Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Friese paard voor Indonesie

 
Profiel   

Ensueno schreef
Voelt het nou goed om iemand zo naar beneden te praten?

Ts maakt een aanname die misschien wel, misschien niet goed is. Ikzelf heb meer met Shetlanders en zie en hoor bij keuringen dat de ene provincie het veel beter doet dan de ander. Dan is het toch niet zo’n gekke aanname dat dat bij Friese paarden ook zo is?

Als iedereen zich een beetje meer in een ander zou verplaatsen, zou de wereld een stuk mooier zijn :)


Iemand naar beneden praten? Ik ben gewoon zeer kritisch op de vraag in dit topic.
En volgens mij vrij terecht ook.

Met name ook omdat ik wel eens het een en ander hoor over de export van Friesen, van zeer dichtbij... En dat gaat echt niet om 50 kilometer meer of minder... en zéker niet over 5000 euro meer of minder.

En buitenlander met serieuze interesse in een Fries, weet heel eenvoudig de juiste mensen te vinden via Google. En die weet ook om wat voor bedragen het gaat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-19 11:46 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Ensueno schreef
Voelt het nou goed om iemand zo naar beneden te praten?

Ts maakt een aanname die misschien wel, misschien niet goed is. Ikzelf heb meer met Shetlanders en zie en hoor bij keuringen dat de ene provincie het veel beter doet dan de ander. Dan is het toch niet zo’n gekke aanname dat dat bij Friese paarden ook zo is?

Als iedereen zich een beetje meer in een ander zou verplaatsen, zou de wereld een stuk mooier zijn :)


Iemand naar beneden praten? Ik ben gewoon zeer kritisch op de vraag in dit topic.
En volgens mij vrij terecht ook.

Met name ook omdat ik wel eens het een en ander hoor over de export van Friesen, van zeer dichtbij... En dat gaat echt niet om 50 kilometer meer of minder... en zéker niet over 5000 euro meer of minder.

En buitenlander met serieuze interesse in een Fries, weet heel eenvoudig de juiste mensen te vinden via Google. En die weet ook om wat voor bedragen het gaat.



nja sorry maar indische mensen hebben geen niet erg veel kennis van paarden omdat ze daar anders met paarden omgaan....die worden daar als vervoersmiddel gebruikt en niet echt als parade paardjes zoals we dat hier in NL doen :') :') :j




LadyMadonna schreef
En Indonesië zou je met auto en trailer wel kunnen komen... met de (veer)boot :)*

en per auto is indonesie onmogelijk te bereiken

zelfs mijn google maps zeg dat erg geen route naar toe te vinden is...alleen per vliegtuig te bereiken geen veerboten niks ,en als google zeg dat het niet kan geloof ik google ook wel
en per voet...126dagen aangezien het 15.409km is naar indonesie zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 02:30 



 
Profiel   

Mwah, van Singapore kan je naar dagelijks naar Batam, vervolgens naar Medam, dan rijden naar bandar lampung, overvaren naar Tangerang, rijden naar Surabaya, etc.... maar ok, wat jij wil...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 11:02 



 
Profiel   

Demro stables in mierlo. Paarden met een goede stamboom en ervaring met exporteren

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 11:22 



 
Profiel   

xanette2018 schreef
nja sorry maar indische mensen hebben geen niet erg veel kennis van paarden omdat ze daar anders met paarden omgaan....die worden daar als vervoersmiddel gebruikt en niet echt als parade paardjes zoals we dat hier in NL doen :') :') :j


Sorry, even ter verduidelijking voor mij, maar jij denkt nu echt dat ze met die doeleinden een Fries uit Nederland importeren en daar duizenden euro's voor neertellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 12:06 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Aangezien de topicstarter niet gebaat is bij deze discussie het vriendelijke verzoek om on-topic te blijven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 12:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen