Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er nakomelingen van de friese hengst Wobke 403

 
Profiel   

Maflinger schreef
Bij mij op stal staat er 1, maar die is wel 1.74 Knipoog


Foutje, dat dacht ik. Maar er is er 1 drachtig van Wobke als alles goed gaat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-08 16:40 



 
Profiel   

Ik ben vanmiddag wezen kijken bij een Wobke X Sjaard ruin van 3 jaar, en....
WOW, echt een mooie friese knul!
Hij heeft de gangen van Wobke en het oplettende karakter van Sjaard, bovendien kent hij ook de basis (dus niet perfect haha) onder het zadel al, stap, draf, galop, sturen, HALT, stilstaan Haha! Hij pakt alles mega snel op volgens de verkopers Tong uitsteken
Zijn draf is echt uitmuntend! Galop weer iets minder, maar het is nog een jonge bink natuurlijk Cool
Nu even goed nadenken (prijs liegt er niet om Knipoog ) maar denk dat ik verkocht ben haha Haha!
Als ik officieel eigenaar ben/wordt, zal ik meteen een paar foto's/filmpje plaatsen Clown

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-08 21:41 



 
Profiel   

TALIA schreef
lonimma schreef
wij hebben ook een wobke, 4 jarig, en wordt nu net beleerd. 1.63, maar toont groot door haar enorm lange hals. 3e premie behaald als 3 jarige, toen nog slap. als 4 jarige toonde ze niet, en bleef het zo. nu ervaring op doen, en dan weer voor de keuring. ze is sterwaardig.

wobke fokt over het algemeen absoluut niet klein, in tegenstelling tot zijn eigen hoogte. want groot is ie zelf ook niet.

hij geeft karakter paarden, als 3 jarige was hij zelf ook niet de allermakkelijkste...
maar is met de loop van de jaren gekomen. Knipoog gelukkig maar.

heb met een aantal jonge wobkes mogen werken, ze zijn pittig, maar letten wel op... op zich fijne paarden, die goed in type staan.


hey jij ook hier Knipoog
ik dacht al at komt die text mij bekend voor Haha! die eet er vast veel meer over Tong uitsteken
groetjes en plaats hier dan ook is oto's van je mooie mayke Tong uitsteken


jaa ikke ook hier Knipoog

een foto van mayke.. oke dan...
onze 4 jarige wobke:

[ img ]
[ img ]

even geen betere in de buurt, maar voor het idee Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-08 13:03 



 
Profiel   

Ik heb een 1 1/2 jaar merrie. Een wobke x Leffert. Pittig maar ook ontzettend lief en gehoorzaam.

Kijk voor foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=6KCW7YDA

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-08 13:58 



 
Profiel   

[ img ] [ img ][ img ]











Ik heb ook een friese merrie. Het is een nakomeling van Wobke 403. Het is een ontzettend mooie friese merrie die veel bijzonder veel op Wobke 403 lijkt. Zit ook zeker potentie voor de sport in. Heeft een gezonde uitstraling, een luxe type met lange manen, niet erg dik. Superdikke staart dat wel, alleen is die er af gegeten door de veulens bij een van de vorige eigenaren. Ze doet het heel goed, morgen ga ik mijn eerste buitenrit rijden met Taletta! xxx.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-11 14:34 



 
Profiel   

Ik heb ook een hele leuke merrie van Wobke 403! Ik heb haar pas op 17 mei 2011 maar ze is al helemaal mijn schatje. Ik ben super gelukkig met haar, het is mijn eerste paard. Ze heeft eerst op een potstal gestaan heel lang met haar moeder. En is nog niet lang bij haar moeder weg. Soms heeft ze nog wel eens de neiging om een bijt te verkopen aan iemand. Maar ze is al helemaal gewend aan me, het is heel erg grappig maar als ik haar ergens kriebel gaat ze mij terug kriebelen net zoals wat alle paarden bij elkaar doen. Ze behandelt mij ook als een paard hahah. Ik heb sinds 09'06'11 een kleine palomino mini pony opgehaald. Het is een dek hengstje, als iemand een dek hengstje zoekt is het dekgeld 75/100,- Taletta is nu al een bijzonder stuk veranderd. Merk toch wel dat ze écht graag bij me wil zijn en niet zonder me kan. Het is een soort verslaving. Mensen begin niet aan een paard hahah, het is een verslaving netzoals drugs. Het geeft je energie en blijdschap. mensen met paarden hebben een hemel op aarde, maar valt diegene op sterven valt er niets te erven. Dat stuk vind ik niet zo. Als ik ooit doodga en mijn paard leeft nog dan gaat ze nooit naar de slacht. Wordt ze nog liever gratis weggegeven aan iemand die er een goed tehuis voor weet. Maar ze staat zéker niet te koop. Wij halen de top. [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Voor meer informatie over de merrie even mailen op pb.
xxxxx

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-11 14:48 



 
Profiel   

Ik heb zelf ook een wobke 403! ze is nu 12 jaar en het karakter is echt top.
ze is super lief en rustig in de omgang echt wauw !! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-15 14:37 



 
Profiel   

Ik heb er een nakomeling van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-15 14:40 



 
Profiel   

Een oud topic maar ik zie het bericht van Zuske88 en bekeek de foto's even en dacht: wow, die lijkt op mijn merrie!
Nou, ik denk dat dat wel klopt want mijn merrie is de moeder van Zuske :j
grappig om zo een dochter van mijn merrie tegen te komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-15 13:32 



 
Profiel   

Ik dacht ik deel het nog even aangezien ik alleen leuke nakomelingen al ben tegen gekomen en ik ook stiekem met mijn pareltje wou pronken☺️ Wat ik erg jammer vind is dat wobke is overleden in 2018 en hen verder nooit heb kunnen volgen..!
Hiska is een ook een wobke 403! haar moeder is hylke van delen. Ze is nu 10 jaar en we zijn pas net sinds 5 mei een combinatie en ik kan ook echt alles met haar ze is echt een merrie die voor je door het vuur zou gaan maar wel lastig kan zijn tijdens het rijden omdat ze de verkeerde basis heeft geleerd.. maar ik kan verder met neckrope rijden met sowieso al een rem en gas en meestal een stuur! Benieuwd of er nog mensen actief zijn hier over wobke?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 22:27 



 
Profiel   

Isabelle1991 schreef
Ik dacht ik deel het nog even aangezien ik alleen leuke nakomelingen al ben tegen gekomen en ik ook stiekem met mijn pareltje wou pronken☺️ Wat ik erg jammer vind is dat wobke is overleden in 2018 en hen verder nooit heb kunnen volgen..!
Hiska is een ook een wobke 403! haar moeder is hylke van delen. Ze is nu 10 jaar en we zijn pas net sinds 5 mei een combinatie en ik kan ook echt alles met haar ze is echt een merrie die voor je door het vuur zou gaan maar wel lastig kan zijn tijdens het rijden omdat ze de verkeerde basis heeft geleerd.. maar ik kan verder met neckrope rijden met sowieso al een rem en gas en meestal een stuur! Benieuwd of er nog mensen actief zijn hier over wobke?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 22:28 



 
Profiel   

Never felt more alive with someone!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 22:29 



 
Profiel   

Ik ken er ook eentje, hele gave. Zal eens kijken of ik foto’s kan vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 09:49 



 
Profiel   

hier ook nog een hele lieve wobke merrie uit 2012
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-23 13:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen