Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 305 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

Vandaag voor het eerst sinds tijden (een jaar denk) sueñ laten kennis maken met beugels.
Even voor 10 minuten. Er gewoon oplaten beetje heen en weer bewegen en zodra ze ontspant de beugels loslaten. En na 10 minuten er weer af.
Ze stond zo braaf stil. De laatste keer had ik het direct met een zadel gedaan. Maar was 100 stappen te ver. En ze was dus aan het racen aan de longe. Maar vandaag stond ze dus stil. Poco y poco.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 16:56 



 
Profiel   

Na een trainingsperiode van 4 maanden mocht Cas eindelijk op huis aan. Voor vertrek had ik mijn stal opgezegd en had ik mij ingeschreven voor een paddock paradise in de buurt.
Leef er aardig wat luxe voor in, maar heb het er voor hem helemaal voor over.

Na 48 uur even gewend te hebben alleen in de paddock, en wat 1 op 1 ontmoetingen met een deel van de paarden, reageerde ze allemaal zo goed dat we het vandaag wel aandurfde :D
Ik had niet op een betere intro kunnen hopen, één merrie volgde Cas naar achteren, vervolgens waren er nog 2 nieuwsgierige aapjes die zijn pad gingen volgen.
Enkele momenten later zaten ze al vredig samen te eten.

Wel nog even een sprintje achter een van de mini schaapjes aan :')
Ben heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, merk namelijk wel dat hij de afgelopen maanden een kudde ontzettend heeft gemist.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 18:20 



 
Profiel   

Wat heerlijk meis! Eindelijk is Cas weer thuis! *\o/* En wat een mooie foto, prachtig ook met die regenboog <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 18:36 



 

Oh wat een fijne plek zeg. Geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 09:14 



 
Profiel   

Niet de mooiste kwaliteit, maar wel leuk om te delen met jullie
Gewoon omdat ie knap is

Pres wordt in juni 5 jaar en we zijn sinds september bezig met het zadel en inmiddels heb ik 5x gehangen. Hij zet geen stap verkeerd en is super braaf, hij is ontzettend voorzichtig met het zadel op zijn rug en doet er nooit gek mee. Ik ben zo enorm trots op hij hij alles doet en hoe hij al lekker aan het uitgroeien is. Hij is flink in de breedte gegroeid en ik vind hem prachtig hihi

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-21 18:15 



 

Wat een zachte uitstraling heeft ie.

Hier met mijn bijna 5 jarige ons eerste lesje gereden en het ging zo goed!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-21 22:27 



 
Profiel   

Och wat een knappe puppy marion <3
Wat fijn dat het goed gaat in de les robijntjah, knappe kop zo (en het paard ook :p)

Hier rustig aan de winter door. Diva is happy en heeft duidelijk voorkeur voor bitloos. Stalgenoot heeft kleine kinderen en nu is ze er verzot op en wil ze naar alle kinderen die we tegen komen duiken _O-. Er zijn plannen haar te dekken van het voorjaar maar dat houd ik verder lekker geheim }:)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-21 23:06 



 
Profiel   

War een knapperds allemaal!

Van wie heb je les Robijn?

Hier gaat ook alles goed, al trainen we even wat minder nu met die nattigheid...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 07:01 



 

Leandra :D

Haha thanks azmay :o
Knappe diva. Bevalt jullie nieuwe stek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 07:58 



 
Profiel   

Dank jullie wel.

De jouwe is ook knap hoor robijn.
De jouwe en die van azmay hebben ook een lekker vachtje zeg.
Pres heeft alleen wat extra dons onder zijn buik, de rest is niet zo dik in het haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 08:19 



 

Die van mij en denk diva ook staan 24/7 buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 08:22 



 
Profiel   

Ik heb een rasechte prinses.
Gisteren waaide het heel hard en de wei ligt tussen twee akkers.

Madam maakt amper wintervacht aan en stond al onder 300gr deken. Ze stond te bibberen :+ dus nu onder 400 :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 09:25 



 
Profiel   

Hoe zijn jullie paarden veranderd?

De mijne 1,5 jaar geleden toen ik hem kocht:


[ img ]


En nu:



[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 14:34 



 
Profiel   

Wat een mooie paardjes allemaal! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 16:25 



 
Profiel   

Horseware schreef
Hoe zijn jullie paarden veranderd?

De mijne 1,5 jaar geleden toen ik hem kocht:


[ [url=m/bYiN2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]


En nu:



[ [url=m/GaM7MJ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/c67lyr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo die is van spillebeen naar heus paard gegaan :~

Als je rechts boven in deze post op geplaatst klikt kan je diva zien van baby tot nu _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 17:14 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Leandra :D

Goed bevallen? Ik ben zo blij met haar!

Elevada staat ook 24/7 buiten maar die staat wel met deken anders heeft ze het koud :=

Zo horseware die is echt volwassen geworden zeg!

Wij werken de laatste tijd veel aan de hand, zondag hebben we onze eerste les samen. Ik heb al een paar keer les met de pony gehad maar nu voor het eerst met El
En we doen veel vrijheidsdressuur

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 19:13 



 

Oh veel plezier :D

Beviel echt heel goed heb de hele les met een big smile gezeten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 19:41 



 
Profiel   

Super fijn!

Aan de hand lessen we bij iemand anders. Ben heel benieuwd hoe het gaat met mijn stresskip

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-21 20:19 



 

Aan de hand kan ik helaas niet lessen, dat vind mijn lijf niet tof...

Ja, ik ga over 2 weken weer lessen, zit alleen nog in dubio of ik Mo ook eens mee ga nemen maar dat zie ik wel, net hoe het uitkomt denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 08:54 



 
Profiel   

Ah dat is balen...

Ik wil ook weer lessen maar mijn bak is niet echt toegankelijk
[ img ]
Ben hem nu aan het leegpompen maar dan is hij nog glad en zompig

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:29 



 

Er is ook wel echt weer belachelijk veel gevallen de laatste weken he.
De bak waar ik nu, tot onze eigen bak klaar is, in rijd, is echt nog prima te doen. Ik hoop er op dat mijn bak hetzelfde wordt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:30 



 
Profiel   

Hier is het wel ieder jaar drama, maar ik vind een nieuwe bodem te duur dus we zoeken nog een andere oplossing
Tot die tijd veel aan de hand en vrijheidsdressuur op het droge stukje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:09 



 

Hahahahaha.

Ik vind deze winters niet leuk meer, ik heb echt liever 20 graden kouder en zon. Dan wil ik tenminste nog naar buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:12 



 
Profiel   

Ja die regen morgen ze echt wel weglaten inderdaad. Dan maar emmers water slepen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 13:46 



 
Profiel   

Maartje_M schreef
Hier is het wel ieder jaar drama, maar ik vind een nieuwe bodem te duur dus we zoeken nog een andere oplossing
Tot die tijd veel aan de hand en vrijheidsdressuur op het droge stukje :')



Kun je er niet een slootje naast graven en hem vol leggen met drainage slangen? Die kunt ie 2e hands genoeg vinden. Dan heb je iig betere afwatering. Altijd zo jammer aan de winter als je alleen een buitenbak hebt.
Leuke foto’s allemaal! Fijn dat iedereen toch nog wat kan rondrijden!
Horseware wat een gaaf dier!

Bij ons is ook alles rustig. Favorita is in Oktober geopereerd aan een klein chipje en kreeg 6 weken daarna een ernstig ongeluk in de stal dus die staat helemaal stil. Die moet naar de keuring en dan dekken we haar aan en dan heeft ze mooie lange rusttijd gehad. De vos is over 4,5 maanden uitgerekend dus daar kijken we erg naar uit! Het hengstveulen staat in de opfok en we hebben een nieuwe pony merrie gekocht voor onze dochter, die dekken we ook aan. Dus als alles volgens plan loopt volgend jaar 2/3 veulens. Ligt eraan of we de vos leeglaten dit jaar.
We hebben iig een hele speciale hengst gekozen om dit jaar mee te dekken! Maar dat is ook een verassing.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 16:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 305 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen