Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Lessen op een PRE

 
Profiel   

zodiacje schreef
In Utrecht zit een meisje die les geeft op haar eigen PRE. Ze zit op bokt. Ze heeft Tess maar meer weet ik niet te vertellen.

Tess de Weerdt. Ze woont vlakbij Utrecht en heeft PRE's waarop ze ook lesgeeft. Ik heb er ook eens gelest en het was echt heel fijn! Ze is super geduldig en weet ontzettend veel over het rijden zelf. Ik had al een tijd niet gereden toen ik daar was, maar daar hield ze ook erg rekening mee. Het was echt fijn :j Tess heeft ook Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=1 ... ent_filter
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 21:06 



 
Profiel   

Na de Campeonato eind augustus, heb ik wel tijd om prive les te geven op een van mijn PRE's.

Zelf ben ik KNHS gediplomeerd instructrice. Al ruim 15 jaar aantal eigen PRE's. Soms ook wel eens 1 te koop..

Ik heb heel veel paarden uitgebracht in de klasse Z dressuur waaronder veel iberische paarden. Veel shows gereden met PRE's Door ernstig ongeluk tijden geen wedstrijden gereden. Sinds kort weer begonnen in Z met een PRE. Zelf les ik al jaren v.t.t. bij klassiek geschoolde instructeurs zoals Bento Castelano.

Op dit moment kan ik voor prive les gebruik maken van mijn bruine Ruin Capricho. Hij heeft in ?Spanje FEI proeven gelopen, zat in Spaanse team wat bij de Europese kampioenschappen voor Childeren 3e werd. Start inmiddels in Nederland in klasse Z dressuur.

Daarnaast mijn valk ruin Cohiba. Goed door gereden tot Z niveau. Maar ook fijn paard voor piaffe, passage en Spaanse pas.

De paarden staan bij mij thuis vlakbij Hoogeveen

Interesse, stuur me een pb met wat info over je zelf.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 15:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen