Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Percheron

 
Profiel   

Hoi!

Ik ben op zoek naar meer informatie over de Percheron. Bijvoorbeeld over bloedlijnen, types, erfelijke afwijkingen, andere gezondheidsproblemen. Ik zou graag eens in het echt kennis maken met dit ras. Maar ik zie dat er in Nederland erg weinig van dit soort paarden zijn. Heeft iemand misschien tips over mensen die deze paarden houden, fokken of importeren? Eventueel in omliggende buurlanden mag ook, zolang ze niet mega ver weg rijden zijn.

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 09:11 



 
Profiel   

Even een upje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 14:55 



 
Profiel   

Welke omgeving woon je?
Vriendin van mij heeft er 1, en die heeft die merrie ergens uit de buurt van Groningen dacht ik gehaald, die mevrouw waar die merrie vandaan komt haalt wel vaker pechaerons uit het buitenland, houd ze dan een poosje en verkoopt ze uiteindelijk als ze goed bereden en betrouwbaar zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 15:04 



 
Profiel   

sanowa schreef
Welke omgeving woon je?
Vriendin van mij heeft er 1, en die heeft die merrie ergens uit de buurt van Groningen dacht ik gehaald, die mevrouw waar die merrie vandaan komt haalt wel vaker pechaerons uit het buitenland, houd ze dan een poosje en verkoopt ze uiteindelijk als ze goed bereden en betrouwbaar zijn.


Bedankt voor je berichtje! Ik woon zelf in Brabant, maar ik vind het geen probleem om even te rijden om in contact te komen met fijne mensen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 15:07 



 
Profiel   

Als hier kenners zijn zullen ze waarschijnlijk op BKR zitten, het topic verhuist daar naartoe:

F-AM -> BKR

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 10:03 



 
Profiel   

ik heb zelf een percheron dame!
je bent welkom om kennis te komen maken hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 10:05 



 
Profiel   

Bij ons op stal (midden limburg) staat er ook een.. ontzettend leuk en braaf paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 10:20 



 
Profiel   

Bij Enschede zit iemand die er af en toe een te koop heeft. Mocht je er graag eentje voor jezelf hebben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 10:29 



 
Profiel   

Maldita schreef
sanowa schreef
Welke omgeving woon je?
Vriendin van mij heeft er 1, en die heeft die merrie ergens uit de buurt van Groningen dacht ik gehaald, die mevrouw waar die merrie vandaan komt haalt wel vaker pechaerons uit het buitenland, houd ze dan een poosje en verkoopt ze uiteindelijk als ze goed bereden en betrouwbaar zijn.


Bedankt voor je berichtje! Ik woon zelf in Brabant, maar ik vind het geen probleem om even te rijden om in contact te komen met fijne mensen!


Als goed is heb je pb gehad?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-21 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen