Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 116 van de 119 [ 2955 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

barock pinto eigenaren

 
Profiel   

Xxjonique schreef
Zaterdag een nieuwe discipline uitgeprobeerd!
Working Equitation :D

Wat een leuke discipline !
Xena werdt helemaal enthousiast & ik vondt het ook onwijs leuk!

Heb echt een allround paard
Dressuur
Springen
Cross country
Working Equitation
Freestyle ( Mijn bedrijf - FreestyleByJonique )

Ons lijstje wordt steeds langer!

Hebben jullie ook een insta van jullie knapperd?
Zullen we elkaar gaan volgen om nog meer op de hoogte te blijven van elkaar ?
https://www.instagram.com/p/CB8UNNdpH3-/
[ [url=m/zSYcEC.png]Afbeelding[/url] ]


Ik volg je al met het account van barockpintocaya en vind Xena echt heel gaaf! Wat super dat ze al zo allround is en alles zo goed oppakt. Super paardje hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-20 10:43 



 
Profiel   

Al even niks meer gepost. Trippel is ondertussen 2 en begint al een hele dame te worden. Hoop dat zij straks ook heel veelzijdig wordt.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-20 12:07 



 
Profiel   

Leuk ! Sinds kort loopt er hier ook eentje rond. Zal eens een foto plaatsten. Is net 2 en een beetje té aanhankelijk. Lijkt wel op de pony hier boven !

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-20 11:11 



 
Profiel   

Wie weet fokker
Of eigenaar die er een te koop heeft merrie of ruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 12:19 



 
Profiel   

Darley Angel

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 14:00 



 
Profiel   

Claudia Vijselaar van Barock stal 't Vijzeltje heeft volgens mij nog een merrie te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 22:15 



 
Profiel   

Oké bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 23:26 



 
Profiel   

[ img ]
Hallo allemaal

Ik ben sinds een paar maanden trotse bezitter van Salinero. Ik heb Salinero gekocht als zijnde een Barok Pinto (vader Fries, moeder KWPN) maar beide ouders staan als onbekend in zijn paspoort.

Nou maakt het me niet echt veel uit maar ik zou het leuk vinden als ik kan achterhalen waar hij vandaan komt. Het enige wat ik weet is dat hij in 2010 in Tilburg is geboren en al vrij snel is verkocht naar degene waar ik hem van gekocht heb in Belgie.

Ik heb al geprobeerd degene te vinden die als fokker in zijn paspoort staat maar die is niet te vinden.

Iemand een idee hoe ik verder kan komen ?

Onderstaand wat foto's van onze Salinero
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-20 16:09 



 
Profiel   

Ik meld mij hier ook.

Weet een van jullie of je bij het barock pinto stamboek vast zit aan een begin letter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:07 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Ik meld mij hier ook.

Weet een van jullie of je bij het barock pinto stamboek vast zit aan een begin letter?


Jazeker.. Dit jaar is het de letter L

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:09 



 
Profiel   

Ja, staat ook altijd wel vermeld op de website.
Vermoed dat het voor dit jaar met de K of L begint

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:10 



 
Profiel   

Liz31 schreef
Kabayo schreef
Ik meld mij hier ook.

Weet een van jullie of je bij het barock pinto stamboek vast zit aan een begin letter?


Jazeker.. Dit jaar is het de letter L

Okee dankjewel. Volgend jaar de M? Ik verwacht dan waarschijnlijk een veulen van Tiësto
[ img ]
[ img ]

Edit ik zie het inderdaad ivypower. Dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:10 



 
Profiel   

Ga je deze dan inschrijven bij het barock pinto?
Omdat deze hengst bij het bonte paarden stamboek is goed gekeurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:12 



 
Profiel   

ivy_power89 schreef
Ga je deze dan inschrijven bij het barock pinto?
Omdat deze hengst bij het bonte paarden stamboek is goed gekeurd

Klopt. Het veulen gaat naar het barock pinto stamboek . Dekhengst haike bp is van daimond, ook gekeurd bij de bonte paarden. Een dna test en het veulen kan ingeschreven worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:13 



 
Profiel   

Wel heel jammer dat Daimond en Tiesto niet bij het Barack pinto zijn aangeboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:21 



 
Profiel   

Jazeker.. Dit jaar is het de letter L[/quote]
Okee dankjewel. Volgend jaar de M? Ik verwacht dan waarschijnlijk een veulen van Tiësto
[ img ]
[ img ]

Die ken ik wel.. Maar ik heb het over het Barock Pinto Stamboek. Dat is volgend jaar M..
Maar tietso is goed gekeurd bij het bonte paarden stamboek. Hoe het daar zit dat weet ik niet precies
.
Ik denk dat het beter is om het veulen te laten keuren waar de hengst is goed gekeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:43 



 
Profiel   

Nee veulen gaat toch naar het barock pinto stamboek. Dit kan gewoon namens een dna test.

Dankje! Weet ik alvast wat voor namen ik kan bedenken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:51 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Nee veulen gaat toch naar het barock pinto stamboek. Dit kan gewoon namens een dna test.

Dankje! Weet ik alvast wat voor namen ik kan bedenken haha


De dna is alleen om de vader vast te stellen dat is geen probleem. Maar het veulen zal in de xx klassen vallen denk ik. En niet in de BP klasse. Dat bedoel ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 22:54 



 
Profiel   

Liz31 schreef
Kabayo schreef
Nee veulen gaat toch naar het barock pinto stamboek. Dit kan gewoon namens een dna test.

Dankje! Weet ik alvast wat voor namen ik kan bedenken haha


De dna is alleen om de vader vast te stellen dat is geen probleem. Maar het veulen zal in de xx klassen vallen denk ik. En niet in de BP klasse. Dat bedoel ik

Nee dat is niet waar :P anders kon dekhengst haike ook geen BP zijn met een bonte paarden stamboek hengst als vader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 23:02 



 
Profiel   

Nee dat is niet waar :P anders kon dekhengst haike ook geen BP zijn met een bonte paarden stamboek hengst als vader.[/quote]

Je snapt het niet.. Je hebt meerdere klasse in het Barock Pinto Stamboek.. In de BP sectie moet je minstens 37,50% fries bloed hebben
Heb geen idee wat voor ras je merrie is

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 23:07 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Kabayo schreef
Nee veulen gaat toch naar het barock pinto stamboek. Dit kan gewoon namens een dna test.

Dankje! Weet ik alvast wat voor namen ik kan bedenken haha


De dna is alleen om de vader vast te stellen dat is geen probleem. Maar het veulen zal in de xx klassen vallen denk ik. En niet in de BP klasse. Dat bedoel ik

Nee dat is niet waar :P anders kon dekhengst haike ook geen BP zijn met een bonte paarden stamboek hengst als vader.[/quote]


Veulen wordt dan alleen niet opgenomen in het veulenboek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 23:11 



 
Profiel   

Als je met een Friese merrie fokt. Dan valt het veulen in de BP klasse. Omdat ze dan genoeg fries bloed heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 23:13 



 
Profiel   

Mijn merrie is een fries. Een pier x Wikke. Ik snap het wel hoor :) volgens mij is xx een stamboek met 60% vreemd bloed. Daar kom ik nooit aan want het veulen word 87% fries bloed

Lindor ik heb het barock pinto stamboek gemaild en die zeggen van wel.. Ik zal ze nog eens mailen. Zie het inderdaad ook op de site staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 23:16 



 
Profiel   

[quote="Kabayo"]Mijn merrie is een fries. Een pier x Wikke. Ik snap het wel hoor :) volgens mij is xx een stamboek met 60% vreemd bloed. Daar kom ik nooit aan want het veulen word 87% fries bloed

Je komt dan op 77% fries bloed dan val je in de BP klasse..
Haha dat typte ik toch dat je in de BP klasse maar 37,5% vreemd bloed mag hebben. Dus minder dan 62,5% friesbloed valt een veulen in de xx klasse

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 23:40 



 
Profiel   

Hoi allemaal! Ik ben nieuw op dit topic :) Ik heb zelf geen Barock Pinto in mijn bezit maar ik rij een hele knappe merrie voor een eigenaar en breng haar ook uit op wedstrijd. Ze heet Sky is nu 7 jaar en we zijn nu M1 met 5 winstpunten geklasseerd en dat in zo’n 1,5 jaar! Echt super trots op haar! :knuffel: Mijn volgende doel is om de z te halen en erin te starten. Het is echt een mega grote droom om oooooit de slipjas aan te mogen en ik hoop dit met Sky ook mee te mogen maken *\o/* morgen ga ik weer met mn moeder online proeven opnemen. Ik heb een paar foto’s toegevoegd en ook hebben wij Instagram waar ik regelmatig foto’s en af en toe wat video’s deel van wat we meemaken. Onze instagram is Friesianhorselife :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 23:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 116 van de 119 [ 2955 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen