Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Goede plek om PRE aan te schaffen

 
Profiel   

Bij Ton en Chantal heb ik mijn paard vandaan. Een superlieve, mooie, grote en gezonde ruin. Eerlijk paard, vrij van trauma's die je her en der wel eens voorbij hoort komen. Ton en Chantal zijn super vriendelijke en eerlijke mensen die het beste voor hebben met de paarden. Gewoon je gezonde verstand gebruiken, dan kom je nornaliter een heel eind.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 11:32 



 
Profiel   

Ik heb mijn PRE bij de Ypenburg vandaan. Ro en klinisch 100%. Heb hem nou 6jr en kan me geen beter paard wensen. Loopt Z dressuur, internationaal meegdaan ed Ik denk dat je overal geluk moet hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 12:55 



 
Profiel   

Plukje schreef
Ik wilde perse geen PRE uit Spanje na een eerdere slechte ervaring en in Nederland kon ik geen fijn gereden PRE naar mijn smaak vinden, dus ik heb een in Nederland gefokt veulentje gekocht. Zo fijn! Nu heb ik een heerlijke drie-jarige weer nog niets aan verprutst is en wel alle voordelen van het mooie ras heeft.
Als ik ooit een nieuwe zoek dan zou ik naar de Woeste Hoeve gaan.
Edit: ik zou wegblijven bij Rokven, Ypenburg en Verkerk


Sonja heeft ook superkwaliteitsveulens !

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 18:08 



 
Profiel   

Alenthe05 schreef
Ik heb mijn PRE bij de Ypenburg vandaan. Ro en klinisch 100%. Heb hem nou 6jr en kan me geen beter paard wensen. Loopt Z dressuur, internationaal meegdaan ed Ik denk dat je overal geluk moet hebben.


Leuk eens een positieve ervaring over daar te horen! Zoals je zegt, je moet geluk hebben. Echter bij sommige stallen heel erg veel geluk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 18:09 



 
Profiel   

Lukasje schreef
ElCid schreef
Ik kan je wel wat leuke adressen aan de hand doen voor Lusitano's ;)


Altijd welkom !!


Ik heb even meegelezen en ben ook op zoek naar een PRE of Lusitano, dus graag als je leuke adressen weet Elcid

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 22:11 



 
Profiel   

Verkerk staat prima aangeschreven hoor. Heeft nog leuke dieren ook vaak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 22:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen