Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorinda

Berichten: 13462
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 10:24

Balou_k schreef:
_Tarzan schreef:
Nog niet, m’n DA is vanavond pas weer terug. Ik kijk even hoe hij vanavond/morgen erbij staat en dan ga ik even overleggen met hem.

Ik had wel afgelopen week al voor komende woensdag een afscheidsshoot gepland..


Sorry, dit komt vast heel bruut over maar als het steeds zo slecht gaat waarom dan nog rekken voor nog een fotoshoot?

Zo vatte ik het helemaal niet op eigenlijk. Meer als in “het einde is echt in zicht en dichtbij ook”..

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 12:29

Heftig Tarzan, het is altijd een naar iets om te moeten beslissen over het beëindigen van een leven van een ander wezen.
Fuego heeft het heel fijn bij je gehad en je hebt heel veel voor hem gedaan. Hij heeft echt een paar mooie laatste jaren gehad bij je.

Elisa2

Berichten: 37401
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 15:36

_Tarzan schreef:
Ik zeg toch nergens dat ik rek voor een shoot, ik geef alleen aan dat ik deze vorige week al gepland had omdat ik de ernst zelf ook heus wel inzie.
Vanavond heb ik overleg met de DA en gaan we een datum plannen, hij zal vast weten wat hij doet, hij kent Fuego inmiddels nogal goed helaas.

Elisa, hij mest gewoon inderdaad, ziet er ook goed uit, zit alleen slijm in van de darmwand. Wat de precieze trigger is zullen we misschien nooit te weten komen. Ik weet alleen dat het deze keer de luchtwegen niet zijn.

En mocht er nog iemand twijfels hebben over de DA, deze heb ik met opzet gekozen voor Fuego omdat hij juist altijd naar het welzijn van het dier kijkt en niet naar waar hij het meeste geld aan verdiend. Hij zal dan ook altijd z’n eerlijke ongezouten mening geven.


Is dat inmiddels gelukt?

Slijm kan duiden op een ontsteking in de darmen, maar hoeft niet. Maar goed, dat zal de DA verder wel weten. Is ook niet relevant.

naranja1
Berichten: 687
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:06

Ik ben sinds kort bezig met dubbele longe als voorbereidend werk op inrijden. Dus meer voor sturen enz. Het gaat steeds beter
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Tarzan

Berichten: 11195
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 16:35

Zo was het ook bedoeld Jorinda.
Lief van je Ania, genieten en echt paard zijn heeft hij zeker gedaan de afgelopen jaren <3
Elisa, heb de nieuwe medicatie nu, DA gaf aan dat de koorts kan komen door de ontstekingen vanuit z’n longen. Hij heeft nu andere antibiotica gegeven waar hij misschien beter op reageert. Moet dit nu 7 dagen geven en dan zou het weer ‘goed’ moeten zijn, komt de koorts daarna meteen terug is het echt klaar. DA gaf zelf aan dit nog te willen proberen aangezien hij verder geen pijn lijdt. Daarnaast weet ik natuurlijk als geen anders dat het zeker geen weken meer duurt tot die vervelende dag komt.

Hij stond er vanmorgen overigens weer compleet fit bij, zonder koorts of iets.

Naranja, mooi paardje heb je!

Elisa2

Berichten: 37401
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 08:50

Fijn dat het zo goed gaat Naranja!

Duidelijk Tarzan! Ik snap ook wel dat je voor je gevoel alles geprobeerd wilt hebben en ook niet te snel op wilt geven. Zouden die medicatie voor de longen ook niet de darmen aantasten? Antibiotica is vaak funest voor de darmflora. En een slechte darmflora werkt vaak weer andere gezondheidsproblemen, gekwakkel etc. in de hand.

_Tarzan

Berichten: 11195
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:13

Klopt ja, voordat we überhaupt begonnen met medicatie gaf de DA al aan dat door de medicatie de rest van de organen, met name de darmen aangetast worden, dus dat is inderdaad bekend. Hij gaf zelf aan om dit als laatste hulpmiddel nog te willen proberen, en ik kan jullie op het hart drukken dat dit geen commerciële DA is.

Wie zou denken dat dit paard zo doodziek is van binnen?! Ik riep hem voor z’n voer, kreeg weer hinnikjes en hij kwam weer aangerend <3
Afbeelding

En ja ik besef nog altijd dat dit laatste momentjes zijn

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 10:40

naranja1 schreef:
Ik ben sinds kort bezig met dubbele longe als voorbereidend werk op inrijden. Dus meer voor sturen enz. Het gaat steeds beter
[ [url=m/s4BwLT.webp]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GxhrYQ.webp]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xcStQj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een mooi hoofdstel heb je! Welk merk is het? Ik ben voor Cortes op zoek naar een maar op de een of andere manier past hem niets echt lekker.

Ineke2

Berichten: 33152
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 13:56

Jorinda leuk dat je meedoet in het topic, relaxt paard heb je zo te zien :D

Jenara wow, wat een prachtige foto’s, super mooie herinneringen zo ook aan die shoot zeg!

Autumnn jammer dat het wat minder ging op wedstrijd, maar met zoveel afleiding is het ook wel lastig hoor. Volgende keer beter :D

Tarzan sterkte hoor. Ik duim dat de antibiotica nog even zijn werk doet.

Hier gaat het goed met Izarra. Met mezelf wat minder al een tijd. Maar ben onder behandeling dus ooit zal het wel goed komen denk ik.
In elk geval geniet van elk moment die ik bij Izarra ben <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jorinda

Berichten: 13462
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 18:40

Wel een klein beetje schone schijn ook hoor Ineke _O- Ze kan behoorlijk pittig uit de hoek komen. En ze is wel echt een merrie haha.

Vervelend om te horen dat je je niet zo goed voelt. Sterkte!

Wel fijn om zo nog de laatste momenten van elkaar te kunnen genieten Tarzan, in plaats van alleen maar ellende :(:)

Tilmar

Berichten: 3320
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 21:45

Ik post hier niet zo vaak, maar heb nu wel aardig wat updates!

Het is zo leuk om hier mee te lezen. Hoewel niet altijd..
@Tarzan wat een dilemma.. ik herken het wel hoor, mijn vorige paard had PPID en de ene dag dacht je echt dit gaat niet meer en dan ineens was het wel weer ok. Maar als het echt niet meer gaat dan weet je het wel. Veel sterkte.
Je hebt steeds wel prachtige foto's, hij is erg fotogeniek.

@Ineke2 Fijn dat het goed gaat met Izara, ze wordt al echt wit!! Foto's zien er goed uit! Hoe oud is zij? Mijn Xada was met 2,5 nog echt heel donker en nu 2 jaar later ook al veel lichter, ben benieuwd hoe snel het gaat.
Wat balen dat het met jou niet goed gaat, je kan dan ook niet fijn rijden toch? Ik hoop dat er een opgaande lijn komt.

@Naranja, wat goed dat je zo aan het voorbereiden bent! Spanjaarden zijn laat rijp, dus fijn dat ze de tijd krijgt. Xada is met 3 jaar ingereden, maar achteraf gezien was dat wel te vroeg. Gelukkig heeft ze wel een half jaar in het land gestaan. Ga je alleen maar bitloos rijden? Veel spanjaarden vinden een bit lastig, ik ben denk ik aan bit nummer 6 bezig en die bevalt haar goed. En ondanks de 20 bitten in mijn kast (bijna 40 jaar paarden) moest ik toch een paar nieuwe kopen haha.

@Autumn balen dat je wedstrijd niet goed ging. Juryleden (ben zelf ook jury..) hebben nog wat moeite met het beoordelen van Spanjaarden. Moeten ze elk punt lager punten als het haastig is, moet alleen de gangen (heel) laag beoordeeld worden. Ze weten het niet. Maar misschien met meer rust om de bak en wat meer meters dat de rust ook in de beweging komt.
Wat was hij zwart voor de wedstrijd!!! Heb je nog tips om dat te voorkomen/op te lossen? Xada is nu nog vrij donker, maar had laatst voor de wedstrijd een heel poephoofd en dat is nou net het witste stuk.

@Jorida Wat ziet dat bos er heerlijk uit!! Ik ben erg jaloers. O en je paardje heeft een race streep! Handig is het om zo te scheren, je hoeft niet op te passen en toch minder zweet.

Voor wie het nog niet wist of was vergeten, ik heb 1 maart Xada gekocht. Ik kende haar al 1,5 jaar en reed haar ook maar wilde haar niet kopen. Omdat ze niet zo mooi was.
Op bokt kreeg ik al op mijn kop dat het helemaal niet uitmaakt of ze mooi is of niet.
Nou, ik heb er nog geen seconde spijt van!! Ze is zó verschrikkelijk lief en doet alles zo goed! Dressuur, springen (laag hoor) en buitenritjes. En wat denk je, ze wordt hartstikke mooi met goed eten en rustig trainen!

Ben ook weer aan het starten, bij ons op de vereniging dus geen gedoe met de trailer. De eerste wedstrijd ging voor mijn gevoel lekker, maar volgens de jury: haastig. Met zelfs een 5 voor gangen en er stond vaak bij dat er onvoldoende stelling was.
Dit weekeinde weer wedstrijd en nu goed op het tempo gelet en de stelling: 2x winst!!! Echt superblij mee. En ze doet het zo braaf, maakt haar niks uit als dingen anders zijn, gewoon gaan.

Afbeelding

Maandag was een heel spannende dag, want uit de aankoopkeuring was gebleken dat ze een klein fragmentje in haar sprong had (OCD), advies was om het toch weg te laten halen voordat ik echt aan het werk ging.
Dus met de trailer naar de kliniek, gelukkig liep ze superbraaf de trailer op. Nou is mijn dochter daar ook wel echt heel goed in. En Xada is wel ongeveer net zo gek op mij als ik op haar, maar ik denk dat ze in mijn dochter meer vertrouwen heeft. Mijn vorige paard reageerde soms heel raar en dat is moeilijk loslaten en dat voelt ze.
Maandag moesten er foto's gemaakt en ze had ook 2 bultjes die ik weg wilde laten halen (als we er toch zijn..), alle onderzoeken doorstond ze zo braaf!
Dinsdag is ze geopereerd, ik had het echt niet meer van de zenuwen, maar alles is goed gegaan!

Afbeelding

Ze staat nog even op de kliniek omdat het even regelen is met de trailer en ze staat daar ook wel mooi rustig. Op mijn eigen stal gaan de paarden naar buiten en dan gilt ze alles bij elkaar.

Afbeelding

Nu 2 weken boxrust en dan controle en hoor ik wat er weer mag. Ik verwacht nog wel 6 weken stappen en dan rustig opbouwen.

Elisa2

Berichten: 37401
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 08:55

Ja ik herinner me jullie nog, ik vind haar helemaal niet lelijk btw! En dat karakter zoals je het beschrijft is goud waard.

Ineke, vervelend dat het niet zo goed gaat met je maar wel fijn dat je dan zoveel geniet van Izarra.Leuke plaatjes hoor!

Fuego staat er ook weer prachtig op! Als de DA maar weet wat hij/ zij doet, dat is het belangrijkste. :-)

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:13

Tilmar schreef:
Ik post hier niet zo vaak, maar heb nu wel aardig wat updates!

Het is zo leuk om hier mee te lezen. Hoewel niet altijd..
@Tarzan wat een dilemma.. ik herken het wel hoor, mijn vorige paard had PPID en de ene dag dacht je echt dit gaat niet meer en dan ineens was het wel weer ok. Maar als het echt niet meer gaat dan weet je het wel. Veel sterkte.
Je hebt steeds wel prachtige foto's, hij is erg fotogeniek.

@Ineke2 Fijn dat het goed gaat met Izara, ze wordt al echt wit!! Foto's zien er goed uit! Hoe oud is zij? Mijn Xada was met 2,5 nog echt heel donker en nu 2 jaar later ook al veel lichter, ben benieuwd hoe snel het gaat.
Wat balen dat het met jou niet goed gaat, je kan dan ook niet fijn rijden toch? Ik hoop dat er een opgaande lijn komt.

@Naranja, wat goed dat je zo aan het voorbereiden bent! Spanjaarden zijn laat rijp, dus fijn dat ze de tijd krijgt. Xada is met 3 jaar ingereden, maar achteraf gezien was dat wel te vroeg. Gelukkig heeft ze wel een half jaar in het land gestaan. Ga je alleen maar bitloos rijden? Veel spanjaarden vinden een bit lastig, ik ben denk ik aan bit nummer 6 bezig en die bevalt haar goed. En ondanks de 20 bitten in mijn kast (bijna 40 jaar paarden) moest ik toch een paar nieuwe kopen haha.

@Autumn balen dat je wedstrijd niet goed ging. Juryleden (ben zelf ook jury..) hebben nog wat moeite met het beoordelen van Spanjaarden. Moeten ze elk punt lager punten als het haastig is, moet alleen de gangen (heel) laag beoordeeld worden. Ze weten het niet. Maar misschien met meer rust om de bak en wat meer meters dat de rust ook in de beweging komt.
Wat was hij zwart voor de wedstrijd!!! Heb je nog tips om dat te voorkomen/op te lossen? Xada is nu nog vrij donker, maar had laatst voor de wedstrijd een heel poephoofd en dat is nou net het witste stuk.

@Jorida Wat ziet dat bos er heerlijk uit!! Ik ben erg jaloers. O en je paardje heeft een race streep! Handig is het om zo te scheren, je hoeft niet op te passen en toch minder zweet.

Voor wie het nog niet wist of was vergeten, ik heb 1 maart Xada gekocht. Ik kende haar al 1,5 jaar en reed haar ook maar wilde haar niet kopen. Omdat ze niet zo mooi was.
Op bokt kreeg ik al op mijn kop dat het helemaal niet uitmaakt of ze mooi is of niet.
Nou, ik heb er nog geen seconde spijt van!! Ze is zó verschrikkelijk lief en doet alles zo goed! Dressuur, springen (laag hoor) en buitenritjes. En wat denk je, ze wordt hartstikke mooi met goed eten en rustig trainen!

Ben ook weer aan het starten, bij ons op de vereniging dus geen gedoe met de trailer. De eerste wedstrijd ging voor mijn gevoel lekker, maar volgens de jury: haastig. Met zelfs een 5 voor gangen en er stond vaak bij dat er onvoldoende stelling was.
Dit weekeinde weer wedstrijd en nu goed op het tempo gelet en de stelling: 2x winst!!! Echt superblij mee. En ze doet het zo braaf, maakt haar niks uit als dingen anders zijn, gewoon gaan.

[ [url=m/jLeQvJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maandag was een heel spannende dag, want uit de aankoopkeuring was gebleken dat ze een klein fragmentje in haar sprong had (OCD), advies was om het toch weg te laten halen voordat ik echt aan het werk ging.
Dus met de trailer naar de kliniek, gelukkig liep ze superbraaf de trailer op. Nou is mijn dochter daar ook wel echt heel goed in. En Xada is wel ongeveer net zo gek op mij als ik op haar, maar ik denk dat ze in mijn dochter meer vertrouwen heeft. Mijn vorige paard reageerde soms heel raar en dat is moeilijk loslaten en dat voelt ze.
Maandag moesten er foto's gemaakt en ze had ook 2 bultjes die ik weg wilde laten halen (als we er toch zijn..), alle onderzoeken doorstond ze zo braaf!
Dinsdag is ze geopereerd, ik had het echt niet meer van de zenuwen, maar alles is goed gegaan!

[ [url=m/ASZ4sY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze staat nog even op de kliniek omdat het even regelen is met de trailer en ze staat daar ook wel mooi rustig. Op mijn eigen stal gaan de paarden naar buiten en dan gilt ze alles bij elkaar.

[ [url=m/cG3YF5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu 2 weken boxrust en dan controle en hoor ik wat er weer mag. Ik verwacht nog wel 6 weken stappen en dan rustig opbouwen.



Karakter is zoveel belangrijker dan hoe ze eruit zien, maar ik snap je overweging wel, ik zou zelf ook niet snel voor een paard gaan dat ikzelf minder mooi vind.
Ik vind haar overigens op de foto wel mooi! En ze oogt ook groot, hoe groot is ze?

Fijn ook dat je haar meteen laat opereren zodat ze nu verder kan zonder risico's!

Ineke2

Berichten: 33152
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:38

Izarra is 7 jaar, dus inderdaad al iets ouder dan Xada. Ik vind het zó jammer dat ze steeds witter worden. Die donkere kleur is zo prachtig bij schimmels <3
Ik vind Xada trouwens geen lelijk paard haha, toont ook groot en breed zeg. Je zou niet zeggen vanaf de foto dat ze nog zo jong is qua bouw.

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen, nu veel beterschap hoor.

Het rijden gaat hier wel ok, alleen hou ik het niet zo lang vol wegens vermoeidheidsklachten. Ik wil zo graag vol energie alles weer doen, maar dat lukt nu niet.
Gelukkig is Izarra lief, al krijgt ze nu wel de herfst in der bol :D

naranja1
Berichten: 687
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:32

Citaat:
Wat een mooi hoofdstel heb je! Welk merk is het? Ik ben voor Cortes op zoek naar een maar op de een of andere manier past hem niets echt lekker.


Ik vind het ook een heel fijn hoofdstel. Het is de QHP sunna. Je kan hem op 3 manieren gebruiken, wat ik heel fijn vind. En hij heeft een breedde neusriem wat ik ook heel fijn vind. En een fijne pasvorm.

Ineke2

Berichten: 33152
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 15:12

Hoe kun je hem dan allemaal gebruiken, Naranja?

De zadelmaker is hier langs geweest. Ik zat niet zo lekker meer in mijn zadel. Blijkt dat er een smaller kopijzer in mijn zadel moet, iets met zomer conditie naar herfst conditie :D . Dat had ik niet verwacht, mijn smallere kopijzer lag nog thuis in de kelder… Ze woont vlakbij stal dus ze komt gelukkig morgen terug.

Les voor de volgende keer, alles gewoon meenemen :')

Ik heb de les gereden met een extra frontrizer en dat scheelde toch al wat vond ik. Ik zat net wat beter in balans.

Vorige week zijn we begonnen met wijken zo’n 4 meter van de hoefslag af en naar de hoefslag toe.
Vandaag weer gedaan en het ging echt verrassend goed zolang ik maar goed focus waar ik naar toe wil rijden en recht boven mijn paard zit.

Naar links wijken had ik even de pech dat ik mijn linkerbeugel kwijt was en dat merk je dan direct.
Door de regen plakken ze slecht ( ik heb magnetische stijgbeugels) en zelfs met postelastieken om was ik hem even kwijt.
Nadat hij weer goed onder mijn voet zat lukte het wijken naar links wel goed :D

Ook nog op beide handen een stukje schoudervoor gedaan, dat ging echt top.

We hebben ook geschakeld in draf, arbeidsdraf naar middendraf toe en weer terug. Ik moest kunnen blijven zitten en Izarra moest blijven nageven. Nét voor ik dat kwijt zou zijn moest ik terug rijden. Zo reden we eerst maar 2 passen naar voren en wat later in de lessen waren het toch al 4 passen.
We hebben weer wat om te oefenen :j

naranja1
Berichten: 687
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 00:31

Citaat:
Hoe kun je hem dan allemaal gebruiken, Naranja?


Sidepull. Kaakgekruisd en Kingekruisd geloof ik.

Tilmar

Berichten: 3320
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 09:23

Ineke2 schreef:
Izarra is 7 jaar, dus inderdaad al iets ouder dan Xada. Ik vind het zó jammer dat ze steeds witter worden. Die donkere kleur is zo prachtig bij schimmels <3
Ik vind Xada trouwens geen lelijk paard haha, toont ook groot en breed zeg. Je zou niet zeggen vanaf de foto dat ze nog zo jong is qua bouw.

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen, nu veel beterschap hoor.


Jeetje, dat het zo hard gaat! Izarra is ook mooi hoor, maar dat donkere is inderdaad prachtig. Ben erg benieuwd hoe Xada eruit ziet als ze wit is.

Echt, ze was heel lelijk. Dun nekkie en een enorm hoofd. Maar wel een lief hoofd!
Ze is 1.61 en inderdaad behoorlijk stevig, maar daar ben ik blij mee. Ik ben niet groot, maar niet licht. Voel me heerlijk op haar!
En qua bouw.. er moet nog zoveel spier bijkomen! Dus het wordt echt een tank denk ik. Ze past nu al de dekens van mijn KWPN merrie van 1.70!

We gaan haar zo ophalen van de kliniek! Stalletje staat klaar. Hoop dat ze zich een beetje rustig houdt.

Jorinda

Berichten: 13462
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 12:28

Fijn dat de operatie goed is gegaan Tilmar! Beterschap verder!

Altijd fijn als de zadelmaker weer is geweest :D

Autumnn

Berichten: 8056
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 14:06

Heeft iemand trouwens een tip, ik zoek voor een vriendin (verjaardagscadeautje) een Spaans dekje.
Rood met geel in een punt. Zoals deze: https://www.puranobleza.com/sjabrak-kat ... a-marjoman

Ik kan ze op sommige websites wel vinden, maar overal is de rood met goud uitverkocht. Ik heb die winkels al gemaild, maar hebben jullie nog ideeën waar ik zo’n dekje kan vinden?

Ineke2

Berichten: 33152
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 15:08

Nee helaas weet ik niets. Ik heb zelf een zwarte met rood. Die vind ik erg sjiek, bij Izarra, maar dat zijn niet de originele spaanse kkeuren.

Hoe gaat het met Xada, Tilmar?

Jorinda

Berichten: 13462
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 12:40

Hoe gaat het daar Tarzan?

Neva heeft een wond in haar linker koot voor, loopt ook niet helemaal lekker op dat been. :7

_Tarzan

Berichten: 11195
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 15:05

Hij is nog stabiel maar vandaag de laatste dag medicatie dus heb al contact met de DA of hij dit weekend thuis is (hij werkt op andere locaties door heel NL) .. ik hou er rekening mee dat hij dit weekend weer achteruit gaat en dan is het ook klaar..

Jorinda

Berichten: 13462
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 18:34

Heftig hoor. Fingers crossed..

_Tarzan

Berichten: 11195
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 11:14

Lief Jorinda, dankjewel!


Als je het niet weet zie je er niks aan <3
Afbeelding

Afbeelding