Troyan stables/ adelante/ stal frontera

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pippotje
Berichten: 5
Geregistreerd: 25-10-20

Troyan stables/ adelante/ stal frontera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-20 13:59

Hey bokkers
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met troyan stables in België om een PRE/ Lusitano aan te kopen. Zijn het eerlijke mensen en hoe zijn de paarden hebben ze trauma’s? En dan of jullie eventueel ook adelante stables en stal Frontera ervaring of meer weten of deze stallen?

Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:44

Ik volg dit topic ook even! Ik heb m’n hart ook verloren aan de PRE, ze hebben echt prachtdieren te koop staan. Ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen ! :)

DeniseA
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:26

Helaas een slechte ervaring met Troyan Stables. Na een paar dagen was het paard kreupel, dierenarts bezocht en die constateerde een biomechanische afwijking. Juridisch traject moeten bewandelen wat me veel geld heeft gekost om tot een oplossing te komen.

Pippotje
Berichten: 5
Geregistreerd: 25-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:40

DeniseA schreef:
Helaas een slechte ervaring met Troyan Stables. Na een paar dagen was het paard kreupel, dierenarts bezocht en die constateerde een biomechanische afwijking. Juridisch traject moeten bewandelen wat me veel geld heeft gekost om tot een oplossing te komen.


Oh wow bedankt voor je reactie en hier zal ik zeker rekening mee houden ik begin zelf een beetje wantrouwen te krijgen bij troyan stables heb je voor verkoop laten keuren?