Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 36 [ 895 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP Kletstopic 4

 
Profiel   

Nelleke
Wat super dat Duvel het zo goed doet, lekker van genieten <3

Marit:
Suc6 met je mendurance!

Kymberly
Wat spannend om weer naar NL te komen!
Je komt vlak bij mij wonen, als ik je evt kan helpen met je zoektocht naar een plek voor Pepper, let me know!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 21:22 



 
Profiel   

Bedankt! T is erg fijn hier, maar mede door werk en omdat we bepaalde dingen toch wel heel erg missen hebben we besloten het merendeel van de tijd in Nederland door te brengen. Voor de rest zijn we nog wel regelmatig hier <3

Elaine, wat leuk! Waar woon jij? Heb ik helemaal gemist al die tijd.
Ik heb net te horen gekeken dat er voor Pep een plekje is op de stal waar we stonden voordat we naar Italië gingen. Helemaal fijn! Nu nog transport regelen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 00:00 



 
Profiel   

Wat heerlijk om te kunnen kiezen waar je bent straks :) en weer lekker op pad met Pepper is ook super, succes met de zoektocht naar stalling.

Ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen, slaat nergens op haha. Vanmorgen al zo'n droom dat ik te laat kwam, de voorkeuring niet kon vinden enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 10:23 



 
Profiel   

Gisterenavond te horen gekregen dat Pepper terug kan naar onze oude stal, dus ik ben blij :) nu nog transport regelen.

Marit: kan me voorstellen hoor! En die dromen herken ik zo haha. Ik droom altijd precies dezelfde dingen in die situaties :+ Of dat je je tuig niet vast krijgt etc haha. Komt vast allemaal helemaal goed!
Ik wil met Pepper ook graag een keer mendurance starten als we weer een beetje geland zijn in Nederland. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 10:32 



 
Profiel   

Oh dat is wel super fijn zeg!

Ja dat soort dingen, of dat je ergens heen loopt en je gaat zo langzaam.. pff :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 11:33 



 
Profiel   

Kymberly:
Wat fijn dat Pepper terug kan naar de oude stal.

Ik woon in Voorschoten, en de ukkies staan op een boerderij vlak bij de vlietlanden.

Marit:
Snap je zenuwen hoor, maar gaat vast goed komen
Is het ie 1e mendurance?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 13:44 



 
Profiel   

Oh vlietlanden, leuk! Zwem je er wel met de ponies daar bij het stukje ruiterpad?

Het is mijn eerste mendurance idd. Ik heb wel al endurance gereden, 5,5 jaar geleden voor het laatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 17:33 



 
Profiel   

Met tango kom ik daar wel eens indd
Was er laatst met Nico om hem kennis te laten maken met t water en zwemmen, maar toen zat er een zwaan in t water die paarden aanviel, dus maar snel door gelopen :+

Spannend je eerste Marit, maar dat komt vast helemaal goed
Als je eenmaal op pad bent lekker genieten en weg stress :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 17:46 



 
Profiel   

Elaine: Wat heerlijk zo bij de Vlietlanden!

Marit: Extra spannend! Ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Als de verhuizing soepel gaat en we allemaal geland en gesetteld zijn, overweg ik om in oktober de impuls klasse te starten in Etten-Leur. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 18:04 



 
Profiel   

Wat fijn dat Pepper terug kan naar zijn oude stal! En heerlijk dat jullie straks 2 huizen hebben.

Marit heel veel succes morgen, gaat vast goed komen!

Leuk in Etten Leur, ik wil ook! Hoe veel km is de impuls klasse en wat is de minimale snelheid?

Iemand ervaring met singel wondjes? Of eigenlijk meer, oksel wondjes? Duvel z’n huid is daar heel erg geplooid, het is een handbreedte voor de singel maar toch een klein plekje. Hoe dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 21:45 



 
Profiel   

Ja ben er heel blij om! En twee huizen is ook heerlijk. Dubbel genieten :)
De impuls kort in Etten-Leur is volgens mij 20 en impuls lang 29 als ik me niet vergis! De minimale snelheid voor pony’s dacht ik 7 of 8 km per uur en maximaal 14.

Pepper had een poosje terug ook oksel wondjes. Kwam door de warmte en het broeien van zijn dikke vacht :(:) hopelijk is Duvel er snel van af!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 21:57 



 
Profiel   

Wij hebben enorm genoten, het is ontzettend goed gegaan. Zo trots op mijn kleine zwarte power pony.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]



Minimaal voor ponys is 7 km/h en max 14 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 19:07 



 
Profiel   

Cool! Heb je net gefeliciteerd in het mendurance topic haha. Super tof dat je dan gewoon de grote ponies en paarden eruit rijdt **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 19:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Marit!
Super dat het zo goed gedaan is *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 21:14 



 
Profiel   

Wauw wat goed! Gefeliciteerd! *\o/* Mooie paden ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 22:28 



 
Profiel   

gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 22:30 



 
Profiel   

Wat goed Marit! Gefeliciteerd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 10:02 



 
Profiel   

Ook in dit topic namens mij gefeliciteerd! Echt super! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 10:18 



 
Profiel   

Wij zijn (jammergenoeg) weer terug van vakantie. We hebben de smaak van het buitenrijden helemaal te pakken. Zowel Duvel als ik hebben het zo leuk gehad! Het is echt een top-pony! Ben helemaal trots op m'n kleine vriendje. Ik wil het daarom thuis ook wat meer gaan doen. Wie weet er leuke menroutes in een straal van ongeveer een uur rijden (met de trailer) vanuit Ter Aar? Wie weet of je in Noordwijk leuk kan rijden of zijn de paden veel te zwaar? Of mag een keer bij iemand aanhaken, dat lijkt me ook leuk!

We hebben uiteindelijk 5x kunnen mennen, 2x een rondje van 5km, 1x 12 en 2x 10. Heb wel alles op slakkentempo gedaan maar hij was geen enkele keer bezweet of buiten adem. De paden waren ook super mooi hard en nergens mul. In september gaan we gewoon weer *\o/*

Nog even 2 foto's voor de leuk:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 06:48 



 
Profiel   

Ik men nog niet zoveel elders, ik vind de paden snel zwaar, zo ook zondag zaten er echt wel heel mulle stukken tussen!

Ik men vanuit stal gewoon rondjes door en om het dorp.

Ben een x in Leersum geweest maar was het ook best een uitdagende route het eerste deel. Kootwijk ook, in Noordwijk ken ik geen routes.


Ik zoek ook nog meer routes om te rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 08:07 



 
Profiel   

Leuke foto’s Nelleke
Misschien heb je iets aan deze website?
https://www.ruiterenenmennen.nl/


Ik heb mijn eerste les met Baby gehad vanochtend,
Hij doet t echt zo goed,
Ff gefreestyled en aan de hand werkt ter afwisseling, als t ff niet wil ligt dat echt aan mij en niet aan hem :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 13:54 



 
Profiel   

[ img ]

Teuntje is vandaag 3 geworden Y)(^) morgen komt er iemand op stal meten en wegen en ik ben erg benieuwd hoe groot de jarige jop is haha.

@nelleke, ik weet geen specifieke routes in Noordwijk. Ik ben er vroeger een paar keer op buitenrit geweest toen ik nog in het westen woonde, maar kan me wel herinneren dat die paden ontzettend mul en zwaar waren. Is richting de Utrechtse Heuvelrug een optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 18:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Utrechtse heuvelrug schijnt heel goed te doen zijn, ik ga na mijn opleiding eens wat ontdekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 19:03 



 
Profiel   

Utrechtse heuvelrug ken ik niet, nooit gereden. Iemand tips voor leuke, goede routes en waar ik kan parkeren?

Kootwijk vind ik prachtig maar ook redelijk zware paden hebben, zeker rondom de zandverstuiving. Ook wel stukken met hele mooie harde paden.

Hier in de 'buurt' heb je nog het Amsterdamse bos maar daar mag je helaas niet op de ruiterpaden (die zo breed zijn dat je met 2 aanspanningen naast elkaar zou kunnen rijden) mennen en het Bentwoud mag je ook niet met een aanspanning. Hier heb je in Alphen a/d Rijn nog anderhalf ruiterpad maar dan moet je over een wildrooster dus dat gaat niet.

Je hebt hier in de omgeving prachtige fietsroutes maar dan moet je steeds over veeroosters.

Ruiterenmennen ken ik maar is niet helemaal accuraat (hier staat bijv dat je wel in het Bentwoud mag mennen).

MaritB, welke regio zit jij? Men je dan gewoon op het asfalt? En dan altijd met hoefschoenen of zonder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 20:09 



 
Profiel   

Ik zit in Bodegraven en men alles op asfalt en altijd rondom schoenen :) (met demping)
Utrechtse heuvelrug kun je bijvoorbeeld naar Leersum en dan parkeren bij Leersumse veld. Maar, niet alles is super daar, en sowieso drukker dan bijvoorbeeld kootwijk. Dus niet voor iedereen geschikt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 21:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 36 [ 895 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen