Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met Frysk-Andaluz?

 
Profiel   

Voor een vriendin met paardenwens ben ik een beetje aan het rondkijken naar verkopers van PRE's/andalusiërs/cruzado's met goede naam.

Een van de stallen die ik tegenkwam die ons beiden aanstond was Frysk-Andaluz

https://www.frysk-andaluz.com/friesians ... -for-sale/

Ook bekend als Friesian Horse Stables.

De paarden op hun site zien er mooi uit, er lijkt veel aandacht te worden gestopt in de opleiding van bereden paarden en de paarden worden allemaal röntgenologisch gekeurd. Iets wat voor haar een must is.

Volgens hun marktplaats advertenties liggen de prijzen voor de spaanse paarden van basis prijzen tot 10.000. Wat overeenkomt met haar budget.

Graag zou ik horen van ervaringen met deze stal.

Mijn vriendin heeft trouwens geen haast, ze is nu nog even aan het doorsparen dus we hebben alle tijd om een goede keuze te maken :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 12:31 



 
Profiel   

Leuke mensen, veel kijk op paarden, ik zou er gewoon eens gaan kijken en je wensen neerleggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 12:39 



 
Profiel   

Super leuke mensen en erg goede paarden. Zeker een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 12:41 



 
Profiel   

Het bedrijf heeft een goede naam. Ik ben er zelf ook weleens geweest met een bezichtiging. Alles zag er goed uit. Vriendin heeft er al jaren geleden een fijne Fries vandaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 12:42 



 
Profiel   

Ik hoor er uit mijn omgeving alleen maar goede dingen over. Zelf geen ervaring, omdat ik niet geinteresseerd ben in dat type paarden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 13:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen