Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 187 van de 206 [ 5131 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 206  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

lusitano praat en foto,s

 
Profiel   

Dit is Portus. Het is een bijna 2,5 jarige hengst. Volgend voorjaar ga ik hem laten ruinen.
Papa is Tojo en Mama is Ginja.
Via marktplaats kwam ik in contact met Tessa zij gaat regelmatig naar Portugal en helpt met het bemiddelen bij de verkoop. Eigenlijk was ik niet direct opzoek naar een paardje maar was wel benieuwd naar wat ze hadden staan. Via de app kreeg ik een aantal jaarlingen doorgestuurd. Maar ik was meteen verliefd op hem.
[ img ]

Papa

[ img ]

Mama

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 15:46 



 
Profiel   

Oh leuk dier! Gefokt door Nuno?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 15:50 



 
Profiel   

Jessix schreef
Oh leuk dier! Gefokt door Nuno?


Ja klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 15:50 



 
Profiel   

Wat een leuk diertje, gefeliciteerd en veel plezier samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 15:51 



 
Profiel   

Hoi, ik zoek me suf, kan iemand me helpen aub?
Ik zoek een donkere, liefst zwarte Veiga Lusitano hengst ter dekking, zonder Bailador, Boca Negra of Maravilha in stamboom, omdat mijn merrie daar wat inteelt op is.
Dankuwel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 10:26 



 
Profiel   

ldeGraaff schreef
Dit is Portus. Het is een bijna 2,5 jarige hengst. Volgend voorjaar ga ik hem laten ruinen.
Papa is Tojo en Mama is Ginja.
Via marktplaats kwam ik in contact met Tessa zij gaat regelmatig naar Portugal en helpt met het bemiddelen bij de verkoop. Eigenlijk was ik niet direct opzoek naar een paardje maar was wel benieuwd naar wat ze hadden staan. Via de app kreeg ik een aantal jaarlingen doorgestuurd. Maar ik was meteen verliefd op hem.
[ [url=m/1iM6wg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Papa

[ [url=m/XI23xZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mama

[ [url=m/JQibEa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ruinen? Jammer, ongelofelijk mooi paard. Welke lijn is dit aub?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 10:28 



 
Profiel   

keona schreef
De merrie
[ [url=m/BdHcXI.jpg]Afbeelding[/url]

Ik ben wel heel benieuwd hoe ze eruit ziet! Als je dat zou willen delen :) De beschrijving van de Veiga trekt me ook heel erg, jammer dat ze alleen zo klein zijn! Ben zelf helemaal weg van én groot én barok, maar van weet ik lees zijn de grotere paarden vaak meer sportpaarden en dus wat fijner gebouwt. Maar ik kan het mis hebben.

My God... Prachtige merrie!
Ik heb een super grote Veiga merrie. Zeer delicaat, maar ongelofelijk lief karakter, nooit wil ik nog iets anders.
Eens je de click hebt, is het een goddelijke kameraad.
Ik zoek dus weer een sterke Veiga hengst om mijn merrie te dekken. Tips welkom, want ik zoek me suf via google en vind niet veel... Zeker niet in nl of België...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 10:32 



 
Profiel   

Gezellige jaarwisseling allemaal!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 13:22 



 
Profiel   

Nouvel schreef
Gezellige jaarwisseling allemaal!


[ [url=m/DLFHQf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jullie ook *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 14:02 



 
Profiel   

Foxy123 schreef
Hoi, ik zoek me suf, kan iemand me helpen aub?
Ik zoek een donkere, liefst zwarte Veiga Lusitano hengst ter dekking, zonder Bailador, Boca Negra of Maravilha in stamboom, omdat mijn merrie daar wat inteelt op is.
Dankuwel!


Zoek eens op ‘Trinco’. (In combinatie met Lusitano)
Ooit in Duitsland een zwarte gezien met deze naam. Dat was een leuk dier...
Ik vind precies wel wat filmpjes en foto’s onder deze zoektermen.
Misschien de moeite om hem op te sporen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 13:38 



 
Profiel   

Luckystory schreef
Foxy123 schreef
Hoi, ik zoek me suf, kan iemand me helpen aub?
Ik zoek een donkere, liefst zwarte Veiga Lusitano hengst ter dekking, zonder Bailador, Boca Negra of Maravilha in stamboom, omdat mijn merrie daar wat inteelt op is.
Dankuwel!


Zoek eens op ‘Trinco’. (In combinatie met Lusitano)
Ooit in Duitsland een zwarte gezien met deze naam. Dat was een leuk dier...
Ik vind precies wel wat filmpjes en foto’s onder deze zoektermen.
Misschien de moeite om hem op te sporen?

Dankuwel, super bewegend dier !

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 11:43 



 
Profiel   

Fotootje van mijn gele gisteren:

[ img ]

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 11:49 



 
Profiel   

Ah leuke foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 12:52 



 
Profiel   

Is hij 27 geworden? knappe man! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 13:38 



 
Profiel   

Jup.
1 januari staat in de papieren die ik van hem heb.

Ik vermoed dat dat niet zijn werkelijke geboortedatum is, vroeger werd dat natuurlijk vaak op 1 januari gezet bij paarden waar de papieren kwijt waren.

Maar ik hou het maar gewoon aan als zijn verjaardag.
Het verhaal met de papieren van Tweet is toch nogal een ingewikkeld verhaal. Hij is voor zover ik weet wel ooit met vol papier naar Nederland gekomen.
Maar zitten wat bijzondere 'eigenaar'-wissels tussen zeg maar.
Láng geleden, en van 2 eigenaren van voordat ik hem kocht. Ik heb hem alweer ruim 13 jaar.



Hij is heel fit nog.
Wel met pensioen, dat wel.
Hij begint ook wel echt wat oude-paardenkwaaltjes te krijgen, maar hij zit super in zijn vel nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 13:55 



 
Profiel   

Echt een prachtige leeftijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 14:02 



 
Profiel   

Mooi zeg! Op naar de 30! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 15:33 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Fotootje van mijn gele gisteren:

[ [url=m/L9dyln.png]Afbeelding[/url] ]

:D


Mooie leeftijd hoor! Dat moet je inderdaad vieren met wortels :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 17:50 



 
Profiel   

Prachtige leeftijd, gefeliciteerd Tweety!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 00:06 



 
Profiel   

Foxy123 schreef
ldeGraaff schreef
Dit is Portus. Het is een bijna 2,5 jarige hengst. Volgend voorjaar ga ik hem laten ruinen.
Papa is Tojo en Mama is Ginja.
Via marktplaats kwam ik in contact met Tessa zij gaat regelmatig naar Portugal en helpt met het bemiddelen bij de verkoop. Eigenlijk was ik niet direct opzoek naar een paardje maar was wel benieuwd naar wat ze hadden staan. Via de app kreeg ik een aantal jaarlingen doorgestuurd. Maar ik was meteen verliefd op hem.
[ [url=m/1iM6wg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Papa

[ [url=m/XI23xZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mama

[ [url=m/JQibEa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ruinen? Jammer, ongelofelijk mooi paard. Welke lijn is dit aub?


Ja snap ik. Het is alleen erg moeilijk om hier (betaalbare) stalling te vinden voor hengsten.
Opa vanaf moeders kant is Martini. Verder ben ik niet zo bekend met lijnen binnen het stamboom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 15:15 



 
Profiel   

Hoi allemaal, het is al even geleden sinds er in dit topic gereageerd is, maar toch wil ik het ook via deze weg proberen. Ik ben al een tijdje een stille meelezer in dit topic en vind het erg leuk om jullie paardjes te volgen en ervaringen te lezen.

Van de winter heb ik het besluit moeten nemen om mijn merrie met prepensioen te zetten en ben daarom nu opzoek naar een tweede maatje voor het leven. De laatste jaren ben ik actief bezig geweest met mijn opleiding academisch grondwerk, dressuur en Working Equitation. Voor de WE was mijn merrie niet zo geschikt want ze is niet zo'n held. :+

Ik zoek een jonge hengst/ruin (2-5jaar), +- 155cm (liever iets kleiner dan groter) met braaf/ nuchter karakter. Liefst in Nederland, België of over de grens Duitsland te bezichtigen.

Op marktplaats en Facebook zijn weinig "kleine" lusitano's te vinden. Weten jullie misschien iets? :)
Ik ben bekend met Gaby Vegelin en stal Ploumen en wil ook zeker met hun contact opnemen of zij iets weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 10:42 



 
Profiel   

Je kan even contact opnemen met Idra hier op Bokt. Zij heeft een bijna 3-jarige Lusitanohengst te koop staan. Ik weet alleen even niet hoe groot die precies is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 10:44 



 
Profiel   

Ik zal je even een PB sturen Amber :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 11:16 



 
Profiel   

AmberB_ schreef
Hoi allemaal, het is al even geleden sinds er in dit topic gereageerd is, maar toch wil ik het ook via deze weg proberen. Ik ben al een tijdje een stille meelezer in dit topic en vind het erg leuk om jullie paardjes te volgen en ervaringen te lezen.

Van de winter heb ik het besluit moeten nemen om mijn merrie met prepensioen te zetten en ben daarom nu opzoek naar een tweede maatje voor het leven. De laatste jaren ben ik actief bezig geweest met mijn opleiding academisch grondwerk, dressuur en Working Equitation. Voor de WE was mijn merrie niet zo geschikt want ze is niet zo'n held. :+

Ik zoek een jonge hengst/ruin (2-5jaar), +- 155cm (liever iets kleiner dan groter) met braaf/ nuchter karakter. Liefst in Nederland, België of over de grens Duitsland te bezichtigen.

Op marktplaats en Facebook zijn weinig "kleine" lusitano's te vinden. Weten jullie misschien iets? :)
Ik ben bekend met Gaby Vegelin en stal Ploumen en wil ook zeker met hun contact opnemen of zij iets weten.

Romina heeft oeps te koop voldoet aan je beschrijving 3 jr bruine hengst. Super leuk mannetje, staat ook op haar fb pagina

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-21 12:24 



 
Profiel   

AmberB_ schreef
Hoi allemaal, het is al even geleden sinds er in dit topic gereageerd is, maar toch wil ik het ook via deze weg proberen. Ik ben al een tijdje een stille meelezer in dit topic en vind het erg leuk om jullie paardjes te volgen en ervaringen te lezen.

Van de winter heb ik het besluit moeten nemen om mijn merrie met prepensioen te zetten en ben daarom nu opzoek naar een tweede maatje voor het leven. De laatste jaren ben ik actief bezig geweest met mijn opleiding academisch grondwerk, dressuur en Working Equitation. Voor de WE was mijn merrie niet zo geschikt want ze is niet zo'n held. :+

Ik zoek een jonge hengst/ruin (2-5jaar), +- 155cm (liever iets kleiner dan groter) met braaf/ nuchter karakter. Liefst in Nederland, België of over de grens Duitsland te bezichtigen.

Op marktplaats en Facebook zijn weinig "kleine" lusitano's te vinden. Weten jullie misschien iets? :)
Ik ben bekend met Gaby Vegelin en stal Ploumen en wil ook zeker met hun contact opnemen of zij iets weten.

Ik heb er eentje over een tijdje tekoop die voldoet aan al je eisen, behalve dat het een merrie is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 13:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 187 van de 206 [ 5131 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 206  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen