Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 44 [ 1088 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 44  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Taxatie topic Barokke en Klassieke rassen

 
Profiel   

Nou doen jullie eens een gok:

Piropo, 13-jarige Spaanse schimmel van Piropo, zwartschimmel (van oorsprong) nu zilver. Stokmaat 1.62 HENGST.
Mooi lang behang, correcte bouw en beenstand Barokke bouw met hele ruime gangen en een inmense uitgestrekte draf. Geen hengstenmanieren. Klinisch goedgekeurd.
Zeer geschikt voor in de dressuur (op dit moment M2-gereed) en beheerst de oefeningen van het Doma Vaquera (inclusief de galoppirouettes(die niet op zijn spaans gaan) en wordt gebruikt voor Shows met de Garrocha.

"bod" van een Spanjaard die op hoog niveau D.Vaquera rijdt, vorig jaar afgeslagen ben benieuwd wat jullie bieden)
Meer fotos te zien in mijn profiel, met name het Garrocha-Vaquera verhaal.

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 12:34 



 
Profiel   

ff tussendoor; Je gaat Piep toch niet verkopen als je een goed bod krijgt Knipoog
Ben wel benieuwd naar t bod van die spanjaard..
Is hij trouwens apto gekeurd etc.?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 15:02 



 
Profiel   

soeske schreef
ff tussendoor; Je gaat Piep toch niet verkopen als je een goed bod krijgt Knipoog
Ben wel benieuwd naar t bod van die spanjaard..
Is hij trouwens apto gekeurd etc.?



Ben jij gek zeg, hahaha nee Piep wordt niet verkocht, ook niet voor een heeeeeel leuk bod Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 15:18 



 
Profiel   

Cloris, ik ga een poging wagen. Ik ben hier helemaaal niet goed in (vind het wel leuk) dus neem me niet kwalijk als ik er ver naast zit hoor! Nagelbijten / Gniffelen Na jou beschrijving denk ik ong 13.000/15.000 euro? Sorry als ik het fout heb hoor Bloos Ik heb er ook een paardje tussen staan.. Alleen niemand taxeert die Verdrietig haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 16:09 



 
Profiel   

Oke, ik ga ook een gokje wagen.

Principe; palamino, super mooi paard, helaas geen papieren.
15000,- (geschat met gewone nette bewegingen, want ik ken hem niet)
Als hij papieren had, was hij onbetaalbaar geweest.

En dan Propje, propje is eigenlijk onbetaalbaar, haha.
Maar ik zal hem schatten, ik doe dit door Nederlandse ogen voor de Nederlandse markt, dus even de kijk van Spanjaarden hier buiten gelaten.

Hij is super mooi en mak, goede beweging, geschikt voor het hogere werk, maar al wel 13 jaar. Geen papieren.
16000,-

Sorry als ik het helemaal fout had hoor........

Er is nog maar 1 iemand die Yaco heeft geschat....niemand??

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 17:19 



 
Profiel   

Heb je een pb gestuurd! Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 17:29 



 
Profiel   

cyrina: Ik ga een poging doen, zoals ik al eerder heb gezegt in dit topic ben ik er niet goed in, maar vind het wel leuk! ( Heb hem ook op marktplaats gezien trouwens *LOL* Hys leuk! )
Vind hem een mooie kleur hebben, mooie bouw en gangen. Je zegt ook soepel in het lijf. Hij is 2.5 jaar, dus je kan rustig aan de slag met m. Hij is hengst en een PRE ik denk zo'n 4000/5000 euro..
Sorry als ik er naast zit hoor Bloos Was maar een gokje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 17:34 



 
Profiel   

nog maar 1 taxatie op prins Boos!:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 17:42 



 
Profiel   

ik heb ook maar 1 taxatie gehad van pedro Boos!
hij staat ergens p 2 denk ik *hinthint*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 17:46 



 
Profiel   

@WEDNESDAY:
uhmm.. lastig.. wel een lusitano, nog jong.. 8000?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 17:55 



 
Profiel   

kdenk dat je pedro wat hoog inschat... Hij heeft geen papieren dus dan daalt de waarde wel wat en hij is ondertussen ook geruind

Jouw paardje schat ik 7000? Ik ben niet thuis in de prijzen van friezen. Ik weet alleen dat ze duur zijn. En de jouwe heeft papieren en loopt op een redelijk niveau met nog mogelijkheden...
Laat je eens weten hoe ver ik er naast zit? (via pb) ben toch wel benieuwd Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 18:05 



 
Profiel   

hahahahx)
ow zonder papieren!:I dat is erg jammer! tjaa,,, ik weet niet hoe die loopt,, dan valt ie al terug op.. 5000 gok ik.. (ik heb geeen idee;P)
geen eigendunk hoor,, maar prins loopt nu nog maar L.. maar is wel leuk, hij kan piaffe!:P en hij vind het echt leuk ook!
neit wat anky doet natuurlijk,, maar 8 passen lukt! Haha!
ik denk dat we makkelijk M2 redden.. als alles meezit (:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 18:10 



 
Profiel   

dus ik heb prins te laag geschat?
dan heb ik weer iets bijgeleerd Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 18:18 



 
Profiel   

Prinslover schreef
Wendely: ik denk zo'n 5000/7000 euro?? Ik kan ook niet goed schatten trouwens..
Ik vind dat je Principe wel heeeeel erg laag in schat hoor Bloos Ik weet wat er voor hem betaald is en dit komt écht niet in de buurt. Lusitano's zijn zowieso al hele dure paarden om aan te schaffen, maakt niet uit of ze dan beleerd zijn of niet Knipoog


Haha dat zeg ik ben niet zo'n held in taxeren Knipoog
Maar euhm zo'n stermerrie als ber is wel een beetje meer waard dan 7000 euro Clown

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 18:26 



 
Profiel   

Cloris vergeet 1 ding.
Afspraak was om eerst 5 andere te taxeren.
Misschien wel leuk om dat nu eerst te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 19:42 



 
Profiel   

Aha sorry ik lees het nu pas, ik ga een poging wagen, mijn excuses als ik er compleet naast zit..

Berber; tussen de 4.000 en 5.000 euro....

Principe; 8.000 - 10.000 euro (had graag wat fotos onder het zadel gezien van deze kanjer en idd met papieren had je letterlijk een goudmijntje vanwege zijn kleur!!)

Goya; rond de 2.500 euro, (ruin, geen pap en L)

Orbaldo; 20.000 euro (waanzinnig mooi vind ik hem)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 21:24 



 
Profiel   

wednesday schreef
dus ik heb prins te laag geschat?
dan heb ik weer iets bijgeleerd Haha!


hahah! neehoor!
helemaal niet,,ik heb een tijdelijke wedstrijd stop.,, genaamt ouders-die-niet-mee-willen-werken,,
dus even geen wedstrijd..
ik heb hem voor niet veel gekocht..
laten we zeggen.. je bod is netjes!:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-06 23:20 



 
Profiel   

cloris schreef
Aha sorry ik lees het nu pas, ik ga een poging wagen, mijn excuses als ik er compleet naast zit..

Berber; tussen de 4.000 en 5.000 euro....

Principe; 8.000 - 10.000 euro (had graag wat fotos onder het zadel gezien van deze kanjer en idd met papieren had je letterlijk een goudmijntje vanwege zijn kleur!!)

Goya; rond de 2.500 euro, (ruin, geen pap en L)

Orbaldo; 20.000 euro (waanzinnig mooi vind ik hem)


Ja, ik heb leuke rijfoto's van hem dat ie nog in Spanje is. De foto's zijn helaas alleen te klein om te uploaden Boos! Echt heel jammer dat ie geen papieren heeft idd, want het is een pracht paard Lachen Maar opzich vind ik m dat op dit moment ook wel waard hoor, zn goede rijstijl is met maten afgenomen helaas (wat niet weg neemt dat ie het wel kán) en hij is alweer een jaar of 16? Hij is voor een 16(?) jarige trouwens nog wel zo fit als een kieviet ehh paard hoor Haha!

Kwam ik trouwens nog een beetje bij jou in de buurt met mijn schatting Bloos Je kan ook via pb sturen of ik er veel of weinig naast zat anders is het 'gokken' er misschien snel af hier Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 00:23 



 
Profiel   

tottaly schreef
wednesday schreef
dus ik heb prins te laag geschat?
dan heb ik weer iets bijgeleerd Haha!


hahah! neehoor!
helemaal niet,,ik heb een tijdelijke wedstrijd stop.,, genaamt ouders-die-niet-mee-willen-werken,,
dus even geen wedstrijd..
ik heb hem voor niet veel gekocht..
laten we zeggen.. je bod is netjes!:P



ah ok *trots*
jahh wel spijtig van je wedstrijden... Ik heb ook van die ouders maar eerder ouders-die-niets-met-paarden-willen-te-maken-hebben.. Maarjahh je moet het doen met diegene die je hebt é Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 01:06 



 
Profiel   

Poeh Berber wordt wel érg laag getaxeerd.. Denk niet dat jullie enig benul hebben wat zo'n Fries waard is Clown
Maarja ik ben zelf ook niet echt een held in taxeren Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 17:39 



 

Het is misschien aan de lage kant omdat het wel een leuke merrie is, maar ik weet niet of je weet wat de friezenprijzen de laatste paar jaren doen? Alleen maar dalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 17:54 



 
Profiel   

[***] schreef
Het is misschien aan de lage kant omdat het wel een leuke merrie is, maar ik weet niet of je weet wat de friezenprijzen de laatste paar jaren doen? Alleen maar dalen.


Niet omdat het een leuke merrie is, (tuurlijk dat is het ook wel Clown )
Maar aangezien er voor een 'gewone' fries al rond de 5 á 6 duizend wordt gerekend. Met niet extreem bijzonder papier en behaalde premie's, wel of niet in de sport lopend.
Dit is een zeer luxe STERmerrie zowel geschikt onder het zadel als voor de kar en onder het zadel zal ze het zeker nog een stuk verder schoppen dan de L1, tevens is het ook nog een goede fokmerrie wat luxe veulens brengt en die zijn over het algemeen wel wat meer waard dan 4/5 duizend hoor Knipoog
Ik zit in de friezen, dus ik weet echt wel wat er met de prijzen is gebeurd. En dat is niet alléen maar dalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 18:30 



 
Profiel   

wendely schreef
Poeh Berber wordt wel érg laag getaxeerd.. Denk niet dat jullie enig benul hebben wat zo'n Fries waard is Clown
Maarja ik ben zelf ook niet echt een held in taxeren Haha!


Er zullen hier vast meer mensen zijn die er wel verstand van hebben.. Ik schatte Berber misschien te laag, ik deed ook maar een poging hoor. En schandalig ver naast zal ik er ook niet hebben naast gezeten.. Vind deze reactie een beetje bot over komen eigenlijk. Nagelbijten / Gniffelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 20:12 



 
Profiel   

wendely schreef
[***] schreef
Het is misschien aan de lage kant omdat het wel een leuke merrie is, maar ik weet niet of je weet wat de friezenprijzen de laatste paar jaren doen? Alleen maar dalen.


Niet omdat het een leuke merrie is, (tuurlijk dat is het ook wel Clown )
Maar aangezien er voor een 'gewone' fries al rond de 5 á 6 duizend wordt gerekend. Met niet extreem bijzonder papier en behaalde premie's, wel of niet in de sport lopend.
Dit is een zeer luxe STERmerrie zowel geschikt onder het zadel als voor de kar en onder het zadel zal ze het zeker nog een stuk verder schoppen dan de L1, tevens is het ook nog een goede fokmerrie wat luxe veulens brengt en die zijn over het algemeen wel wat meer waard dan 4/5 duizend hoor Knipoog
Ik zit in de friezen, dus ik weet echt wel wat er met de prijzen is gebeurd. En dat is niet alléen maar dalen.


als je kijkt op bijv marktplaats, zijn bijna alle merries stermerries, dus dit heeft neit meer heel veel te betekenen.
aangezien naar merries weinig vrag naar is, en veel meer naar hengsten, daalt de waarde naturlijk ook. ( ik heb een paar dagen meegelopen in leeuwarden, erg leuk,en daardoor weet ik dit ook,,)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 21:28 



 
Profiel   

Prinslover schreef
wendely schreef
Poeh Berber wordt wel érg laag getaxeerd.. Denk niet dat jullie enig benul hebben wat zo'n Fries waard is Clown
Maarja ik ben zelf ook niet echt een held in taxeren Haha!


Er zullen hier vast meer mensen zijn die er wel verstand van hebben.. Ik schatte Berber misschien te laag, ik deed ook maar een poging hoor. En schandalig ver naast zal ik er ook niet hebben naast gezeten.. Vind deze reactie een beetje bot over komen eigenlijk. Nagelbijten / Gniffelen


ik dacht dat dit topic was bedoeld om te gokken,, niet om te weten, als je het exact wilt weten,zou ik er een veearts voor laten komen, en niet vragen aan andere 'bokkers'waarvan de meeste het als hobbie doen.. Knipoog
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-06 21:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 44 [ 1088 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 44  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen