Barok paard rijden (PRE / Lusi) in het Noorden van het land

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elin_

Berichten: 9635
Geregistreerd: 11-11-09

Barok paard rijden (PRE / Lusi) in het Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 16:25

Hi bokkers,

Helaas is mijn lieve pony 18 juli 2019 overleden (in laten slapen) en ik ben heel rustig aan het rondkijken.
Nu heb ik enorm veel twijfels of een 'normaal' paard, omdat ik de laatste jaren net het crossen een beetje aan het ontdekken was, maar door de kreupelheid van Meranti lukte dat niet meer. Maar mijn hart ben ik ooit verloren bij die prachtige machtige PRE's. Ik wil graag een paard met pit, maar betrouwbaar.
Ik wil nu graag eerst KM's maken en daar hoort uitproberen bij.
Weet iemand waar ik in het noorden van het land (Groningen, Friesland, Drenthe evt. Overijssel)een PRE kan rijden / lessen?
Ik rij zelf al jaren. 10 jaar eigen paard gehad en nu wil ik graag kijken of mijn PRE droom ook echt HET one of the lifetime ras is.

Nog een keer mijn prachtige pony ter voorbeeld

Afbeelding

Vernon

Berichten: 733
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Fochteloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:57

Wat verdrietig van je pony. Sterkte! :(:) Misschien heb je iets aan dit topic? :D
[BKR] Lessen op een PRE

Weet niet of Appelscha een goede afstand is, maar anders ben je welkom om op filmpaard Pasador te rijden/lessen. :D

Elin_

Berichten: 9635
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 11:55

Vernon schreef:
Wat verdrietig van je pony. Sterkte! :(:) Misschien heb je iets aan dit topic? :D
[BKR] Lessen op een PRE

Weet niet of Appelscha een goede afstand is, maar anders ben je welkom om op filmpaard Pasador te rijden/lessen. :D

Dankjewel!
Ik ga je een PB sturen. Het is nog wel te doen :D

ElCid

Berichten: 9226
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Barok paard rijden (PRE / Lusi) in het Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:11