Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 499 van de 500 [ 12498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie start er allemaal met een fries?

 
Profiel   

BoRo schreef
Laatste selectiewedstrijd is verreden afgelopen zondag in Koudum. Helaas moest ik mij afmelden, sleutelbeen afgescheurd grrrrrrr. Even paard naar de wei brengen wat even niet ging zoals het hoort....Nu maar hopen dat het genoeg was..... Nog meer die zitten te wachten op de definitieve startlijst in Kootwijk?


Ik had in Koudum 3 winstpunten :D

Maar kan jij mij uitleggen wat het inhoud de selecties. Had me daar niet voor opgegeven, omdat ik geen idee heb wat dat inhoud.

Beterschap met het herstel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 22:04 



 
Profiel   

Zoals het mij in het ziekenhuis is uitgelegd, is het de aanhechting van je sleutelbeen bovenop je schouder, sleutelbeen zit daar vast met pezen??oid, en die zijn kapot. Maar is bij mij iig niet heel ernstig, nu na 2 weken kan ik al wel weer paardrijden. Maar erg balen dat ik Koudum gemist heb!! @ gett, onderstaande link staat alle info over de selectie. In het kort, je moet minimaal 2 wedstrijden en 4 proeven rijden, wordt algemeen klassement van gemaakt en de eerste 10 tot 15 ongeveer uitgenodigd voor NK. http://www.dressuurkampioenschapfrieschpaard.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 08:30 



 
Profiel   

gefeliciteerd met je 3 winstpunten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 08:31 



 
Profiel   

Ai klinkt niet dijn boro!

Gefeliciteerd gett!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 01:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 10:23 



 
Profiel   

Dankjewel, Ze deed echt super haar Best!! :D

Zondag laatste keer B en dan gaan we over naar het L.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 22:51 



 
Profiel   

BoRo schreef
Zoals het mij in het ziekenhuis is uitgelegd, is het de aanhechting van je sleutelbeen bovenop je schouder, sleutelbeen zit daar vast met pezen??oid, en die zijn kapot. Maar is bij mij iig niet heel ernstig, nu na 2 weken kan ik al wel weer paardrijden. Maar erg balen dat ik Koudum gemist heb!! @ gett, onderstaande link staat alle info over de selectie. In het kort, je moet minimaal 2 wedstrijden en 4 proeven rijden, wordt algemeen klassement van gemaakt en de eerste 10 tot 15 ongeveer uitgenodigd voor NK. http://www.dressuurkampioenschapfrieschpaard.nl/

Dat valt dan dus best mee. Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 23:05 



 
Profiel   

Vandaag in Assen sinds tijden weer mijn ruin gestart, voor het eerst in de M2, en joepie winstpunt! Hij ging ook echt super. Nu nog hard oefenen op de afwerkingen! Startlijsten voor het NK Friezen in Kootwijk staan erop. Met de merrie mag ik heen, ik zag dat dat heeeeeel vroeg opstaan wordt!!! moet 6.15 uur vertrekken om op tijd in Kootwijk te zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 17:19 



 
Profiel   

Super boro! Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 23:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd boro! Is het vroege opstaan waard.

Laatste b-wedstrijd afgesloten met 4 winstpunten en een 2e plaats. Zo blij en trots. 1 oktober ons L1-debuut!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 09:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Boro!

Gett ook goed bezig zeg wow!

Vandaag voor het eerst M2 gestart en ondanks wat schoonheidsfoutjes lees ik reed verkeerd. Toch 185.5 en 183 punten 4e en 3e plaats. Heel blij mee hebben er hard voor getraind afgelopen maanden. Ik dacht als ik tussen 170 en 180 punten rij ben ik al heel blij zodat ik weet waar we staan. Dit was echt super tof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:45 



 
Profiel   

Oeh.... stil hier!


Waren er meer van jullie in Uden vandaag?
Ook heb mijn tweede wedstrijd gereden. 173 punten en 181.5. Heel erg blij mee! Ze loopt nog lang niet waar ik haar hebben wil, dus ik ben benieuwd wat de punten doen wanneer ze voor mij wel fijn loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 19:20 



 
Profiel   

Hier druk aan het klussen in ons nieuwe huis, dus hier niet zo actief en ook wat minder aan het rijden.. Twee weken terug een 2e prijs in het M1. In best wel een sterke groep, dus had ik niet verwacht. Gisteren hadden we clubkampioenschap.. Daar hadden we 191,5 in het M1 terwijl er heel wat dingetjes in zaten.. Was niet echt tevreden daarover. We deden ook mee met de samengestelde wedstrijd, we hadden foutloos gesprongen (arm paard komt 1x in het jaar in het parcours, verder af en toe een klein sprongetje), dressuur 218 punten en foutloze cross. Hiermee werden we kampioen, super leuk! Heb een filmpje van 't parcours voor wie het leuk vind.. Weet alleen niet zo goed hoe ik dat hier kan delen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 11:55 



 
Profiel   

Mag ik hier ook gezellig mee komen kletsen :) ?

Sinds 7 september heb ik een leuke nieuwe uitdaging, een nieuw bijrijdpaard! :D Na 3 jaar een Westfaler merrie te hebben gereden kwam onverwachts een super lieve friese merrie op mijn pad :)

Het is een Friese merrie van 4,5 jaar oud (v. Wolfert 467), nu bijna 4 maanden drachtig van Mewes 438. Ze loopt sinds deze zomer ook voor de kar met haar eigenaresse. Het is de bedoeling dat ik haar ga doorrijden, en uiteindelijk ook starten :D

Dus erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen :o ze is nu nog erg groen onder het zadel. Sturen kunnen we ondertussen, alleen galop aanspringen vind ze nog wat lastig :)

Nu vooral veel met grondwerk bezig (Tristan Tucker methode TRT) :D Dat pakt ze goed op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 12:34 



 
Profiel   

Jeanne had ik laatst ook dat ik dacht punten niet verdiend maar soms loopt het zo ene keer krijg je ze en andere keer niet ook al verdien je ze dan wel.

Fantabouless welkom

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 13:48 



 
Profiel   

Laura1982 schreef
Jeanne had ik laatst ook dat ik dacht punten niet verdiend maar soms loopt het zo ene keer krijg je ze en andere keer niet ook al verdien je ze dan wel.

Fantabouless welkom

Dankje :) Noem me maar gewoon Iris , mn boktnaam is zo ingewikkeld...wil hem wel veranderen maar dat is al een keer gebeurd dus mag niet meer ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 16:13 



 
Profiel   

Fantabouless welkom
[/quote]
Dankje :) Noem me maar gewoon Iris , mn boktnaam is zo ingewikkeld...wil hem wel veranderen maar dat is al een keer gebeurd dus mag niet meer ;([/quote]

Hahaha welkom Iris! Miss modje lief aankijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 16:17 



 
Profiel   

Wil me ook graag aanmelden, ben al een tijdje een stille meelezer. Jarenlang lid geweest van het FPF wat opgeheven is, maar zie volgens mij wel een aantal van de leden hier terug.

Heb 2 ruinen, Bo van nu 17 jaar (Bop van de Erven Ids 300 x Teunis 332), hij is sinds 2 maanden met pensioen. Ik heb hem nu 13,5 jaar, toen hij 8 was bleek hij een afwijking aan z'n rug/achterhand te hebben waardoor we nooit verder dan klasse L zijn gekomen en de laatste jaren alleen recreatief buiten hebben gereden.
En Syb van 4 jaar (Syb van de oude kleefse baan Wolfert 467 x Maeije 440). Heb hem net zadelmak gemaakt en nu rustig verder aan het opleiden. Hoop met hem in de toekomst dressuurwedstrijden te gaan starten. Paarden staan aan huis op onze melkveeboerderij.

Twee recente foto's (links is Syb rechts is Bo)
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 15:04 



 
Profiel   

Welkom bopjebo! Ik heb vroeger ook meegelezen op het fpf.


Laatst bijgewerkt door Laura1982 op 13-10-17 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 15:26 



 
Profiel   

Leuk! Zie je wel, nog meer fpf-ers ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 15:29 



 
Profiel   

Wat leuk!
Bo werd wel gebruikt bij Harry's horse voor foto's toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 15:40 



 
Profiel   

Klopt, toen hij nog niet zo grijs was :-)
Er staan nog foto's van hem op de HH site met haybags.
Tegenwoordig gaat hij als pensionado door het leven, hij is inmiddels echt een ouder paard geworden. Vanwege zijn lichamelijke problemen is hij snel versleten, maar dat was ook voorspelt door de arts toendertijd. Ben blij dat ik hem nu zijn welverdiende pensioen kan geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 16:01 



 
Profiel   

Je was net bij je vriend gaan wonen toch? Hij was veehouder, of vergis ik me?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 20:40 



 
Profiel   

Ja klopt, melkveebedrijf. Daar woon ik met kerst inmiddels 5 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 19:07 



 
Profiel   

goed bezig gett! +:)+

super laura! *\o/*

lekker bezig annetje! +:)+

super leuk jean! *\o/*

welkom Iris :wave:

welkom bopjebo :wave:

Wij hebben op 23 en 24 september de monniken develcup gereden in de M1. op de eerste dag in beide proeven verkeerd gereden :D :') had het verkeerd in mn hoofd zitten en dan lijken de G en de D en de C en de E toch wel heel erg op elkaar O:) toch nog 2e en 3e geworden vd 10 met 188,5 en 192 pt tussen allerlei stalruiters die elke dag op toppaarden van minstens 10 jaar ouder dan ik, die veel meer ervaring hebben met als commentaar: 'leuk paard!' en 'leer je proeven goed :) suc6.' :') :D :o . de tweede dag ging het een stuk beter en ook niet verkeerd gereden en in allebei de proeven voor mijn A-C lijn een 8! *\o/* 2x 3e vd 8 met 198 en 202 pt. hierdoor in 1 weekend 6 winstpunten binnengesleept en nu zijn we dus M2 startgerechtigd *\%/* maar voordat we hieraan beginnen doen we nog even mee met de KFPS kampioenschappen in het M1. tja en vorig weekend hadden we de herfstmeeting die jammergenoeg niet zo goed ging, 179,5 pt , we hadden even niet onze dag :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 14:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 499 van de 500 [ 12498 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen