Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 36 [ 895 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP Kletstopic 4

 
Profiel   

Mowgli
Wat een super fijn beeld geeft je foto!
Vaak vind het plaatje te “strak” maar bij jou heb ik dat helemaal niet :D
Gefeliciteerd met je winst!

Jenny:
Het is een leuk overzicht geworden hoor!
En je bent dit jaar ook veel bezig geweest met de verbouwing thuis, dus logisch dat je dan minder bokt tijd hebt enzo
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 14:56 



 
Profiel   

Daden bij woorden voegen! Ze zijn lekker kaal, direct actiever en vrolijker :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 17:09 



 
Profiel   

Voor diegene die wedstrijden rijden: willen jullie de outfits eens delen? Liefst op een sulky, want dan lijkt mij een menschort lastiger.

ik heb gewoon wat beeld nodig om te bedenken hoe ik straks gekleed ga haha. Ik heb 11 maart een impuls vaardigheid, wat trek ik aan? (normaal heb ik lekker skibroek en oversized jas aan, alles behalve charmant natuurlijk haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:15 



 
Profiel   

Ik heb zo even geen foto meer, maar ik droeg altijd wel een menschort, zwarte broek en gewoon blouse en jasje. Donkere schoenen natuurlijk en gewoon haar netjes vast. Ik heb zwarte handschoenen, bruin zou ook mooi staan :)

Lilly word steeds leuker!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:40 



 
Profiel   

Ze zien er happy uit Jenny <3

Heb Nico vandaag “gelongeerd” met hoofdstel om (wel los dus geen lijn eraan)
Hij heeft voor het eerst een langere tijd het bit in gehad,
Hij kauwt wel enorm nog op t bit, heel soms stopt hij eventjes, dus hopelijk went hij wel eraan.
Denk dat t bit wel op de juiste hoogte hangt
Raakt geen kiezen voor zover ik kon zien, nog ff geprobeerd te voelen, maar hij moest natuurlijk op mijn vinger bijten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 16:21 



 
Profiel   

Lys_PPA, Daar ga ik inderdaad ook voor, veel kilometers wandelen, wat lange lijnen en af en toe als handpony zodat hij wel het een en het ander gewend is tegen dat hij er echt voorgaat. Hier zijn ze ook geen fan van putdeksels :') .

Schattig zo in de zadelkamer!

Jenny, Toch altijd heel andere pony's eenmaal geschoren, Lilly ziet er inderdaad goed uit zeg!

Elaine, Ik zag het passeren. Ik zou het gewoon enkele keren afwachten met het bit of hij ermee stopt of niet en anders eens een ander type proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 20:25 



 
Profiel   

Jenny, wat ziet ze er gaaf uit zeg zo <3

Elaine, ik zou inderdaad ook nog even aankijken. Als hij dit blijft doen zou ik toch een ander bitje proberen.

Hier is het lekker rustig met mijn 3 jongens. Niet veel te melden :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 09:49 



 
Profiel   

Ik heb advies/hulp nodig! Ik ben op zoek naar een goede merk kwaliteit dekens voor Lilly. Ze is smal, heeft +- maat 125. De Bucas maat 130 die ik heb is te groot, de Rhino maat 125 die ze nu draagt is kwa lengte goed maar als je de foto ziet snap je dat dit niet kan:
[ img ]
Bucas krijgt ze ook een soort pyjama effect en Amigo blijft niet mooi liggen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:11 



 
Profiel   

Welke Bucas heb je geprobeerd?
Want ze hebben verschillende pasvormen namelijk.
De freedom lijn valt hij tango heel ruim op de borst
De Irish valt veel netter bij hem
En de Smartex zit iets hoger maar past hij ook keurig.

Misschien Nika dekens?
Of misschien de Petit collectie van horseware? Die zal ook wel anders vallen denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 16:18 



 
Profiel   

Ja een Freedom inderdaad, heb Hidde nu een Irish op maar die zich bij hem juist wat te krap van voren dus eigenlijk zou ik het om moeten ruilen! Voor Hidde Freedom en Lilly de Irish. Ga eerst eens een tweedehands zoeken om te passen. Wil in het voorjaar in de korting graag een hele partij voor beide nieuw. Heb nu zo’n bij elkaar geraapt zooitje… houd wel van orde

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:24 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Ik heb advies/hulp nodig! Ik ben op zoek naar een goede merk kwaliteit dekens voor Lilly. Ze is smal, heeft +- maat 125. De Bucas maat 130 die ik heb is te groot, de Rhino maat 125 die ze nu draagt is kwa lengte goed maar als je de foto ziet snap je dat dit niet kan:
[ [url=m/hnXB7q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bucas krijgt ze ook een soort pyjama effect en Amigo blijft niet mooi liggen…



Rhino past bij ons niet.. alleen amigo, door de V sluiting hangt het zo erg..

Misschien amigo petite proberen? Die valt iets anders dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:42 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Ik heb advies/hulp nodig! Ik ben op zoek naar een goede merk kwaliteit dekens voor Lilly. Ze is smal, heeft +- maat 125. De Bucas maat 130 die ik heb is te groot, de Rhino maat 125 die ze nu draagt is kwa lengte goed maar als je de foto ziet snap je dat dit niet kan:
[ [url=m/hnXB7q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bucas krijgt ze ook een soort pyjama effect en Amigo blijft niet mooi liggen…



Overigens is de deken ook te lang. Einde van ruglente moet niet over de staart hangen, ik zou eens kijken naar ene maat kleiner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:43 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
Ja een Freedom inderdaad, heb Hidde nu een Irish op maar die zich bij hem juist wat te krap van voren dus eigenlijk zou ik het om moeten ruilen! Voor Hidde Freedom en Lilly de Irish. Ga eerst eens een tweedehands zoeken om te passen. Wil in het voorjaar in de korting graag een hele partij voor beide nieuw. Heb nu zo’n bij elkaar geraapt zooitje… houd wel van orde



Hypostore heeft nu 30% korting..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:43 



 
Profiel   

Ik vind de dekens van de kroo (DKR) fijn passen bij mijn minis.. de allerkleinste heeft ook de premiere xs, maar die past al niet goed als ze een ronder buikje hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:53 



 
Profiel   

Is Lilly in het voorjaar al uitgegroeid denk je?

Nico groeit ook nog steeds door en die wordt in april 4, maar groeit niet zo heel hard meer gelukkig

Vanochtend Nico weer even zijn bit in gedaan, kauwen was gelukkig al een heel stuk minder :D
Wel is hij echt mega snel nat,
15 minuten grondwerk, heb beide kanten op 5 rondjes draf en 1 rondje galop gedaan en de rest stap, was -1 En nog aan t zweten :(:)
Ook flink in de rui inmiddels en zijn kont aan t schuren

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 18:14 



 
Profiel   

Bij sommige pony's zijn die voorsluitingen met clips een nadeel gewoon. Zoals mijn weatherbeeta met clips had net wat smaller mogen zijn maar deze met gespen kan ik dan terug ideaal instellen qua maat.

Vanaf de foto heb ik ook wel de indruk dat hij sowieso qua maat aan de grote kant is? Zit de naad van de staartflap echt aan de staartaanzet en er niet een stuk over?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 18:35 



 
Profiel   

Nee ik denk dat het zo lijkt maar de naad valt niet over de staartwortel. Ik heb nog een Rhino maatje kleiner maar die is echt te krap.

Ik ga nog eens opmeten maar ik denk dat de Bucas Irish best nog wel eens een match voor Lilly zullen zijn. Voor Hidde ga ik dan voor de Freedoms.

Stel er is hier iemand die belang heeft bij Amigo dekens maat 137 onderlengte, ik heb er 3 van ongeveer 200-150 grams. Zijn wel eens gewassen dus maak er maar 150 grams van. Fijne dekens zonder beschadigingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:11 



 
Profiel   

Helaas, ik heb echt 130cm onderlengte nodig :) maat 4.3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 22:01 



 
Profiel   

Ik deel het hier wel even als ik alles online gooi :) heb ook een aantal 130 onderlengte en 135, wellicht wat voor iemand hier.

Ik ben de afgelopen dagen met Lilly bezig geweest met trailerladen, ze staat ontspannen op de klep, dat is al heel wat :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:20 



 
Profiel   

Aha dan vertekend de foto!

Ik heb hier enkel kleine ondermaten. Zelfs de grootste hier heeft maar 115 a 120cm ondermaat. :') De meeste zijn in de kast blijven liggen wel maar ik heb voor allemaal wel iets passend liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:04 



 
Profiel   

Lori schreef
Aha dan vertekend de foto!

Ik heb hier enkel kleine ondermaten. Zelfs de grootste hier heeft maar 115 a 120cm ondermaat. :') De meeste zijn in de kast blijven liggen wel maar ik heb voor allemaal wel iets passend liggen.

Hier hetzelfde, dragen 95, 105, 2 met maat 115 en eentje met maat 125. Ik heb voor Kiran, die eigenlijk dus 115 nodig heeft de dekens in 125 gekocht (dacht dan is zn buik ook goed bedekt), maar dat is dus een domme keuze geweest. Die deken blijft maar schuiven. Dan beter een deken die goed blijft liggen maar waar je n beetje zn buikje onderdoor ziet, dan dat je een deken hebt die telkens scheef ligt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:40 



 
Profiel   

Hier dragen ze beide 130/135 afhankelijk van wat voor deken en merk
Jenny, laat maar weten wat je allemaal verkoopt
Misschien dat ik wel interesse hebt voor Nico evt, die heeft nog geen deken, en Bucas Smartex lijkt bij hem heel hoog te sluiten (wel in wollige vacht nu natuurlijk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:10 



 
Profiel   

Ik had dat met de mhs dekens, altijd maar scheef gaan liggen. Ik had ze meegekregen met een pony maar moest ze continu recht trekken. Finn zit tussen 110 en 115 in, het ene wat krap en het ander een tikkeltje te ruim maar ze blijven goed liggen en schuren nergens in maat 75/114cm (rhino wug, amigo, ..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:31 



 
Profiel   

Ik heb voornamelijk 115 en 125. Maar ik verwacht dat Jay groter nodig heeft als hij is uitgegroeid.
Ik ben erg fan van de Bucas en Amigo. Die liggen erg mooi en blijven ook goed liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 13:12 



 
Profiel   

Heel lang geleden dat ik hier gepost heb :o Ik kom mijzelf ook alleen even netjes “afmelden” bij jullie.
Mijn topper Willem is definitief met pensioen en staat sinds een tijdje op een super fijne pensioenstalling, kleinschalig en speciaal voor pony’s. Een droomplekje, lekker in de buurt, en kan er heen wanneer ik wil, maar het elke dag “moeten” is niet meer. We hebben het onwijs naar ons zin op deze fijne plek <3

[ img ]

Mijn toppertje voor de toekomst, Red, is inmiddels verkocht en verhuisd naar zijn nieuwe eigenaar. En hiermee sluit ik het hoofdstuk paardensport af, en gaat het boek dicht.
Natuurlijk blijft Willem tot zijn dood bij mij.

:*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 15:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 36 [ 895 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen