Iemand ervaring met Troyan Stables Ieper (België)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Iemand ervaring met Troyan Stables Ieper (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 16:55

Hallo allemaal,

We zijn ons aan het oriënteren voor een PRE. Inmiddels contact gehad met een aantal verkopers en via Bokt ook wat informatie over de betrouwbaarheid van diverse stallen kunnen vinden. Ik vind alleen heel weinig over Troyan Stables in Ieper. Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en daar iets over zouden willen vertellen, PB's zijn ook welkom!

Alvast bedankt!

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:15


Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 18:18

xTitanic schreef:
Hier stond er wat.. [BKR] Betrouwbare contactenpersonen bij zoektocht naar APARTE Pre
Op de tweede pagina, tweede reactie. Zelf ken ik er niets van hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig omdat ik zelf in Ieper woon :+


Klopt dat had ik ook gezien, het zijn 2 ervaringen. 1 negatieve maar die persoon heeft slechts 2 berichten op Bokt geplaatst en is na een paar dagen al niet meer online geweest. Beide berichten gaan over hoe tevreden ze zijn over Ineke in Zeeland.... Juist net een stal waar de meeste grote vraagtekens bij hebben.... Die reactie vertrouw ik totaal niet. En 1 positieve maar ik hoor graag meer ervaringen dan deze "2".

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Iemand ervaring met Troyan Stables Ieper (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:04

Er zijn genoeg betrouwbare adressen, dus waarom gokken op een adres waar duidelijk nep reacties over komen?

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 14:01

Het is de negatieve reacties die ik niet vertrouw. Dus dat brengt geen twijfels over de stal.

Ik had gehoopt dat er mensen waren die er een paard hebben gekocht of daar hebben gekeken.

Ik vind het aantal betrouwbare adressen en de keuze die er is wel wat beperkt eerlijk gezegt.

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:06

ik heb er zelf geen paard gekocht, maar wel meerdere fijne reacties gelezen op Facebook! In de groepen met Andalusiers, weet niet precies meer welke groep, maar als je lid wordt kan je het daar ook vragen!

Liesjeske12
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:49

Ik zou zelf deze stal niet meer aanraden. Ik heb hier onlangs mijn paard gekocht en ik zit nu met grote medische problemen die er al waren maar blijkbaar nooit is verteld geweest. Wel jammer.
Dus bij deze zou ik wel zeer goed opletten.

DeniseA
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:24

Zelfde ervaring met Xavier van Troyan Stables helaas. Na een paar dagen was het paard kreupel, dierenarts bezocht en die constateerde een biomechanische afwijking. Juridisch traject moeten bewandelen wat me veel geld heeft gekost om tot een oplossing te komen.

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Iemand ervaring met Troyan Stables Ieper (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:30