Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Iemand ervaring met Troyan Stables Ieper (België)

 
Profiel   

Hallo allemaal,

We zijn ons aan het oriënteren voor een PRE. Inmiddels contact gehad met een aantal verkopers en via Bokt ook wat informatie over de betrouwbaarheid van diverse stallen kunnen vinden. Ik vind alleen heel weinig over Troyan Stables in Ieper. Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en daar iets over zouden willen vertellen, PB's zijn ook welkom!

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-17 15:55 



 
Profiel   

Hier stond er wat.. [BKR] Betrouwbare contactenpersonen bij zoektocht naar APARTE Pre
Op de tweede pagina, tweede reactie. Zelf ken ik er niets van hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig omdat ik zelf in Ieper woon :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-17 16:15 



 
Profiel   

xTitanic schreef
Hier stond er wat.. [BKR] Betrouwbare contactenpersonen bij zoektocht naar APARTE Pre
Op de tweede pagina, tweede reactie. Zelf ken ik er niets van hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig omdat ik zelf in Ieper woon :+


Klopt dat had ik ook gezien, het zijn 2 ervaringen. 1 negatieve maar die persoon heeft slechts 2 berichten op Bokt geplaatst en is na een paar dagen al niet meer online geweest. Beide berichten gaan over hoe tevreden ze zijn over Ineke in Zeeland.... Juist net een stal waar de meeste grote vraagtekens bij hebben.... Die reactie vertrouw ik totaal niet. En 1 positieve maar ik hoor graag meer ervaringen dan deze "2".

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-17 17:18 



 
Profiel   

Er zijn genoeg betrouwbare adressen, dus waarom gokken op een adres waar duidelijk nep reacties over komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-17 18:04 



 
Profiel   

Het is de negatieve reacties die ik niet vertrouw. Dus dat brengt geen twijfels over de stal.

Ik had gehoopt dat er mensen waren die er een paard hebben gekocht of daar hebben gekeken.

Ik vind het aantal betrouwbare adressen en de keuze die er is wel wat beperkt eerlijk gezegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 13:01 



 
Profiel   

ik heb er zelf geen paard gekocht, maar wel meerdere fijne reacties gelezen op Facebook! In de groepen met Andalusiers, weet niet precies meer welke groep, maar als je lid wordt kan je het daar ook vragen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-17 21:06 



 
Profiel   

Ik zou zelf deze stal niet meer aanraden. Ik heb hier onlangs mijn paard gekocht en ik zit nu met grote medische problemen die er al waren maar blijkbaar nooit is verteld geweest. Wel jammer.
Dus bij deze zou ik wel zeer goed opletten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 20:49 



 
Profiel   

Zelfde ervaring met Xavier van Troyan Stables helaas. Na een paar dagen was het paard kreupel, dierenarts bezocht en die constateerde een biomechanische afwijking. Juridisch traject moeten bewandelen wat me veel geld heeft gekost om tot een oplossing te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 19:24 



 
Profiel   

[ED] Ervaring met Troyan Stables
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 19:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen