Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Even voorstellen...mijn knappe Spaanse valk!

 
Profiel   

_Dracarys schreef
Haha wauw! Haar broer heeft hetzelfde.. ! ook bij de schoft een plukje naar de andere kant!

Zie veel onrust in de groep, hopelijk trekt dit snel weg. Waar kunnen ze naar buiten lopen? Ik zie geen deur waar ze doorheen kunnen, of ik kijk niet goed.. :')


Hij ins rond het avondeten naar binnen gegaan. Overdag staan ze in de paddock :D
Ja ze brommen wat meer op elkaar omdat ze wat dichter op elkaar in de stal staan maar gelukkig overdag meer ruimte.

Wat grappig van dat plukje! :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 19:21 



 
Profiel   

Escada schreef
_Dracarys schreef
Staat hij dan de hele winter binnen?


Nee ze hebben een grote stal met uitloop naar buiten :)


Aah oke.. dan heb ik je hier verkeerd begrepen denk ik.. Ze staan dus maar paar uurtjes per dag buiten? / meer ruimte? Als ik die onrust zo zit te bekijken.. zou ik die van mij er niet graag tussen zetten :n Zie ze soms elkaar niet zo vriendelijk in de haren vliegen en ze kunnen niet echt vluchten zegmaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 19:29 



 
Profiel   

Citaat
Nee ze hebben een grote stal met uitloop naar buiten :)


Aah oke.. dan heb ik je hier verkeerd begrepen denk ik.. Ze staan dus maar paar uurtjes per dag buiten? / meer ruimte? Als ik die onrust zo zit te bekijken.. zou ik die van mij er niet graag tussen zetten :n Zie ze soms elkaar niet zo vriendelijk in de haren vliegen en ze kunnen niet echt vluchten zegmaar :')[/quote]

Ze staan alleen in de avond en nacht binnen. Moet hij maar van zich afbijten :D Ik maak me daar niet zo druk om, de ruimte die hij buiten heeft is heerlijk en niet alle opfokstallen hebben dat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 19:37 



 
Profiel   

''Moet hij maar van zich afbijten''

En dan de hele stal doorgeschopt worden omdat ie geen kant op kan? :') Rangorde bepaald hoe en wat in de groep. ''van zich afbijten'' heeft dan weinig zin..

Gelukkig zijn er meerdere opfok plekken waar ze wel de ruimte hebben dag en nacht om heel te blijven en groot te groeien door genoeg beweging. Zou hier toch eens over nadenken als je een groot en gezond paard wilt hebben later..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 19:43 



 
Profiel   

_Dracarys schreef
''Moet hij maar van zich afbijten''

En dan de hele stal doorgeschopt worden omdat ie geen kant op kan? :') Rangorde bepaald hoe en wat in de groep. ''van zich afbijten'' heeft dan weinig zin..

Gelukkig zijn er meerdere opfok plekken waar ze wel de ruimte hebben dag en nacht om heel te blijven en groot te groeien door genoeg beweging. Zou hier toch eens over nadenken als je een groot en gezond paard wilt hebben later..



Ik ben wel blij met deze plek en hij heeft het zichbaar naar zijn zin. We hebben ondertussen op 4 stallen gestaan en op deze stal is hij eindelijk op zijn plek. Dat een paard een keer lelijk naar hem kijkt daar maak ik mij niet druk om. De camera staat al sinds vanmiddag bij mij aan waar ik regelmatig op kijk en ik zie nergens beelden dat hij door de stal word geschopt en geen kant op kan :)
Er zijn meer paarden die hier gezond en groot zijn opgegroeid ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 19:56 



 
Profiel   

Oke :-)

Zou in ieder geval wel zijn gewicht in de gaten houden dan. Hij zit er schraal uit wat weer zorgt voor een slechte groei en ontwikkeling :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 20:08 



 
Profiel   

_Dracarys schreef
Oke :-)

Zou in ieder geval wel zijn gewicht in de gaten houden dan. Hij zit er schraal uit wat weer zorgt voor een slechte groei en ontwikkeling :-)


Dat zal wel een vertekening zijn. Hij is namelijk zelfs wat vet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 20:10 



 
Profiel   

Escada schreef
_Dracarys schreef
Oke :-)

Zou in ieder geval wel zijn gewicht in de gaten houden dan. Hij zit er schraal uit wat weer zorgt voor een slechte groei en ontwikkeling :-)


Dat zal wel een vertekening zijn. Hij is namelijk zelfs wat vet :D


Oke hoop ik maar dan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 20:10 



 
Profiel   

Niet echt een aardige reactie Dracarys. Is toch eigen keus van TS?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 22:27 



 
Profiel   

Hoe gaat het met hem? Heb je nog nieuwe foto's? :) weet je zijn stokmaat toevallig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 10:17 



 
Profiel   

_Dracarys schreef
Hoe gaat het met hem? Heb je nog nieuwe foto's? :) weet je zijn stokmaat toevallig?


Nee nog geen nieuwe foto's van hem want nog niet de mogelijkheid gehad om er heen te gaan helaas.
Geen idee hoe hoog hij is, ben zelf ook benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-20 16:59 



 
Profiel   

Als het lukt zou opmeten heel gaaf zijn als je er bent ! :D En foto's natuurlijk <3
Die van mij ( Valoroso's halfbroertje ) Is nu gok ik 1.62! 2,5 jr

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-20 18:28 



 
Profiel   

BlackClaw schreef
Wat leuk dat hij bij de Lindehoeve staat! Volgensmij was hij er laatst als eerste bij toen ik de verkeerde wei in ging voor mijn eigen haha

Is dit 'm niet?
[ [url=m/oBYRdp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hé wat toevallig dat paard rechts is die van mij! Ik heb van de zomer een heleboel foto’s en filmpjes gemaakt. Mocht je interesse hebben kan ik wel even voor je kijken of ik die van jou ook op de foto/film heb staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 12:21 



 
Profiel   

Nog nieuwe fotos en een update? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 20:53 



 
Profiel   

Ooh ik zag je reactie over het hoofd :D

Hier even een nieuwe foto serie van mijn Spaanse dropje :+:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 18:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 90 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen