Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 389 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Oh dat is voor mij wel erg uit de richting Rianne :=

Yaja ziet er echt leuk uit Patricia!
Kun je toch weer starten **\O/**
Fijn dat Beauty beter gaat ook.

Lori met een 3 jarig al met zo'n band wandelen joh? Denk je niet dat hij daar 'lui' van gaat worden? (Zomaar vraagje hoor).
Ik heb er evt 1 te koop. Gebruik hem toch nooit.

Ayla, leuk dat je bij een vereniging hebt gereden! En lekkere bosrit met Sjors , heerlijk hoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 17:53 



 
Profiel   

Mama_Rianne schreef
Harderwijk/Zwolle/Dronten/Epe.. daar zo'n beetje tussen in. :D


Ik woon in Zwolle en rijd regelmatig wedstrijden. Ze zijn alleen niet altijd super dicht in de buurt. Het meest dicht bij is heeten, Balkbrug of Zeewolde

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 18:22 



 
Profiel   

@Sunshinedaan, Het is dat dat ik niet weet hij zat enorm vast in zijn lichaam, hij weigerde liefst van al om te stappen. Sinds het bezoek is hij lekker speels en gaat spontaan gaan draven aan de hand maar ik zie het soms passeren op foto's en vroeg mij vandaar af of het niks zou zijn voor af en toe te gebruiken bij Lucky. Zouden ze daar lui van worden dan? Ik weet het niet hoor heb er geen ervaring mee zelf. Als hij al voor de wagen gaat uiteindelijk is het na zijn 4/5 jaar en dan voor een eenzitter of tweespan/tandem hij is maar 78cm momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 18:50 



 
Profiel   

Jeetje, dan zat hij wel goed vast zeg! Is hij een keer gevallen ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 19:46 



 
Profiel   

We weten het helaas niet, het is iets dat er in geslopen is. Ik merkte het eerst tijdens het wandelen langs de weg, hij slenterde mee maar ik dacht dat hij gewoon niet graag ging gaan wandelen want thuis deed hij het niet. In het najaar begon hij het echter thuis ook te doen, weigeren mee te lopen aan het halster en als hij dan mee kwam was het enorm stijf en traag. Toen gingen de alarmbellen wel af dat er iets niet klopte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 20:10 



 
Profiel   

Mama Rianne. Ik ga hopelijk dit jaar in de buurt van Hierden / Nunspeet starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 20:34 



 
Profiel   

Leuk dat je bij de vereniging hebt gereden Ayla, leuke pony ook!

Leuk dat je weer kunt starten Patricia :)

Ik zag nog een knappe foto van Toos <3

Miranda fijn dat je ook bent gestart, fijn dat het een stuk beter ging.

Leuk Susanne Agility, ik wil uiteindelijk ook wat actievere dingen gaan doen met Senna. Alleen mag ze eerst nog lekker groeien. Helaas is pup de afgelopen dagen wat ziekig, dus doen we maar rustig aan.

Toliene heeft ook eventjes een paar dagen vrij gehad, zondag wedstrijd gereden. Maandag wilde ik longeren, maar ze wilde gewoon niet lopen, wilde eigenlijk alleen maar stappen. Dus ze was wel even toe aan een mini vakantie. Merk wel dat ze steeds een stukje ouder wordt, qua herstel, maar dat geeft niks :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 15:18 



 
Profiel   

Hoe oud is ze nu? Geven jullie ook nog supplementen voor dat? Toos word ook een dagje ouder, bijna 16.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 22:28 



 
Profiel   

Hoe oud is Toliene nu?

Max wordt ook al 14. Gaat echt snel!
Gisteren is de hoefsmid geweest, dus weer mooie voeten. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 09:55 



 
Profiel   

Dat klinkt wel heftig Linsey, had ze ze zo'n spierpijn? :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 11:04 



 
Profiel   

Toliene wordt over 2 maandjes 17, nog niet zo oud zou je denken. Maargoed wel in het verleden 3 veulens, 1 keer zware koliek gehad. Na de koliek nam ik eigenlijk een pony van 5 jaar ouder mee naar huis. Ik kan haar bijvoorbeeld nooit 3 dagen achter elkaar aan het werk zetten. Want dag 3 loopt ze niet meer. Heb haar nu al op een kwart schep sportbrok staan, maar maakt helaas weinig verschil.

Qua supplementen krijgt ze sport support en lijnzaadolie, en uiteraard vitaminebrok

Overigens verwacht ik ook nog maar max 2 jaar intensief met haar te rijden als het lukt en daarna mag ze op wedstrijdpensioen. Gaan we wel nog lekker buitenrijden 3/4 keer per week, maar stop ik met bakwerk en longeerwerk. Lijkt me beter voor haar :)


Laatst bijgewerkt door Linsey1998 op 01-02-20 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 12:05 



 
Profiel   

Mama_Rianne schreef
Hoe oud is ze nu? Geven jullie ook nog supplementen voor dat? Toos word ook een dagje ouder, bijna 16.


Willem is bijna 18 en krijgt alweer een hele poos Rehab van de Paardendrogist (fijn voor een goed herstel na training en ook voor de gewrichten etc.) en TRM Kurasyn (ook voor de spieren, gewrichten en herstel). Het was even zoeken maar dit is een gouden combi voor hem.
Hij krijgt ook altijd afwisselend wel iets van lijnzaadolie, zeewier of paardenbloem/souplesse kruiden van de Paardendrogist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 12:07 



 
Profiel   

Ik zou het gewoon iets rustiger aan doen met Toliene. Drie dagen achter elkaar aan het werk zetten zou ik sowieso niet doen, het lichaam moet ook kunnen herstellen na een training. Dat is minstens zo belangrijk als trainen zelf. Om de dag of een dag trainen gevolgd door een rustige longe dag of buitenrit zou ik doen. Zou haar de dag voor en na een wedstrijd ook niet rijden. Hooguit wat laten bewegen aan de longeerlijn zonder bijzet etc.

Ik geef zelf altijd rust na een wedstrijd, ga dan wel even stappen aan de hand over de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 12:15 



 
Profiel   

Ik ga normaal inderdaad ook gewoon lekker stappen. Afgelopen maandag dacht ik, ik gooi haar even lekker aan een halstertje aan de longeerlijn. Maar ze had er weinig zin in. Dus uiteindelijk maar lekker gestapt.

Gister heb ik haar rustig gelongeerd, vanmiddag maar een buitenritje maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 12:31 



 
Profiel   

Zal eens even gaan googlen.. merk dat Toos ook wat stijver word na het rijden. Ze krijgt hier nu pavo vital met handje ponybrok, omdat ze het anders niet eet en magnesium.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 14:51 



 
Profiel   

Ik heb de souplesse besteld bij paardendrogist, was nu in de aanbieding, dus maar eens proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 15:08 



 
Profiel   

Die werkt heel fijn voor het afvoeren van afvalstoffen Rianne :j


Wij hebben vandaag ons ZZ dressuur debuut gereden :oo Na 5 maanden niet gestart te hebben, toch maar de stoute schoenen aangetrokken. En zo fijn kunnen rijden! Ik ben echt meer dan tevreden! Ik zat enorm te genieten op de wagen :) En ook nog 2 nette winstpunten mee naar huis! <3 Trots op ome Willem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 17:14 



 
Profiel   

Ja las dat ze hem ook gebruiken bij eczeem en hoefbevangen. Laat Toos dat nou beide hebben(gehad). Dus zeker het proberen waard.

Fijn wedstrijdje gehad dus.. netjes! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 17:25 



 
Profiel   

Ik lees mee [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 17:31 



 
Profiel   

Susanne, wat knap 2 winstpunten in je ZZ debuut, gefeliciteerd!

Rianne, ik ken die supplementen niet. Pavo vital krijgen ze hier ook. Voordeel is dat ze er maar een handje van hoeven te hebben :)

Linsey, wat jammer dat je merkt dat het wat veel wordt voor Toliene. Dan maar stapje terug in trainingen denk ik?
Ik doe de dag na een wedstrijd altijd een rondje wandelen aan de hand.

RomySmink, hoi :wave: je mag je voorstellen hoor :+

Ik heb voor het eerst in weken heerlijk gereden met Fleur. Ze is laatste tijd ontzettend druk en drammerig.
Ik denk dat ze lekkerder in haar vel zit na de ostheopaat behandeling :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 18:17 



 
Profiel   

Sunshinedaan schreef
Susanne, wat knap 2 winstpunten in je ZZ debuut, gefeliciteerd!

Rianne, ik ken die supplementen niet. Pavo vital krijgen ze hier ook. Voordeel is dat ze er maar een handje van hoeven te hebben :)

Linsey, wat jammer dat je merkt dat het wat veel wordt voor Toliene. Dan maar stapje terug in trainingen denk ik?
Ik doe de dag na een wedstrijd altijd een rondje wandelen aan de hand.

RomySmink, hoi :wave: je mag je voorstellen hoor :+

Ik heb voor het eerst in weken heerlijk gereden met Fleur. Ze is laatste tijd ontzettend druk en drammerig.
Ik denk dat ze lekkerder in haar vel zit na de ostheopaat behandeling :')

Hoi hoi,

Ik zal ons even voorstellen. Dit zijn mijn twee zwarte mini parels.
Crissy (10 jaar) en Rocky's Raven (8 maanden)

[ img ]

[ img ]

Cris is een Multi functionele bomproef kinder shetje. Maar ook erg leuk voor volwassenen haha.
Springen, mennen en mijn dochter van 4 rijdt af en toe op haar.
Rocky's Raven is mijn ondeugende pup. Ik kan niet wachten om horse agility met hem uit te proberen. Hij loopt nu al los overal achter me aan en houdt er van om van alles samen te ondernemen.
[ img ]
Ik lees graag mee om te zien wat iedereen met de mini's onderneemt en om weer nieuwe ideeën op te doen. En wellicht dagen te organiseren (lesdagen, ritten). Wij wonen op een grote boerderij direct aan de maasduinen en hebben een B&B aan huis waar ook paarden en pony's welkom zijn en organiseren ook lunches bij ons in de barn. Het laatste weekend van april is er bijvoorbeeld weer een men weekend, georganiseerd door de men vereniging hier in de omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 19:35 



 
Profiel   

'Oudjes' op de sukkel. Vreemd om ze zo ouder te zien worden. Blacky wordt ook alweer 26. Heb hem straks 22 jaar. Vreemde gewaarwording... hij heeft gelukkig nog geen supplementen nodig. Hij is 3j geleden wel een keer heel flink ziek geweest en sindsdien een stuk ouder geworden.

Pfff ik heb al in geen weken meer gereden. Moet het dringend weer gaan oppaken. Hoe doen jullie dat zo vaak te kunnen gaan rijden :')

Wel gisteren met minishet Olaf naar de hengstenkeuring geweest van het Belgisch stamboek en hij werd goedgekeurd <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 19:39 



 
Profiel   

Knap aapje weer lekker op stal thuis <3
[ img ]


Welkom!

Daniëlle: fijn gereden dus met Fleur. Mooi dat je zo’n positief verschil ervaart na de behandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 19:39 



 
Profiel   

@Susanne, Fijn dat het terug starten meteen een succes was.

@Romysmink, Knap duo heb je. Horse agility staat hier ook nog op het lijstje om te gaan doen. Hoe groot Crissy en hoe groot wordt Raven ongeveer?

@Knolselder, Hoe leuk dat Olaf is goedgekeurd! Ik heb nog getwijfeld om te gaan kijken naar de keuring maar het toen vergeten :') .

Hier ook terug bezig geweest vandaag met Finn en Cookie. Bij Finn ben ik nu het toch te nat ligt hier vooral langs de weg bezig. We oefenen op geduldig blijven stil staan en netjes blijven stappen. Dit zijn puntjes die we voor de wagen ook hadden en ik nu daarom extra aandacht aan besteed. Daarnaast bij Cookie even gekeken hoe vlot hij door water gaat als ik dat vraag en dat deed hij zonder enige twijfel dus dat gaan wij de volgende keer in het tuig proberen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 20:54 



 
Profiel   

Welkom Romy

Super Susanne echt knap leuke foto ook van hem.

Wat leuk dat Olaf goedgekeurd is. Lekker Teddy beertje.

Lori lekker bezig geweest met de pony's. War ben je door het water gegaan?

Fijn dat Fleur het zo goed doet na de behandeling. Op naar punten in het L.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 22:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 389 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen