Wie heeft "verstand"van Lippizaners en hun papiere

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bianca6
Berichten: 1319
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Eerst Eindhoven nu KESSENICH BELGIE!

Wie heeft "verstand"van Lippizaners en hun papiere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 22:57

Ik ben bezig met het overwegen van een aankoop van een Lippi. Op de foto leek ze wat ik zocht maar alleen onduidelijke foto's onder het zadel.
Heb haar nu Live gezien maar ze heeft maanden van verwaarlozing achter de kiezen inmiddels... (ze staat nu wél goed, in bruikleen ofzo op een manege gelukkig!) dus lijkt niet meer helemaal op de foto (ze is het wel hoor) ... maar.... hoe gaat ze worden na wat TLC???
Ik heb een kopie van haar papieren en ben op zoek naar iemand die weet hoe ik foto's en gegevens van haar vader en moeder op kan sporen. Dan kan ik ene beetje zien wat voor "vlees ik in de kuip heb".
Wil hara natuurlijk een goed tehuis geven maar waar ze nu staat komt vanzelf iemand waarbij ze op haar plaats zal zijn... dus heb afgesproken een "verstandige beslissing te nemen".
wie o wie kan helpen?

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:09

Roept u maar, evt via pb, ik ben helemaal thuis in het Lipizzaner wereldje en afstamming en bloedlijnen.

Bianca6
Berichten: 1319
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Eerst Eindhoven nu KESSENICH BELGIE!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 23:22

Super! Ik PB je even met een scan van de afstamming... misschien kun je er wijs uit...?
Dank je alvast!!!

Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:38

Ook ik kan je van dienst zijn

Bianca6
Berichten: 1319
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Eerst Eindhoven nu KESSENICH BELGIE!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 09:34

Super, dank je wel! Mocht je nog iemand weten die een hele lieve Lippi zoekt.. ik weet namelijk niet zeker of ik haar koop en ze verdiend een goed tehuis! Ik PB je even met wat meer info. Regine bekijkt de scans van de papieren en afstamming. Ze denkt richting Hongarije.. ben benieuwd!