Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Friese kruisingen

 
Profiel   

Hoihoi!

In de toekomst zou ik heel graag een veulentje willen fokken uit mijn friese merrie. Nu valt mij op dat kruisingen met een fries over het algemeen altijd bijzonder mooi uitpakken.

Nu ben ik dus benieuwd naar jullie friese kruisingen! :D
En zijn er dingen die opvallen in het karakter?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 11:57 



 
Profiel   

alstu :D

[RPA] [FOTO] Friezen kruisingen

staat ook veel info hoe ze zijn etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:01 



 
Profiel   

[ img ]
Hier een Friesxardenner
Heerlijk paard je kan er een kind mee wegsturen maar kan wel heet worden en sterk tegelijk dat is wel het nadeel vooral als ze iets moeilijk vind

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:02 



 
Profiel   

Ik heb een fjord x fries van 5. Ze heeft het eigenwijze van een fjord en het diva gedrag van een fries haha. maar ik heb haar toen ze 4 was zadelmak laten maken en met 3 weken had ik een pony op stal waar ik zelfstandig mee kon opstappen en wegrijden. Ik vind haar qua karakter perfect matchen bij mijn karakter, ze is de leidende merrie in de wei maar op buitenrit vindt ze het prima om in de groep te lopen en als de rest harder gaat dan zij dan interesseert haar dat niets en tokkelt ze gewoon verder. Ze zou perfect zijn als ze ook in haar eentje naar buiten zou kunnen onder het zadel maar dat vindt ze nog spannend. Ik wil als ze wat ouder is graag een veulentje met haar fokken en wil graag mixen met wat stevigers, ik dacht zelf aan een schwarzwalder fuchs/ ardenner/ Nederlands trekpaard.

Hier was ze 2 jaar.
[ img ]


[ img ] afgelopen december, toen was ze 4.


[ img ] afgelopen mei in dr zomervachtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:51 



 
Profiel   

Aangezien hier al een topic over bestaat gaat dit topic op slot.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 14:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen