was toch klaar met wisselen.
Eigenwijs als ik ben wilde ik toch dat ze weer een controle zou doen na een half jaar.
Als het kan dan voorkom ik liever problemen dan dat ik ga afwachten, zeker omdat Rintske nog zo jong is en we druk bezig zijn met haar.
Rints had geen haken, maar wel wat scherpe randjes en een hoektand dat achter de oude groeide.
De scherpe randjes zijn netjes weggevijld en de oude hoektand heeft ze eruit gehaald.
Het grappige is dat Rintske nog nergens last van had maar na het vijlen had ze wel moeite met eten, ze sabbelde en maakte proppen.
Dit komt omdat een paardengebit maalt, en bij het malen ontstaan opstaande randjes (de scherpe randjes) die de kiezen tegenhouden.
Nu waren die randjes weggevlijd en gleden de kiezen als het ware door omdat de randjes er niet meer zaten om het tegen te houden.
Dit is een kwestie van wennen, na 2 dagen moet het zo goed als over zijn.
Dus ik heb weer een souvenirtje van m'n meisje; een hoektand!
Het is een heel mooi hoektandje, misschien laat ik er wel een hangertje van maken........

tsjillert

Berichten: 55
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: in een huis ergens op de aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:14

het blijft een mooie opening kijk er steeds weer naar erg mooi
en als jullie wat vergeten zijn ach maakt niet uit het is zo mooie dat het jullie vergeven is

hahahahahah mis wel sommige personen ohnee die sturen geen foto`s he hahahhaha :D :+

wat zijn jullie trouwens stil we hoeven nog maar 495 pagina`s door te banketstaaf hahahaha

Lisenka

Berichten: 967
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Onnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 01:17

soeske schreef:
zoo, mooie opening :D Waar hebben jullie die fotos weg gepikt haha. Had Mies al ge-pb't maar oke haha.
Monique, welkom. Ik mag ook niet meer op andalusier forum komen, had me bij paardentango aangemeld en toen werd ik gebanned..



Was je daarom echt gebanned :n Ik kwam er ineens niet meer op. Ik vond het op dat moment ook niet echt gezellig meer, met al die ruzies daar, dus vond het wel best.

Lisenka

Berichten: 967
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Onnen

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 01:24

Paintedblack: Gezellig dat je hier ook bij bent.

Vanmiddag lekker met Otto gereden in de manege hier in de buurt. Daar worden ook de kampioenschappen gehouden. Is ook de manege waar verleden jaar onze manegepaarden aan verkocht zijn en waar de lesklanten toen naar toe gegaan zijn. Ik heb daar toen nog een paar maanden lesgegeven en ben toen gestopt.

Er waren vanmiddag ook lessen. Ik was aan het uitstappen en eigenlijk net klaar toen de instructrice weggeroepen werd omdat haar zoontje een ongeluk had gehad. Zij vroeg of ik de les over wilde nemen, omdat er niemand anders was met het diploma. Jan heeft Otto naar huis gebracht en ik heb toen de les overgenomen totdat de andere instructeur er was. Vond het voor een keertje wel weer leuk.

JeanleGrand

Berichten: 9
Geregistreerd: 10-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 01:41

Citaat:
lisenka schreef:
Ik hou ook van dit topic, omdat het 1 en al gezelligheid is met respect naar elkaar en elkaars paarden. De oudjes samen met de jonkies en zelfs 1 echte man erbij. Door dit topic kan ik de streken van Desperado volgen (en van zijn baas natuurlijk).

Frankie de enige echte man hier ??
En ik dan ??
Pas maar op of ik plaats nog zo'n carnavalsfoto van je...

Afbeelding

De proef kan beginnen..
Want ik ben binnen..
Ik loop heel goed..
Al heeft mijn bazin een gekke hoed..
Nog 2 puntjes en dan naar de Z
Dan krijgt ze een ander hoedje, dat is pas vet..

Groetjes aan een ieder op dit mooie nieuwe deel van het barokke forum van Jan

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 07:21

Hoi iedereen, welkom in deel 3 :D
Wat hebben jullie het mooi gemaakt! Daar zit veel werk in! Mijn grote complimenten.
Ik houd me aanbevolen om ook wat met Photoshop te helpen voor het volgende topic, als er dan hulp nodig is.

Welkom Aafjes! Mooie schimmel.
Duende01, ook welkom hier! Mooie Anda heb je.

Lusitana, leuk je hier nog eens te zien!
Is het allemaal goed gegaan met het interview? Hebben ze mooie foto's gemaakt?
Wat is Tojo toch ONGELOOFLIJK KNAP!! Wat een geweldig mooi paard, maar ook zo lief. Ik ben fan! Dat bruin staat hem goed.
Wat leuk dat Branca nu samen met de jaarlingen kan staan. Ik vind haar ook wel een ideaal moedertype.
Catita ziet er ook goed uit. Grappig hoe anders haar kleur in de zomer is, vergeleken met haar winter-kleur.
Leuk om het veulen te zien op de foto. Én succes met de beslissing m.b.t. de baan.

Mies_Apollo, wauw een binnenbak!

Yenneke, succes met je paard de volgende keer. Fijn van je huis en leuk van de vakantie. Klinkt goed!

Chantaltje23, leuke fjorden.

Evdpanne, heerlijk verhaal :D

Borderjay, ja Urbino is ontzéttend aan het verharen. Urbino vindt die poetsbeurten heerlijk.

Idra, wat een mooie foto's in je laatste topic, die had ik nog niet gezien. Prachtig. Ik ga ook even reageren.

Ben er weer hoor.
Gisteren mocht Urbino weer aan het werk na zijn castratie. Ben heel rustig begonnen. Hij heeft dan een week niet gelopen, maar is dan nog steeds zo ongelooflijk lief. Hij schud in het begin dan een keer blij met zijn hoofd zo van; Jeej ik mag weer!! En daarna is hij al weer meteen geconcentreerd op mij. Mijn schat :+:
Coco ging gisteren ook héél goed!

Zijn er hier mensen die hun paard ooit op kleur hebben laten testen?

Nu snel aankleden, dadelijk naar mijn werk..... :D

just_kiki

Berichten: 6816
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 08:06

borderjay @ haha ja de mijne verhaart ook :j (is geschoren)

sjaad@ heb je hem laten castreren ? heb weer wat gemist :+

_Saida_

Berichten: 1774
Geregistreerd: 03-08-07
Woonplaats: Grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:31

Jan -> Whahaha! Die reactie van jou! _O-

Nishada -> Wat bedoel je met laten testen op kleur?

heikedenise

Berichten: 727
Geregistreerd: 03-04-08
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:56

Jan - jou reactie 8-)

Saida - ik heb ook tanden en doppen van heike,
en ik laat idd ook zo'n tand in een keting zetten vindt het namelijk iets heel apparts.

Gab - ja heike verhaart ook al zo en hij had nog geen eens zo'n erge wintervacht :roll:

Nishada - fijn dat het rijden weer goed ging, heeft die geen last van zijn casteratie (verdikking ofso)

Lisenka - leuk hoor lesgeven (als je het kan dan :o )
ik vindt het leuk om anderen te helpen maar lesgeven :n dat kan ik echt niet haha

Esther - fijn dat het rijden zo goed ging ik kom gezellig bij je op die roze wolk :))

Paintedblack - welkom hier

Sanne - ik stuur je van de week ff PB want vindt mijn foto echt +:)+

Gisteren heike weer gereden en ik ga lekker bij esther ook op die roze wolk zitten :):)
in het begin ging die er weer als een gek vandoor en pakte die het bit vast dus ik had echt zo iets van oh daar gaan we weer.
dus ik de teugels losgelaten (niet helemaal maar net voor de ontspanning) om te kijken of die rustig werd en op zijn eigen benen ging lopen.
dat deed die dus niet dus lag die bijna met zijn snufferd op de grond 8)7.
uiteindelijk pakte die de ontspanning en toen ging die ook zakken *\o/* , Dus nog even doorgereden en toen zweete die bij zijn flanken en hals en ook tussen zijn billetjes (dus das een goed teken).
ben weer trots op hem :+: :#