Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 128 van de 138 [ 3445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 138  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] trekpaarden

 
Profiel   

Wat ziet die WE les er leuk uit! Zoiets lijkt mij ook leuk om met Prince (en Lord) te doen, maar die moeten we weer even goed oppakken. Dus dat zijn toekomstplannen, samen met buitenritten

Prince is helaas niet altijd zo lief, maar wel verschrikkelijk lomp en druk (hij heeft 3 weken geleden mijn tenen gebroken) :') Maar hem kunnen we gelukkig weer oppakken onder het zadel over een aantal weken, dus dan neemt zijn energie ook wat af hoop ik

Knappe man vandaag. Hij was erg pittig :D
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 22:46 



 
Profiel   

Vandaag weer lekker bezig geweest met Urban hij is een twee jarige hengst heel beleefd en voorzichtig

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 22:20 



 
Profiel   

Wat een knap paardje is Urban!

@kashmino, onze zijn ook niet zo gevoelig en nogal lomp. Dus wij hebben altijd laarzen met stalen neuzen en werkschoenen bij de paarden om onze tenen te beschermen (verzorgster heeft ook haar ten gebroken). Ze zijn nou eenmaal wat zwaarder en Prince helemaal ;)

Als je er op zit zijn ook elk geval je tenen veilig :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 06:40 



 
Profiel   

lotteenjoy schreef
Vandaag weer lekker bezig geweest met Urban hij is een twee jarige hengst heel beleefd en voorzichtig

[ [url=m/SfaNA5.jpg]Afbeelding[/url] ]

mooi paard, ben je van plan om met hem naar de hengstenkeuring te gaan?
en waarom heb je hem als 2 jarige al op ijzers staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 18:22 



 
Profiel   

martijn1998 schreef
lotteenjoy schreef
Vandaag weer lekker bezig geweest met Urban hij is een twee jarige hengst heel beleefd en voorzichtig

[ [url=m/SfaNA5.jpg]Afbeelding[/url] ]

mooi paard, ben je van plan om met hem naar de hengstenkeuring te gaan?
en waarom heb je hem als 2 jarige al op ijzers staan?


Is mijn verzorg paard :) hij is al op keuring geweest als veulen. Waarom hij op ijzers staat? Geen idee.. ( ik verzorg ze.. zal het eens navragen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 00:05 



 
Profiel   

[ img ]

Wij hebben onze laatste cross van het jaar gehad. Wat een prachtig weer hadden we erbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 12:46 



 
Profiel   

Santos! Echt stoer! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 13:50 



 
Profiel   

Gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 14:44 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nieuwsgierig? Ik? Nee, hoor.... *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 22:40 



 

Snap ik helemaal :D

Leuk bakkie......hoeft geen strikje om hoor :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 23:08 



 
Profiel   

Geweldig! Als hij op de bijrijdersstoel mocht zitten, zat hij naast je :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 02:14 



 
Profiel   

Zoeen hebben wij er ook :+ die is al eens bijna op een aanhanger geklommen. Dacht wat hoor ik voor herrie, maar mevrouw stond met d'r voorbenen al in de aanhanger en kon d'r achterbenen zo snel niet hoog genoeg krijgen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 06:40 



 
Profiel   

palousa_boy schreef
Zoeen hebben wij er ook :+ die is al eens bijna op een aanhanger geklommen. Dacht wat hoor ik voor herrie, maar mevrouw stond met d'r voorbenen al in de aanhanger en kon d'r achterbenen zo snel niet hoog genoeg krijgen :Y)


_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 08:30 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* jeej *\o/* *\o/*
[ img ]

[ img ]

Vandaag voor het eerst op onze pony gezeten

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 14:44 



 
Profiel   

Joehoe!!!! Wat een heerlijk gevoel he <3 op naar de km's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 15:32 



 
Profiel   

Knappe pony! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 21:33 



 
Profiel   

Santos_05 schreef
Joehoe!!!! Wat een heerlijk gevoel he <3 op naar de km's!

Haha nou ik moest wel even wennen aan hoe breed ze is, m'n andere paard is een e-pony en daar heb ik ook al een jaar niet meer op gezeten.

Zadel is ook even wennen, voor het eerst op een boomloos zadel :+

Heb er ook maar 5 minuten op gezeten, volgende keer iets beter voorbereiden en wat langer erop zitten, wat groter rondje lopen, hoofdstel in enzo :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 21:40 



 
Profiel   

Die 5 mijn zijn eerst ruim voldoende de breedte went snel! Ben benieuwd hoe je zadel bevalt. Ik heb zelf nu semi-boomloos (met kussens), helemaal boomloos bleef schuiven:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-17 22:20 



 
Profiel   

Noorse koudbloed, dølehest, Trond <3
Geweldig dier, onder het zadel als leidpaard, met 8 jarige kinderen en fantastisch voor de wagen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 22:01 



 
Profiel   

Wat een knapperd hierboven!

Ik ben laatst weer even bij Princie geweest, knap ding <3Maar wat lijkt hij klein :')
[ img ]

Helaas is één van zijn twee maatjes (al was het eerder een haat-liefde verhouding) laatst ingeslapen, en we merken toch wel dat Prince en Lord en beetje alleen zijn. En aangezien we toch veel te veel grond hebben voor twee paarden (3,5 hectare) gaan we er twee bij kopen! Onder andere een trekpaard voor bij Prince, dat is het plan tenminste. Weten jullie misschien handelaren/stallen met trekpaarden? En waar hebben jullie jullie paarden vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 22:21 



 
Profiel   

Hangt er een beetje vanaf welk ras je wilt. Voor een buitenlands ras zou ik toch adviseren om daarvoor naar het land van herkomst te gaan omdat de keuze vele malen groter is. Ga je voor een jong beest dan ben je meestal onder de €1000 wel voorzien. Volgende vraag is dan hoe krijg je ze thuis maar dat is pas wat stappen verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 00:09 



 
Profiel   

We willen niet echt specifiek op zoek naar een ras. Natuurlijk zou een tweede Boulonnais (of eventueel een Percheron) leuk zijn, maar dat is geen eis. Kruisingen mogen ook, dat is allemaal geen probleem. In het buitenland kan ik eventueel wat rondkijken, maar in Nederland is het ivm bezichtigingen en vervoer vele malen handiger, dus kijk ik eerst wat hier rondloopt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 00:16 



 
Profiel   

Land van herkomst zou ik ook zeker doen! Ophalen is juist een van de leuke dingen van een paard in het buitenland kopen. Eerst weekendjes op pad om te kijken en daarna de tijd nemen om ze op te halen. Maar transport regelen kan natuurlijk ook altijd.

@Jenn0dV, wat een mooi paardje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 10:18 



 
Profiel   

Aangezien het topic behoorlijk naar beneden is gezakt, tijd voor een foto :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-17 14:46 



 
Profiel   

Doe ik mee;


[ img ]


Verlate sneeuwfoto.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-17 17:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 128 van de 138 [ 3445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 138  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen