Raspromotie met Andalusier, welke kleding?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Raspromotie met Andalusier, welke kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 22:31

Onze vereniging heeft een jaarlijkse feestdag en zoekt nu leden met allerlei soorten rassen, dus ik wil evt met mijn P.R.E wel meedoen, maar moet wel een beetje in stijl..........
Heb al gezocht om iets te huren, maar kan niets vinden(in de buurt), dus dacht ik aan een zwarte rijbroek, laarzen, zwart kort jasje en een rode sjaal om mijn middel, en sombrero natuurlijk(zwart).
Lijkt dat ergens op of heeft iemand nog leuke tips, ook waar ik evt zo'n kort jasje kan vinden, soort garrocha jasje is dat dan........
Het is maar gewoon onderling, dus geen poespas, maar ik wil niet in een wedstrijdtenue, ook zo gewoon, het is tenslotte een spaanse knul......

PatriesjeMR2

Berichten: 836
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Meeden

Re: Raspromotie met Andalusier, welke kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 15:40

Tja... spaanse kleding aanschaffen is voor zo'n onderling idd wel erg prijzig. Ik vindt je omschrijving al heel spaans, als je dan een witte blouse onder je jasje aantrekt(met rouches bv). Ipv een rode sjaal, kun je ook een grijze nemen.

Een spaans dekje(rood/geel) onder je zadel met rode bandages staat al heel spaans. Zo'n dekje kun je altijd gebruiken natuurlijk.

Een mosquero aan je hoofdstel is ook erg mooi al bewegen die wel erg met rijden.

Ben wel benieuwd naar je uiteindelijke outfit

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: Raspromotie met Andalusier, welke kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 19:09

Best leuk om er een beetje naar te zoeken, ik heb bij Animo ruitersport i.d.d vd week een rood/geel dekje besteld, zowieso leuk en ook een mosquiro, dus zover was ik al, nu nog een bolero jasje ergens op Marktplaats ofzo opsnorren.............
hOUD HET TOCH MAAR OP EEN RODE BAND, STAAT WEER MOOIER BIJ M'N DEKJE, EN IK HAD OP m.p EEN SOMBRERO GEZIEN, MAAR VOOR 1 KEER TE DUUR, NU ZOEK IK FF VERDER.......

PatriesjeMR2

Berichten: 836
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Meeden

Re: Raspromotie met Andalusier, welke kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:28

Animo heeft idd leuke spulletjes (woon er 5 minuutjes vandaan)
Handig als je dichtbij woont..maar erg verleidelijk

Equihof in Riemst, Belgie heeft ook leuke spaanse dingetjes, evenals Andalusiers.info, zij zit in noord Holland.

horseyfries
Berichten: 8931
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Lichtaart Belgiƫ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:50

Weet je waar je heel goedkoop hoeden e.d. op de kop kan tikken? In een carnavalswinkel of kostuumwinkel voor bijv. theater.
Daar hebben ze vanalles voor weinig geld.

mammaslamma
Berichten: 1820
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Burgh-haamstede

Re: Raspromotie met Andalusier, welke kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 18:56

Ook voor elkaar, een spaanse sombrero voor weinig, komt allemaal dik in orde............