Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Troyan stables/ adelante/ stal frontera

 
Profiel   

Hey bokkers
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met troyan stables in België om een PRE/ Lusitano aan te kopen. Zijn het eerlijke mensen en hoe zijn de paarden hebben ze trauma’s? En dan of jullie eventueel ook adelante stables en stal Frontera ervaring of meer weten of deze stallen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 13:59 



 
Profiel   

Ik volg dit topic ook even! Ik heb m’n hart ook verloren aan de PRE, ze hebben echt prachtdieren te koop staan. Ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 10:44 



 
Profiel   

Helaas een slechte ervaring met Troyan Stables. Na een paar dagen was het paard kreupel, dierenarts bezocht en die constateerde een biomechanische afwijking. Juridisch traject moeten bewandelen wat me veel geld heeft gekost om tot een oplossing te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 20:26 



 
Profiel   

DeniseA schreef
Helaas een slechte ervaring met Troyan Stables. Na een paar dagen was het paard kreupel, dierenarts bezocht en die constateerde een biomechanische afwijking. Juridisch traject moeten bewandelen wat me veel geld heeft gekost om tot een oplossing te komen.


Oh wow bedankt voor je reactie en hier zal ik zeker rekening mee houden ik begin zelf een beetje wantrouwen te krijgen bij troyan stables heb je voor verkoop laten keuren?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 21:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen