barock pinto eigenaren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:50

@Kabayo: wat een mooie foto's en wat een prachtig paard! Vooral die laatste foto is heel parmantig <3

Ik meld me hier als nieuwe barock pinto eigenaar. Sinds een paar maanden de trotse eigenaresse van een merrie die hier al bekend is: Lykke von Cisco oftewel Lykke av Korumdalen. Haar naam betekent geluk/vreugde en in de korte tijd dat ze bij mij is heeft ze dat zeker al gegeven. Wat ik ook wel heel erg waardeer na in 2 jaar tijd 3 paarden verloren te zijn.. Ik hoop dat we lang samen mogen zijn en leuke dingen mogen beleven! :+:

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 01:28

Wat leuk!
Ik heb Lykke uit spanje gehaald een paar jaar geleden, en na een paar jaar verkocht.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met haar

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 16:58

@Ivy_Power89: ja, ik had dit al begrepen idd! Echt een internationaal paard he? :D
Het gaat heel goed met haar! Ze heeft bij haar vorige eigenaresse het sportpredicaat dressuur behaald en is ook gestart in de W.E. Mijn plannen zijn om met haar ook weer de sport in te gaan en gewoon leuke dingen te doen zoals ook W.E. maar gewoon buiten rijden en van de zomer zullen we ook TREC introductie meepakken. Het is een superlieve en leuke merrie! En ze is ook erg knap, prachtig koppie <3


Afbeelding

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:26

Ja geboren in Noorwegen, toen naar spanje en van spanje naar nederland.

Ik wist van haar sportpredicaat, ze is bij ons op stal nog eens een keer geweest voor een wedstrijd in het Z1 en toen heb ik haar dus even kunnen zien. Ik mis haar echt heel erg, we hebben het nog vaak over haar, maar mijn situatie liet toen niet toe om haar aan te houden, haar zoon hebben we ook nog gehad tot hij 4 jaar oud was, maar die bleef helaas te klein (1.58m) en heb ik weg moeten doen, die was ook echt zo knap! Die loopt inmiddels in Florida, dus had het slechter kunnen treffen zeg maar.

Ik wens je veel plezier met haar, zou het leuk vinden om nog eens wat te horen :) (mag uiteraard via PB whats app oid)

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:34

Ja joh, zijn niet veel paarden die zo gereisd hebben al!

Oh wat jammer he.. als je dan keuzes moet maken. Gelukkig is de altijd in goede handen geweest, zover ik weet. En ik zal ook goed op haar passen!
Jammer dat haar zoon niet veel groter is geworden. Als ze dan 4 zijn en dan 1,58m geloof ik ook niet dat er veel hoop is dat daar nog veel cm's bij komen :D Hij heeft iig ook een mooi plekje gekregen dus!

Dank je wel! Heb je ook Fb? Als ik iets plaats dan gaat het in beginsel over wat ik met mijn paarden doe (hoewel... ik heb er dus nu nog maar 1..) dus als ik je toevoeg spam ik niet je tijdlijn vol met kinderen met snottebellen en wat we vanavond eten. :D

Mrskiwi
Berichten: 83
Geregistreerd: 14-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 12:12

Hoihoi,

Ik meld me even aan bij dit topic!
Ik denk dat ik hier het beste duidelijkheid kan krijgen over het barock pinto studbook.

Mijn merrie staat al geregistreerd, echter niet onder mijn naam, maar die van de vorige eigenaren. Ik zou haar graag op mijn naam willen zetten alleen moet ik eerlijk toegeven dat ik niks snap van de site en ik geen reactie heb gekregen op m’n mail :j

Is er iemand die me wil/kan uitleggen hoe ik dat kan regelen?

Fotootje van haar:

Afbeelding

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 18:04

Als je een papier is er op de achterkant een deel wat je moet invullen met jouw gegevens.
Papier opsturen naar het stamboek, dan krijg je een factuur (incl lidmaatschap....) en zo schrijf je over

Kabayo

Berichten: 13985
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 09:32

Welkom!
Reageren op de mail is het stamboek sowieso niet zo goed in :+ Het is drama.. Leuk paard! Ze komt mij bekend voor. Hoe heet ze?

Femskie prachtig paard! Ik gun je alle geluk van de wereld met haar! Wat een pech heb je gehad..
Dankjewel! Ik ben heel blij met Minthe <3

Ivypower zo die heeft een hele wereldreis gemaakt :j Wat leuk dat haar zoon in florida staat. Hoor je daar nog wel eens wat van?
Leuk dat je je oude paard terug vind via dit topic :)

Minthe gaat goed. Inmiddels 2 jaar oud (en bijna een maand). Ze gaat zondag of woensdag (1 mei) weer de zomerweide op tot 1 augustus. Lekker voor haar :) Ik heb haar opgegeven voor de centrale keuring op 17 augustus. Ik heb er zin in!
Ze meet nu 164
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mrskiwi
Berichten: 83
Geregistreerd: 14-05-21

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 12:33

Ze heet Hanna van de Kastanjehoeve, nakomeling van Bontfire BP06XX

Jij hebt ook een leukerd zeg!