Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Anda gebruikt voor de landbouw?

 
Profiel   

Ik heb het volledige paspoort uitgepluist van begin tot en met eind :P

Het eerste 'adres' zegt: 'Explotaciones agrarias las herrerias cb' - iets met agrarische exploitatie smederijen. Met een da stempel uit de plaats Badajoz.

Pas op 7 jarige leeftijd is hij doorverkocht en is er aan deze dame een 'replacement paspoort' meegegeven. Want vanaf hier is alles met pen geschreven, alles daarvoor is duidelijk gekopieƫrd.

Maaar, zou hij dan wellicht als trekpaard gediend hebben of misschien voor veedrijven ofzo? Lijkt me super interessant, zou ook verklaren hoe dat hij zo enorm koel in het hoofd is en de schapen en geiten aan de overkant heel interessant vind :j en onder het zadel eigenlijk alleen de basis kent.

Nou ben benieuwd +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 23:27 



 
Profiel   

Oude standpunt is meer : merries zijn voor de fok en hengsten voor het werk. Juist voor veedrijven moeten de knopjes er goed opzitten, anders loopt paard tegen die grote koeienhoorns op. Dus met zo'n minieme opleiding lijkt mij dat sterk.
Of de knopjes zijn er niet, of jij hebt ze niet gevonden. Qua aangespannen, zou kunnen, maar dan moet je met een goede menner eens verder kijken, aangespannen is niet iets waar je mee wil rommelen. Kans op ongelukken is te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 23:55 



 
Profiel   

Kan dat adres geen agrarische instantie zijn voor een organisatie verantwoordelijk voor registratie van vee?
Ik heb toevallig gister een Frans paspoort bekeken waar een gelijksoortig iets in stond met adres. En dat bleek dus gewoon een soort instantie die te maken had met de registratie van vee en die betrokken is het uitgeven van dierenpaspoorten...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 06:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen