Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 36 [ 895 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP Kletstopic 4

 
Profiel   

Oh joh dan zit je vlak bij mij! Wat leuk :) Welke schoenen heb jij?

Ik ga eens googelen op Leersum, thnx voor de tip!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 21:33 



 
Profiel   

Ik breek weer eventjes snel binnen, ik woon in Katwijk en Noordwijk is hier om de hoek maar die ruiterpaden zijn (helaas) echt te zwaar om op te mennen. Zou ik echt afraden.

Strand daarentegen is natuurlijk wel goed te doen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 21:44 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Oh joh dan zit je vlak bij mij! Wat leuk :) Welke schoenen heb jij?

Ik ga eens googelen op Leersum, thnx voor de tip!



Voorhoeven flexboots
achterhoeven Equine fusion active.

Flexboots had ik eerst rondom, overgenomen met Doortje maar vond het voor achter niet super. Ze sleept lichtjes maar die flexboots kunnen dat niet goed hebben. Nu dus meer stevige schoenen. ik wil straks ook nog een paar voor d'r voorhoeven.
Ik ben voor een passessie bij Jessica Vos geweest in Dodewaard. Vond het heel fijn goed uitleg te krijgen en te passen ipv random wat te kopen en dan weer te moeten verkopen etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 15:10 



 
Profiel   

Die ga ik even onthouden Marit. Pepper sleept achter ook wat, en ik wil in Nederland ook voor hoefschoenen kijken. Goed te weten dat de flexboots niet zo geschikt zijn bij slepende voeten.

Demi: Ik kijk uit naar een strandritje :D


Ik werd vanmorgen gebeld dat ik door de sollicitatieprocedure ben, en dus binnenkort kan starten met mn nieuwe baan *\o/* Alles valt langzaam op z'n plek haha. Ben nog wel aan t rommelen met transport voor Pepper, maar dat komt goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 15:26 



 
Profiel   

Oh goede tip om een passessie te doen. Tx! :D

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Kymberly! *\o/* Per wanneer komen jullie terug?

Vanmorgen een rondje hier in de omgeving gemaakt. Had ik nog nooit gedaan want vond het te spannend om alleen op pad te gaan met de trailer maar vorige week ervaren hoe braaf hij is dus durfde het nu wel aan.

Klein stukje stevig ruiterpad, 1 mul stuk ruiterpad en verder berm en asfalt maar alsnog leuk :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 15:45 



 
Profiel   

Wat stoer dat je zelf met de trailer weg bent geweest! En wat fijn dat het zo goed ging. Het ziet er heerlijk uit zo vanaf de foto's.

Bedankt voor de felicitatie <3 We gaan aankomende maandag rijden met de auto en spullen (eigenlijk alleen boeken, kleding en wat papierwerk want het appartement in nederland is gemeubileerd). Dan rijden we die donderdag weer terug want mijn schoonvader had zijn vakantie al geboekt hierheen :+ We blijven dan nog een weekje of anderhalf hier en verwachten midden/eind juni terug naar NL te vliegen met de kat. Voor Pepper mik ik op begin juli voor het transport. Dan kan ik eerst even landen en van alles regelen voordat hij er is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 15:58 



 
Profiel   

Even kort inbreken :D

Kym, wat super dat je zo snel weer een baan hebt gevonden in Nederland! Heb helemaal niet meegekregen dat jullie weer terug gaan verhuizen, toch niet kunnen aarden ofzo? Wel heerlijk dat jullie het huis aanhouden als vakantiewoning daar <3

Nelleke: jaaaa wat doet hij het super voor de wagen joh. Het plezier spat er vanaf, zo leuk. Hoe gaat het met zijn nieuwe maatje, je had geloof ik een veulen gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 15:59 



 
Profiel   

Nelleke:
Wat super dat je het aandurft om alleen op pad te gaan met de trailer
En echt gaaf dat Duvel het zo goed doet,
Als ik zulke plaatjes zie mis ik het mennen wel echt
Nog 1a2 jaar geduld en dan kan ik ook weer :D

Kymberly:
Dat is echt al vlot dat jullie terug komen!
Tijd zat om transport voor Pepper te regelen als ik het zo lees. Komt goed

Susanne:
Hoe gaat het met Willem?
——————————————————
Vanochtend even een stuk vd bak afgezet,
Gister met de les was het stuk dat we gebruiken net wat te groot om relaxed en makkelijk te kunnen freestylen.
Nico pakt het echt top op, zo trots op hem <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 16:11 



 
Profiel   

Frummels schreef
Die ga ik even onthouden Marit. Pepper sleept achter ook wat, en ik wil in Nederland ook voor hoefschoenen kijken. Goed te weten dat de flexboots niet zo geschikt zijn bij slepende voeten.

Demi: Ik kijk uit naar een strandritje :D


Ik werd vanmorgen gebeld dat ik door de sollicitatieprocedure ben, en dus binnenkort kan starten met mn nieuwe baan *\o/* Alles valt langzaam op z'n plek haha. Ben nog wel aan t rommelen met transport voor Pepper, maar dat komt goed.


Gaan we zeker doen. *\%/* Zo leuk dat je straks zo dichtbij mij staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 17:44 



 
Profiel   

Wat heerlijk Nelleke! Nu alweer zin om buiten te rijden. Hij doet het goed voor de wagen, super om te horen <3

Ik heb laatst een grote buitenrit gemaakt, wel even met de trailer er heen. Ik vertrouw Hidde niet meer bij koeien en schapen, dan gaat hij dribbelen en is niet meer te houden. We hebben hier veels te veel diepe sloten en ik zie het al gebeuren.... Ik ga zo even een oefening rechtrichten doen :)

Elaine, wat goed dat hij het freestylen zo goed op pakt! :)

Vanmiddag ben ik met Muis naar de dierenarts geweest voor de tweede enting. Even met de trailer er heen dacht ik, word leuk.. dacht ik. Wat een drama, ik had afgelopen tijd zoveel geoefend en vandaag toch weer een groot spektakel er van maken.. Ik ga er maar grondwerken aan koppelen of zo! Baal er erg van haar zo te hebben vervoerd.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 18:39 



 
Profiel   

Demi: jij woont dan ook dicht bij mij

Jenny:
Wat vervelend dat het met de trailer z’n drama was!
Is wel vaker dat het oefenen goed gaat, en zodra je ergens heen “moet” ze ineens moeilijk gaan doen.
Suc6 met het oefenen, met wat tijd en geduld zal het vast wel goed komen,
Maar het is een heel irritant probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 13:58 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Oh goede tip om een passessie te doen. Tx! :D

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Kymberly! *\o/* Per wanneer komen jullie terug?

Vanmorgen een rondje hier in de omgeving gemaakt. Had ik nog nooit gedaan want vond het te spannend om alleen op pad te gaan met de trailer maar vorige week ervaren hoe braaf hij is dus durfde het nu wel aan.

Klein stukje stevig ruiterpad, 1 mul stuk ruiterpad en verder berm en asfalt maar alsnog leuk :D


[ [url=m/jjz1lA.gif]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/u9gUnz.gif]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RDH1vV.gif]Afbeelding[/url] ]



Wat heerlijk!

---
Kym gefeliciteerd met je baan! Succes nog met het vervoer regelen

--

Wat leuk dat jullie allemaal bij elkaar in de buurt wonen!

Ik woon ook semi in de buurt. Kunnen eens een rit plannen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 14:22 



 
Profiel   

Kymberly, ik las nog even je topic over transport, wat een gedoe zeg! Ik dacht, je laad je pony gewoon op de trailer en gaat rijden maar blijkbaar gaat dat allemaal niet zo gemakkelijk.

Susanne, ja wat een topper he? Ik heb inderdaad een veulen, genaamd Pip (Pybe op paspoort). Het is een hengstje en strontvervelend maar z'n ballen zijn nog niet ingedaald dus kan 'm nog niet castreren. :+ Haha, nee hij is echt heel lief en gaat super samen met Duvel. Hoe gaat het met Willem? En Red?

Elaine, wat fijn dat het met Nico zo goed ging. Ik ben het even kwijt maar waarom kun je nu niet meer mennen?

Demi, heb nog even gekeken maar volgens de gemeente website van noordwijk mag je niet met aanspanningen op het strand en ook niet met sulky's. Waar ga jij het strand op?

Jenny ik moest ook een klein stukje met de trailer hoor want de weg bij mij voor is doodeng. En wat een gedoe met Muis. Hoe is dat zo gekomen of was dat altijd al?

MaritB, wij wonen redelijk dicht bij elkaar, we kunnen weleens samen rijden als je dat leuk vind?

Ik ben ook voor een ritje plannen! :D Wil ook wel wat langer met de trailer, max een uurtje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 21:26 



 
Profiel   

Nelleke:
Ik men momenteel niet omdat Tango met pre-pensioen is, en niet voor voor de wagen staat
En Nico is nog niet beleerd, die wordt volgend jaar of het jaar erop beleerd denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 14:25 



 
Profiel   

Max uurtje kom je op Utrechtse heuvelrug, iemand die ons de weg kan wijzen? En anders ben ik ook wel ik voor avontuur.

Wij zijn net terug van een paar dagen Limburg. Wij zijn inmiddels vaste oppas bij een stel, wij passen op hun paarden en poezen als zij op vakantie gaan. In 2019 mee begonnen. Kind aan huis nu haha. Doortje voor t eerst mee en alle dagen op vandaag na een rondje gereden. Heerlijk. Eerder nam ik dan pony van m’n stalhouder mee om te mennen of alleen wandelen met onze Charly. [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-22 19:31 



 
Profiel   

Jenny: balen dat Muis de trailer niet op wilde. Misschien kun je haar samen met Hidde vervoeren om te wennen. Soms helpt het ze als ze zien dat de ander er geen probleem van maakt. Moet je natuurlijk wel een tweepaardstrailer hebben.

Elaine: fijn dat Nico alles zo goed oppakt. Daar heb je straks profijt van als hij voor de wagen moet.

Nelleke: ja Pip! Haha een boefje dus. Voor Duvel wel leuk om mee te spelen.

Marit: ziet er gezellig uit, heerlijk zo’n vakantie.


Met Willem gaat het goed! Hij is heel happy en we doen zo’n 2 keer per week wat. Toevallig net nog heel fijn gereden in de bak. Met zijn 20 jaar nog steeds als een manse aap door de bak aan het dansen omdat er een merrie moest plassen :+
[ img ]

En Red is lekker aan het groeien. Hij is deze maand 2 geworden. Zo benieuwd hoe hij het later voor de wagen gaat doen! Maar voorlopig mag hij nog lekker kleuter zijn.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-22 20:24 



 
Profiel   

Kymberly, succes met de rit vandaag!

Elaine, oh joh dat heb ik even helemaal gemist (of niet goed onthouden). Wat jammer zeg.

Marit, ik kan altijd wel redelijk uit de voeten met een kaart op een vreemde locatie dus durf wel op de gok ergens te gaan rijden. Maar als er iemand de weg weet of een leuke locatie heeft om te rijden dan super! :D

En wat ziet je weekend Limburg er heerlijk uit! Wat een leuk gezicht met je kindjes op de wagen!

Susanne, wat fijn dat het goed gaat met Willem! Hij ziet er goed uit. En even serieus, wat is Red knap! :wow: <3

Dit weekend 2x een rondje gereden met Duvel. 1x met de trailer naar de nabijgelegen recreatieplas en 1x met de vierwieler hier over het asfalt (om 8u s 'morgens op zondagochtend :') ). Beide ging super! Ben wel echt nog aan het stoeien met de afstelling van mijn HCA. Ik zit zo enorm achterover. Hoe hebben jullie de druppel staan? Bij mij staat 'ie in het midden van de rail ongeveer.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 08:52 



 
Profiel   

Marit
Wat heerlijk zeg dat Doortje mee gegaan is! Ziet er geweldig uit daar in Limburg


Susanne
Wat tof dat Willem hem zo goed doet nu! Ook voor jou fijn dat je nog een beetje wat met hem kan doen
En hoe ouder hoe gekker zeggen ze toch ? :D

Nelleke
Geeft niet hoor, tango zijn verhaal is ook niet heel makkelijk, dus dat je dat vergeet is logisch :D

En wat heerlijk dat je met Duvel zo op pad gaat!
Ben je voor de rest wel tevreden met de hca?
Ik overweeg ook om voor een hca te gaan met Nico als de tijd zover is. Kan je helaas geen tips geven qua afstelling ervoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 14:23 



 
Profiel   

Frummels schreef
Sommigen van jullie hadden het al gelezen via Instagram, maar wij komen terug naar Nederland volgende maand <3 Ons huis hier wordt ons vakantiehuis en we zullen hier nog wel vaak zijn (maandelijks), maar ons thuis wordt weer in Den Haag. Dus de helse zoektocht naar een stal voor Pepper is ook weer begonnen. Hebben wel iets op het oog, maar we wachten ongeduldig op een reactie of er plek is :D

Waar ik echt het meest naar uit kijk is om er met Pep op uit te gaan. Dat mis ik hier zo enorm. Het is hier helaas te stijl om er met de wagen op uit te gaan en voor elke trailerrit moet je een vergunning aanvragen 10 dagen van tevoren.. Dus kan niet wachten tot we in ons vlakke landje wat kilometers kunnen gaan maken!

Wat een gedoe met vergunningen, gelukkig hoeft dat in Nederland niet.
Emigreren lijkt me lastig, ik snap wel dat je terug komt! Leuk dat jullie het huis als vakantiehuis aanhouden en dat je al weer een baan hebt!

Marit gefeliciteerd! Leuke foto's ook!

Nelleke ook lekker aan het mennen!

Teuntje is 3 geworden. Nog gefeliciteerd!

Jenny wat naar dat het zo liep met de trailer.

Suus lieve foto van Willem! Red ook alweer 2 jaar joh, gaat snel!

Update van mijn kant: Max is ondertussen verhuisd. Hij doet het erg goed op het paddock paradise. Staan ook echt in een mooie omgeving.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 17:46 



 
Profiel   

Wat fijn dat de verhuizing goed is gegaan, ziet er fijn uit daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 09:04 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Kymberly, succes met de rit vandaag!

Elaine, oh joh dat heb ik even helemaal gemist (of niet goed onthouden). Wat jammer zeg.

Marit, ik kan altijd wel redelijk uit de voeten met een kaart op een vreemde locatie dus durf wel op de gok ergens te gaan rijden. Maar als er iemand de weg weet of een leuke locatie heeft om te rijden dan super! :D

En wat ziet je weekend Limburg er heerlijk uit! Wat een leuk gezicht met je kindjes op de wagen!

Susanne, wat fijn dat het goed gaat met Willem! Hij ziet er goed uit. En even serieus, wat is Red knap! :wow: <3

Dit weekend 2x een rondje gereden met Duvel. 1x met de trailer naar de nabijgelegen recreatieplas en 1x met de vierwieler hier over het asfalt (om 8u s 'morgens op zondagochtend :') ). Beide ging super! Ben wel echt nog aan het stoeien met de afstelling van mijn HCA. Ik zit zo enorm achterover. Hoe hebben jullie de druppel staan? Bij mij staat 'ie in het midden van de rail ongeveer.

[ [url=m/vQdkLz.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik kan ook wel navigeren of van te voren routes uitzetten via ruiterenenmennen.nl en zelfs via komoot mij de weg laten wijzen, maar vorige x kwam ik alsnog op best zware paden, dat bedoelde ik meer ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 09:14 



 
Profiel   

[ img ]
Nog een foto van stal. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 10:11 



 
Profiel   

Hebben jullie tips voor een donkerbruin/roodbruin leren halster?

Ik zag bij mhs precies wat ik zocht maar onze maat was uitverkocht en komt niet meer terug. Het vervangende model is prachtig maar 70 euro en dat vind ik een beetje onzin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 19:06 



 
Profiel   

Ook weer eens onder m'n steen vandaan. Beetje druk momenteel.

Is het inmiddels gelukt om transport te regelen vanuit Italië naar z'n nieuwe stal?

Deze maand zal uk 1 hier beleerd worden voor de wagen. Hopelijk is ze gelijk braaf genoeg om voor een sulky te lopen, de HCA staat al klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-22 15:47 



 
Profiel   

Elaine, ja heel tevreden met de HCA. Vind het vooral fijn dat hij zo enorm licht en wendbaar en geen klappen in z'n rug maakt. Vering is ook super. Ook op de wat hobbeligere bospaden.

Mandy wat fijn dat Max het goed doet in de paddock Paradise. Mooie omgeving hoor.

Har166, nee geen tips, sorry!

Nimmy, leuk! Waar laat je haar beleren?

Duvel is echt z'n gewicht in goud waard. Vanavond rondje gereden om de golfbaan hier, kwamen we midden in de avondvierdaagse terecht. Tussen de gillende kinderen, loopfietsjes, blaffende honden, huilende baby's, skelters etc. Hij vond het allemaal wel gezellig. Veel kindjes wilde hem aaien en daar wilde hij wel graag voor stilstaan. :D

Toen we weer tussen de avondvierdaagse vandaan waren een heerlijk stuk kunnen galopperen. Deed hij echt voortreffelijk. Zo ontspannen, mooi tempo, gecontroleerd. Heerlijk!

[ img ]

(ps, de horizon is niet scheef op de foto, links zit een dijk met een weg en het loopt schuin naar rechts af :+ )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-22 21:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 36 [ 895 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen