Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 257 van de 411 [ 10271 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

 
Profiel   

Al even geleden dat ik wat heb geplaatst!
Wij gaan zaterdag ons eerste B proefje rijden. :) Ben zo benieuwd hoe ze het gaat doen... (Wel onderling trouwens) ;)

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 19:11 



 
Profiel   

Suus toe: succes vandaag, hopelijk rij je een fijne proef en kunnen jullie er samen van genieten!

Ik zit met een kop koffie naar eindexamen CO te kijken. Althans, nu even pauze… kan ik ook nog even hier kijken. Nog meer die kijken?

Ik heb mijn allereerste 2 menlessen gehad!
Vond het echt super leuk! Was enorm wennen maar wat gaaf!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 11:41 



 
Profiel   

SunnyHorse schreef
Suus toe: succes vandaag, hopelijk rij je een fijne proef en kunnen jullie er samen van genieten!

Ik zit met een kop koffie naar eindexamen CO te kijken. Althans, nu even pauze… kan ik ook nog even hier kijken. Nog meer die kijken?

Ik heb mijn allereerste 2 menlessen gehad!
Vond het echt super leuk! Was enorm wennen maar wat gaaf!

[ [url=m/wjoNMI.jpg]Afbeelding[/url] ]



:)) nog een die verslingerd raakt.

Ziet er Prima uit voor een eerste keer hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 11:47 



 
Profiel   

Dat ziet er goed uit zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 12:56 



 
Profiel   

Jelske doet het maar goed absolem, zit een mooie draf op!

Klinkt goed nynke, braaf is zo belangrijk en dat mega spectaculaire heb je niet nodig. Je wil niet weten hoe dat getraind wordt, geef mij maar een normaal correcte beweger.

Welkom Annie, van dat wekelijks op het strand rond galopperen wordt ik jaloers!! Genieten zeg.

Och Dije te koop, hij is wel heel stoer! Komt vast een mooi plekje voor.

Succes vandaag Suus!

Wat leuk menles, heeft je paard veel ervaring? Heb zelf altijd het idee dat ik veel minder controle heb en schijt benauwd dat ik ergens achter blijf hangen..

Over de wedstrijden, ja het is vervelend dat ze drachtig is, eigenaar weet ook nog niet of hij haar weer laat dekken.
Het is zijn paard en zijn keus. Ik ben allang blij dat ik de merrie niet kwijt ben, we hebben samen erg veel plezier.

Even een domper, mijn eigen paard (Friese enter) zit nu aan de antibiotica. Ze heeft geen goede weerstand opgebouwd, dit heeft te maken met te vroeg geboren en te vroeg bij de merrie vandaan.

Moet haar nu weer helemaal wassen met bymite en haar sokken zijn eraf.
Maar jeetje, wat is ze braaf, laat alles fijn over haar heen komen en blijft vrolijk.
Met wat supplementen erbij hoop ik dat ze gauw weer opknapt. Verder doet ze het wel erg goed.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 13:54 



 
Profiel   

Wat een gedoe Getty, maar fijn dat ze zo braaf is! Hopelijk is het allemaal gauw achter de rug.

Mijn merrie heeft ZZ mennen dressuur behaald. Dus die kan het wel. Nu ik nog.
Klopt, ik had ook gevoel dat ik weinig controle had. Maar de tweede keer, had ik meer verbinding en was het al stuk beter en voelde het veel minder gek. Maar mis mijn benen, mijn zit, om mee te rijden. Tegelijk om zo je hele paard voor je neus te zien bewegen <3 gaaf hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 14:14 



 
Profiel   

SunnyHorse schreef
Wat een gedoe Getty, maar fijn dat ze zo braaf is! Hopelijk is het allemaal gauw achter de rug.

Mijn merrie heeft ZZ mennen dressuur behaald. Dus die kan het wel. Nu ik nog.
Klopt, ik had ook gevoel dat ik weinig controle had. Maar de tweede keer, had ik meer verbinding en was het al stuk beter en voelde het veel minder gek. Maar mis mijn benen, mijn zit, om mee te rijden. Tegelijk om zo je hele paard voor je neus te zien bewegen <3 gaaf hoor!



Meer naar voren rijden dan komt de verbinding makkelijker. En zelf durven loslaten. Je wil niet weten hoe vaak ik jelske in stap laat stofzuigen tijdens dat vijf kilometer rondje wat we nu rijden hoor. Vaak is het ook zo dat zodra je gaat mennen naast het rijden onder het zadel dat je dan pas beseft hoe sterk je in je handen bent in het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 15:00 



 
Profiel   

Hoop het ook en gaat zeker lukken.

Oh kijk, ze kan jou leren mennen. Dat is fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 15:02 



 
Profiel   

Suus: hoe is het gegaan vandaag?

Sunnyhorse: Leuk!

Getty: balen zeg, hopelijk snel weer beter!

Zijn er meer die het eind examen hebben gevolgd? En wat vinden jullie van de 6 nieuwe dekhengsten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 18:10 



 
Profiel   

Dennenboom schreef
Suus: hoe is het gegaan vandaag?

Sunnyhorse: Leuk!

Getty: balen zeg, hopelijk snel weer beter!

Zijn er meer die het eind examen hebben gevolgd? En wat vinden jullie van de 6 nieuwe dekhengsten?



Nee ik ga morgen of maandag even terug kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:07 



 
Profiel   

Wat fijn Sunny om zo het mennen op te kunnen pakken. Heerlijk als je paard er al zo bekend mee is!! Hier wil ik de ruin komende zomer ook weer oppakken met mennen maar nu mag hij eerst wat onder zadel werken.

Getty, wat balen van je enter. Hopelijk knapt ze snel weer op. Beterschap!

Ik moet het goedkeuring nog terugkijken maar ik was wel fan van de Nane x Beart. Ik ben sowieso een Nane nakomelingen fan. Zo'n werkwillig en eerlijk karakter. We overwegen om hem volgend jaar weer te gebruiken. Het was letterlijk opstappen en wegrijden.
Morgen de link eens terugkijken en mijn mannetje is vandaag geweest om het live te bekijken en zal zo wel thuiskomen. Benieuwd wat hij ervan vond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:11 



 
Profiel   

Ja, Gerben (dat was de Nane) nu door het leven als Gosse, was absoluut een topper. Die gaan we zeker met aandacht in verdiepen voor mogelijk een kandidaat voor onze merrie. De Mersken bracht hem voor, maar hij gaat geloof ik bij de eigenaar zelf staan in Groningen.

Ik heb weer genoten om ze te zien. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:20 



 
Profiel   

Ja, altijd de vraag hoe ze fokken natuurlijk. Het kan op papier en in real life een gave hengst zijn maar het fok resultaat blijft altijd nog even afwachten. Maar hij viel mij positief op bij het zadel examen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 19:33 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd naar de nieuwe hengsten!

Ik heb een Nane merrie beleerd, fijn luxe, alert beestje. Alleen haalde misschien net de 1.55.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:33 



 
Profiel   

Getty_Maan schreef
Ik ben benieuwd naar de nieuwe hengsten!

Ik heb een Nane merrie beleerd, fijn luxe, alert beestje. Alleen haalde misschien net de 1.55.



Dat komt bij wimer vandaan. Die was zelf ook maar een kleintje. En fokte gemiddeld ook niet zo groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:37 



 
Profiel   

Klein maar fijn Getty :D Hier is de Nane ook super braaf, wel erg werkwillig en zeker geen slome maar een eerlijker paard kun je niet vinden.

Absolem,ik denk dat je je vergist met een andere hengst. Wimer was prima aan de maat en fokte zeker niet klein. Ik denk dat hij 1.66 en 1.67 is zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 20:51 



 
Profiel   

Jinthe1 schreef
Klein maar fijn Getty :D Hier is de Nane ook super braaf, wel erg werkwillig en zeker geen slome maar een eerlijker paard kun je niet vinden.

Absolem,ik denk dat je je vergist met een andere hengst. Wimer was prima aan de maat en fokte zeker niet klein. Ik denk dat hij 1.66 en 1.67 is zelf.


Oh lol je hebt gelijk. Maar met welke hengst ben ik in de war dan? >;)


Edit: rest schade van m'n zwangerschaps brein nog geloof ik _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:09 



 
Profiel   

Die Nane merrie was een Nane X Doaitsen, weet niet hoe Doaitsen fokte.

Nouja die scheen pittige karakters te geven, maar geen idee wat maat betreft.

Het was wel een onwijs leuk vriendelijk beestje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:12 



 
Profiel   

Getty_Maan schreef
Die Nane merrie was een Nane X Doaitsen, weet niet hoe Doaitsen fokte.

Nouja die scheen pittige karakters te geven, maar geen idee wat maat betreft.

Het was wel een onwijs leuk vriendelijk beestje.



Doaitsen fokte wel redelijk aan de maat. Was zelf ook gewoon aangenaam qua grootte.


Nane is wimer x brandus geloof ik?brandus was wel een kleintje. 1,60 uit m'n hoofd. Maar ik weet niet hoe hij fokte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:18 



 
Profiel   

Haha Absolem :D Geen idee met wie je in de war bent. Tegenwoordig zijn er niet echt hengsten die zo klein zijn en/of fokken. 'Vroeger' werden hengsten weleens weggestuurd als ze te klein waren maar dat komt eigenlijk niet meer voor.

Ben benieuwd hoe de nieuwe aanwas zich laat zien op de hengsten keuring :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:22 



 
Profiel   

Hihi Absolem, ook Brandus was niet klein :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:26 



 
Profiel   

Schiet mij maar lek ik kap er mee voor vandaag :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:33 



 
Profiel   

:') ik heb iig de afstamming nog wel correct. Om mezelf maar te troosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:36 



 
Profiel   

Absolem schreef
Schiet mij maar lek ik kap er mee voor vandaag :evaw:


:D Een nacht goed slapen zal vast goed doen :(:) :P Slaap lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:37 



 
Profiel   

Ik ben ook erg benieuwd hoe ze het gaan doen! Had zelf niet verwacht dat ze alle 6 door zouden gaan. Gerben vond ik bij het zadelexamen ook positief, vandaag viel hij me wel iets tegen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 00:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 257 van de 411 [ 10271 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen