Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Friese paarden prijzen

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik ben me aan het oriƫnteren op het kopen van een paard. Nu is het natuurlijk zo dat de prijzen in de paardenmarkt erg omhoog zijn gegaan. Nu vraag ik mij af hoe duur de Friese paarden op dit moment zijn. Ik zie veel Friese paarden te koop staan vanaf 10.000 euro. Nu wil ik mijn paard recreatief gebruiken en vind ik dat dus behoorlijk veel geld. Kun je tegenwoordig nog een Fries paard vinden voor onder de 10.000 euro?

Ik hoor graag wat jullie denken/jullie ervaringen.

Groetjes,
Ilse
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:00 



 
Profiel   

Dat kan zeker.
Het is heel afhankelijk van wat je zoekt.
Stel je eisen aan papier of wil je een goed doorgereden paard en niet te oud kun je je portomonnee wel trekken, vooral op handelsstallen.
Vind jij papier niet belangrijk, mag wat ouder ook dan kun je zeker onder de 10.000 slagen, vooral particulier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:06 



 
Profiel   

Ze zijn er wel hoor, maar dan moet je niet op zoek gaan naar een 3/4/5/6/7 jarige hengst/ruin van 163+ met een prachtig lijf en ditto uitstraling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 16:52 



 
Profiel   

Ze zijn tegenwoordig echt rete duur.....
Een jaar geleden heb ik ook echt moeten zoeken, alles wat een beetje basis gereden was en niet eens ster oid gingen als warme broodjes vanaf 12.500
Alles onder de 10 was het gewoon net niet, en ook bijna niet te vinden.

Ik denk dat je vooral heel veel geduld moet hebben en goed alle verkoop plaatsen in de gaten moet houden.
Misschien ergens ook een zoekertje neer zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 17:16 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! :) Ik ga alles goed in de gaten houden en voor de rest vooral ook maar geduld hebben. Een zoekertje plaatsen is ook een goed idee! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 17:57 



 
Profiel   

Ik heb daarom een jonkie gekocht, heb geen haast om te rijden en weiger om 15.000 te betalen voor een paard die waarschijnlijk alweer veel te jong is ingereden en teveel is belast.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 18:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen