Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 300 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

Gefeliciteerd Robijntjah! Gave foto en mooie jurk!

Jenara, fijn dat het de goede kant op gaat!

Soeboenoe, gaaf een nieuw zadel! Heb je een foto van hoe hij eruit ziet?

Cortado heeft zijn eerste keer zadel overleefd! Ik verwachtte van tevoren al dat hij er niets om zou geven. Hij is zo nuchter! Hij is nog maar 3, we beginnen nu rustig met 2 x in de week wat licht longe en werken aan de hand. Hij zal dan beleerd worden en dan krijgt hij weer een lange vakantie. :D
[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 22:46 



 
Profiel   

Staat hem wel goed hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 07:39 



 
Profiel   

Wow die is knap <3 , en de set staat hem prachtig !

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 13:41 



 
Profiel   

Bedankt! Vind het hem ook wel knap staan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 13:50 



 
Profiel   

Vandaag tijdensa de training dacjt ik dat de naam jalapeña beter bij haar paste als sueña. Ze gedroeg zich weer als een spaanse peper

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:42 



 
Profiel   

MightyJoe schreef
Gefeliciteerd Robijntjah! Gave foto en mooie jurk!

Jenara, fijn dat het de goede kant op gaat!

Soeboenoe, gaaf een nieuw zadel! Heb je een foto van hoe hij eruit ziet?

Cortado heeft zijn eerste keer zadel overleefd! Ik verwachtte van tevoren al dat hij er niets om zou geven. Hij is zo nuchter! Hij is nog maar 3, we beginnen nu rustig met 2 x in de week wat licht longe en werken aan de hand. Hij zal dan beleerd worden en dan krijgt hij weer een lange vakantie. :D
[ [url=m/a3vX7r.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0m9Tqk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zag deze fotos ook op facebook op het pre forum!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:43 



 
Profiel   

MightyJoe schreef
Soeboenoe, gaaf een nieuw zadel! Heb je een foto van hoe hij eruit ziet?



[ img ]

Het zou dit model en deze kleur worden, ook met de bloemen in het leer, alleen wil ik nog een champagne bies bij de naden van het zadel.
Het enige waar ik over twijfel is of ik een lichtere kleur stiksel erop mooi vind of dat het dan te druk zou worden op het zadel.
Jullie mening?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 10:38 



 
Profiel   

Ola, die is apart!
Persoonlijk zou ik die naden niet doen. Ik denk inderdaad te druk en ik vrees ook dat bepaalde delen snel vuil gaan worden. Ik zou het accent bij het model en de bloemetjes houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 10:45 



 
Profiel   

[ img ]


Dit is wel een ander model zadel, maar de champagne bies zou wel overeen komen met het zadel dat ik bestel.

Maar ik vrees ook dat én een lichte bies én lichte stiksels een beetje teveel van het goede gaat zijn...
Wat betreft de biezen ben ik wel redelijk vast in dat ik die dus wel wil hihi. Net even een andere kleur die het hele bruine vlak wat opbreekt ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 10:51 



 
Profiel   

soeboenoe schreef
[ [url=m/IdDUFd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is wel een ander model zadel, maar de champagne bies zou wel overeen komen met het zadel dat ik bestel.

Maar ik vrees ook dat én een lichte bies én lichte stiksels een beetje teveel van het goede gaat zijn...
Wat betreft de biezen ben ik wel redelijk vast in dat ik die dus wel wil hihi. Net even een andere kleur die het hele bruine vlak wat opbreekt ofzo.


oehh ja dat is wel heel erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 14:05 



 
Profiel   

Jazeker, die champagne bies is mooi !

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 17:27 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Robijn!

Wat een prachtig beest mightyjoe!!! <3

Hier ook weer een tijdje stil geweest we zijn hard bezig in t rijden wat continuïteit te krijgen, vrijdag hebben wij onze eerste les, die we beide heel hard nodig hebben _O-

Ooit komen we er wel <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 16:09 



 
Profiel   

Ritme, dat is hier ook zo’n dingetje. Wij hebben zo weer les, is ook alweer even geleden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-20 16:37 



 
Profiel   

Les ging heel goed! Maar juf adviseert toch echt een ander zadel te zoeken dus daar gaan we weer...

Vanmorgen al een rondje buiten gedaan. We hebben hier in de buurt van die hele smalle drempels liggen, van die bolle stenen zeg maar. Doodeng zijn die. Dus daar hebben we vandaag op geoefend. Uiteindelijk ging ze er overheen +:)+ kost heel wat geduld, weer terug omdraaien, gesteiger, halthouden, belonen... maar we komen er wel. Ze staat dan echt te trillen van de spanning, ik vind het zo sneu voor haar maar ik wil haar er wel doorheen helpen. Daarna meteen naar huis gegaan.
Kreeg nog wel een mooi compliment van een man die ons bezig zag, dat ik het zo mooi met heel veel rust oplos <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 09:27 



 
Profiel   

@Milo2012, hoe was je les nog? Knap koppie zit er wel echt op!! <3

@Maartje_M, ah super zeg! Soms lijkt het erg traag te gaan en met kleine stapjes, dat is soms frustrerend, maar altijd eens terugkijken naar de weg die je al hebt afgelegd en niet alleen naar wat je nog moet doen :D Dat probeer ik ook vaak te doen en dan kan je vaak toch echt wel trots op jezelf en je paard zijn! Dus vooral zo verder doen ! Komt helemaal goed met die rust :D

Hier supergoed nieuws!! De DA is gisteren langs geweest voor een check-up en Jenara is echt boven verwachting goed aan het herstellen, ze heeft bijna haar oude gewicht terug en toont echt zo veel gezonder!
Haar bespiering is ook langzaam wat aan het terugkomen, dus ik heb groen licht gekregen om héél langzaam ook weer te gaan opbouwen ohz :D Beginnend ook met 5-10min. stappen en dat dan ook weer stilaan opbouwen, maar wauw, wat werd ik gelukkig van dat te horen!

[ img ]

Uiteraard vandaag meteen daad bij woord gevoegd, en 5minuten absoluut dolgelukkig geweest om nog eens op de rug van mijn eigen geweldige paardje te mogen zitten <3 *\o/*

[ img ]

Ik heb ook echt de indruk dat de revalidatie-periode onze band nog versterkt heeft, ze is zo lief en doet zo haar best! Echt een geweldig dier <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 17:22 



 
Profiel   

Ik ben ook echt heel trots op ieder stapje dat we bereiken. Ze is echt niet makkelijk en ik weet waar we vandaan komen. Ik ben super trots op alles wat ze overwint en wat we bereiken!

Wat ziet ze er al weer goed uit! Zo fijn dat je weer mag opbouwen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 17:51 



 
Profiel   

Jenara dankjewel!! T is a.s vrijdag onze les. :o

Die van jou is ook echt leuk! Em wat fijn dat je weer mag opbouwen zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:42 



 
Profiel   

Ik wilde mijn nieuwe zadel vandaag testen, Dief niet _-:(
Maar wel een knappe foto kunnen maken :+
[ img ]

Och wat fijn dat Jenara weer echt aan de beterende hand is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:53 



 
Profiel   

Wat een gaaf kleurtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 20:45 



 
Profiel   

Wat een gaaf zadel Azmay! Wat voor zadel is dat? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 22:31 



 
Profiel   

Wauw wat een karakterkoppie staat erop milo!

Superfijn Jenara dat jullie weer langzaam aan de goede kant op gaan!
Lijkt me ook ontzettend fijn om zulk goed nieuws te krijgen!
Nog wel een vraagje; is jouw hoofdstel met of zonder bit? Want ben op zoek naar die tint bruin bitloos hoofdstel :D

Gaaf kleurtje Azmay. Staat ook echt goed!

Maartje, ik zou toch ook eens kijken naar Iberosattel. Ze hebben ook dressuur zadels, maar wel met de schoudervrijheid en drukverdeling die het merk zo onderscheidt van de rest. Ook echt focus op barokke paarden. Aradia liep ineens veel ruimer en meer door haar lijf met het testzadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 13:42 



 
Profiel   

Wat een bijzondere kussens zitten daar onder.
Mijn zadelmaker komt nu eerst terug met nog wat modellen, eerst daar verder kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 13:48 



 
Profiel   

Milo2012 schreef
Wat een gaaf zadel Azmay! Wat voor zadel is dat? :)

Dit is een Ghost (Cavallin) Buttera.
Boomloos barebackpad achtig zadeltje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 15:31 



 
Profiel   

Mooie stappen worden hier gemaakt. Fijn zeg. Mooi hoor, al die nieuwe zadels :D

Azmay, tof, die cavallin buttera. Echt gaaf. Ben heel benieuwd naar foto's met jouw erop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 17:36 



 
Profiel   

MightyJoe schreef
Gefeliciteerd Robijntjah! Gave foto en mooie jurk!

Jenara, fijn dat het de goede kant op gaat!

Soeboenoe, gaaf een nieuw zadel! Heb je een foto van hoe hij eruit ziet?

Cortado heeft zijn eerste keer zadel overleefd! Ik verwachtte van tevoren al dat hij er niets om zou geven. Hij is zo nuchter! Hij is nog maar 3, we beginnen nu rustig met 2 x in de week wat licht longe en werken aan de hand. Hij zal dan beleerd worden en dan krijgt hij weer een lange vakantie. :D
[ [url=m/a3vX7r.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0m9Tqk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zoooo hey, wat een droompaard!! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 300 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen