Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 235 van de 411 [ 10262 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

 
Profiel   

sannahtris schreef
Dennenboom schreef
Sannahtris: Is dat op een fokdag? Heb je hem dat online voor aangemeld?


Klopt fokdag midden nl geloof ik !
Via kfps aanmelden! Daar worden ze ook gelijk gechipt !
Kom ook gezellig


Ja zag het vanmiddag inderdaad! Lunteren is helaas wat ver voor mij :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 22:35 



 
Profiel   

Ik ben vandaag eindelijk weer bij Nanne geweest en hij staat heerlijk in de wei.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 22:10 



 
Profiel   

Wat jammer hahah!

Nanne ziet er goed uit kijkt lekker vrolijk uit zn ogen heerlijk dier <3

Hier update over quick
Deze week voor het eerst kennis gemaakt met water om af te spoelen met dat warme weer , even spannend maar daarna keuring gedaan!
Dag erna voor eerst op de veewagen!
Hij is zo stoer vond die helemaal niet eng alleen beetje ongeduldig..
Zijn we even naar bak gegaan verder op bij ons om te kijken wat die doet op vreemde locatie zoals straks voor de keuring.
Nou geeft die dus helemaal niks om showen doet die dus niet -O-
Heeft het dan überhaupt wel zin om daar heen te gaan?

Ben super trots op hem en vrijdag avond ook nog onwijs penny moment mn hart maakte echt een sprongetje hier de foto!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 22:15 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 10:49 



 
Profiel   

sannahtris schreef
Wat jammer hahah!

Nanne ziet er goed uit kijkt lekker vrolijk uit zn ogen heerlijk dier <3

Hier update over quick
Deze week voor het eerst kennis gemaakt met water om af te spoelen met dat warme weer , even spannend maar daarna keuring gedaan!
Dag erna voor eerst op de veewagen!
Hij is zo stoer vond die helemaal niet eng alleen beetje ongeduldig..
Zijn we even naar bak gegaan verder op bij ons om te kijken wat die doet op vreemde locatie zoals straks voor de keuring.
Nou geeft die dus helemaal niks om showen doet die dus niet -O-
Heeft het dan überhaupt wel zin om daar heen te gaan?

Ben super trots op hem en vrijdag avond ook nog onwijs penny moment mn hart maakte echt een sprongetje hier de foto!

[ [url=m/rRxriD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UHjpAg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een lieverd!

Is Quick voor de verkoop? Mij is verteld dat als ze voor de keuring gaan en voor de verkoop zijn dat ze dan wel goed moeten scoren op de keuring.

Anderzijds is het ook een leermoment voor ze. En het is gratis. Daarnaast weet je ook hoe de keurmeesters er tegen aan kijken en kan je dat eventueel gebruiken bij een volgende hengstenkeuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 11:07 



 
Profiel   

Wat ziet Nanne er goed uit. Leuke foto :j

En Sannahtris, wat heerlijk zo met je veulen!! Staar je niet blind op het showen hoor. Is de stap en de draf correct? Je kunt altijd een poging wagen en een premie of niet maakt het veulen voor jullie niets minder door toch? Wij hadden een hengst veulentje met een 2e premie en hij zit nu in de voorrijdagen. Het wil echt niet alles zeggen. Zo'n dagje is een leuke dag en weer een hele ervaring rijker.

Onze merrie is morgen uitgerekend van Auwert en had deze ochtend al wat kegeltjes hangen. Misschien komende nacht wel een veulen. De merrie bevalt tot nu toe staand en ik vind dat doodeng maar tja, kan haar moeilijk op de grond leggen :=

Gister met mijn merrie een meetmomentje gereden in de L1. 190,5 en 201,5 punt. Ze is het nog niet verleerd na al die tijd gelukkig <3
Heerlijk om weer weg te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 15:51 



 
Profiel   

Mooie punten Jinthe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 16:29 



 
Profiel   

Sannahtris: ultiem genieten zo’n Penny moment. Heerlijk! Wat betreft de keuring, tuurlijk gewoon doen. Het is deels gewoon de aanleg wat het veulen vanzichzelf heeft, bouw en correctheid, en deels is showen soms ook “het moment”, misschien toont hij zich toch zoals je niet verwacht heeft. De priemering als veulen geeft lang niet altijd garantie op resultaat vd keuring als 3/4 jarige. Met wat voor doel zou jij de keuring willen doen? Als het je leuk lijkt: gewoon doen.

Jinthe: eentje in de voorrijdagen, leuk zeg! Misschien heb je dat als eens benoemd hoor, maar dat had ik niet scherp. Gefeliciteerd met je uitslagen! Fijn dat het weer kan.
Spannend wat betreft Auwert veulen. Duim voor je dat het voorspoedig gaat.

Knappe Nanne!

Hier lijkt het nu beter op de rit met ons Auwert veulen: minder verstopt, ontlasten gaat gelukkig weer wat makkelijker. We genieten met volle teugen van hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 18:28 



 
Profiel   

Quick is niet voor de verkoop en blijft lekker bij ons we zijn veelste blij met hem!
Tenzij er ookt heeul veel geld geboden voor woord dan moeten we er heeel goed over nadeken maar ga ik niet vanuit ;)
Ook hebben wij heb gefokt voor ons zelf!
Dus het is inderdaad gewoon een dagje uit en ervaring op doen met alles en zijn we nu beetje aan oefenen met laden wil iedere week ze een keer op de wagen hebben en dan steeds ietsje langer!

Dat is waar ze kijken natuurlijk naar alles!
Twijfel alleen heel erg over hengst houden ja of nee want uiteindelijk wil ik een ruin

Precies denneboom wil waarschijnlijk ooit nog een veulentje dus misschien zeggen hun net weer wat punten waar je dan wat meer op kunt letten!

@jinthe Das probleem hij draaft bijna nooit :=
1 keer toen die onder het draad was gegaan en beetje macho man ging uithangen toen gaf die heel kort leuk showtje weg.
Dus jij zegt eigenlijk hengst houden ondanks bijv 2e premie. Super gaaf wanneer weet je dan echt wat na de zomer?
Wauw mooie punten gefeliciteerd!!
Spannend succes ben benieuwd, knappe hengst die auwert! <3

@Sunnyhorse Ja dat was het zeker zo bijzonder echt zat op een wolk! Ja inderdaad is voor de leuk maar resultaat wat je niet verwacht is natuurlijk altijd leuker maar das altijd zo hahah _O-
Jaa daarom wie weet is die zo onder de indruk van die rammel geluidjes die gebruik ik juist niet zodat die dat dan daar voor eerst hoort anders went die daar nu al aan
Gelukkig fijn te horen heb je nog wat veulen spam van je knappe hengst ?! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 23:32 



 
Profiel   

Sannathris, haha, ik bedoelde niet perse hengst houden hoor maar bedoelde dat de keuring altijd leuk is om te gaan en de uitslag echt geen garantie is voor de toekomst. Omdat je je afvroeg of het wel de moeite is om naar de keuring te gaan ;-) Lekker genieten en er een leuke dag van maken! Dat draven doen ze vanzelf als moeder in een drafje de baan rond gaat ;-)

Fijn Sunny dat het beter gaat met jullie veulen!

Ons klein Auwertje is gisteravond om 23.57 uur geboren. Drie keer persen en hij was eruit en deze keer een fijne liggende bevalling. Pas vroeg in de ochtend is het nageboorte eraf gehaald door de da. Ze staan nu al lekker buiten. Het is een hengstje en alles gaat tot nu toe goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 10:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jinthe! Heb je foto's?

Sanahtris: Ja gewoon leuk uitje van maken ;) als die ruin is kan je hem thuis houden toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 11:38 



 
Profiel   

Ik wil ze nog niet storen want moeders kan aardig beschermend zijn en de shet loopt naast de draad. Als ik de weide in ga dan komt de shet ook meteen maar ik heb deze kunnen maken :D
[ img ] nog niet veel te zien, hij moet nog wat uit de kreukels :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 12:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jinthe. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 12:45 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jinthe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 14:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 16:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jinthe.
Hier was de merrie de eerste twee dagen ook erg beschermend naar het veulen. Daarna was het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 16:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jinthe! Wat fijn dat ze al naar buiten konden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 18:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 19:35 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! Ze doen het beide goed en zojuist weer op stal gezet. Heerlijk inderdaad dat ze al naar buiten konden <3 [ img ]
[ img ]
[ img ]

Fotogeniek zijn ze nog niet zo jong. Hij piept steeds weg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 20:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jinthe! Mooie merrie heb je ook!


Ik heb een trailer gekocht dus kunnen Emma en ik hopelijk mooie ritten maken op het strand en bossen.
Trailer laden is nog wel een ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 22:17 



 
Profiel   

@denneboom gaan we zeker doen ben benieuwd !
Jaa dat zou kunnen dan staat die met 1/2 andere paarden.

@Jinthe Wauwww wat een prachtig veulen gefeliciteerd heerlijk genieten en gelijk lekker naar buiten met dit weer! Zoè was in het begin heel beschermend vooral in haar stal dat is nu een heel stuk bij getrokken! Behalve als hij in de stal ligt te slapen dat houd ze de wacht =:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 07:34 



 
Profiel   

Gaat het nog steeds goed Jinthe met veulen?

Zonnebloem, gefeliciteerd met de trailer! Ik hoop datje een een hoop veilige kilometers mee mag maken. Ritjes op het strand, heb je dat in jullie buurt? Hier is dat niet, lijkt me wel geweldig.

Hier begint veulen ook mooi uit te deuken. Ik vind het een leuk dier. Denk dat we hem houden. Mijn man weet het nog niet zeker :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 22:52 



 
Profiel   

Zonnebloem: Gefeliciteerd met je trailer!

Jinthe: hoe gaat het met je veulentje?

Ik heb vanavond voor het eerst met mijn jonkie in een vreemde buitenbak gereden. Aan het begin veel spanning maar uiteindelijk nog een fijn rondje rondgestuurd, trots! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 22:58 



 
Profiel   

Wat knap van je jonkie Denneboom! Mooi dat je het met een goed rondje hebt kunnen afsluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 23:01 



 
Profiel   

Sunnyhorse... ik snap jou...wat een plaatje. <3
Denneboom..wat een goed gevoel moet je dat geven..heel fijn dat het goed ging.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 07:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 235 van de 411 [ 10262 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen