Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

NMPRS hengstenkeuring 2023

 
Profiel   

Als Quinn nu eens even haar veulen eruit wil duwen dan is de kans groter dat ik zaterdag even kom :') Tenzij Poppy plots nog vooruit gaat haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 21:23 



 
Profiel   

De mijne is er klaar voor!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 17:01 



 
Profiel   

Succes allemaal morgen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 19:18 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
De mijne is er klaar voor!
[ [url=m/rSmUou.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hopelijk alles nog lekker schoon morgen. :j
Goed ingepakt in elk geval! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 19:58 



 
Profiel   

Leuk. Mooi fel kleurtje.

Iedereen heel veel succes gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 20:15 



 
Profiel   

Iedereen heel veel succes!! Ik ben er helaas niet bij, maar ik hoor en/of zie vast veel resultaten voorbij komen hier of op FB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 22:30 



 
Profiel   

Heel veel succes allen !
Ik had willen komen maar kan helaas ook niet , maar ben erg benieuwd naar de resultaten !

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 22:36 



 
Profiel   

Waar blijven die resultaten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 13:28 



 
Profiel   

Ja ben ook erg benieuwd, en meer foto's van de knapperds hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 14:33 



 
Profiel   

Hier zeer tevreden met onze mini Bubbles zijn 2de premie. Al de minimaatjes in zijn reeks kregen 2de premies. En hij had ook veelbelovende commentaren.

Bedankt Sara om hem zo mooi te maken en presenteren.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:59 



 
Profiel   

Bubbles heeft dat goed gedaan. Ik vind hem binnen de champagnes zeer aansprekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:06 



 
Profiel   

Indi stond wel op kop maar hij ging weer wijd lopen en daar werd ie weer op afgestraft helaas.
Want hij stak wat mij betreft wel hoog boven het gene uit wat wel in de kampioensring belande van eerder verschenen minimaat maarja is niet anders. ;)
Hij is met zijn nieuwe baasje vertrokken naar België.
Was wel even raar hoor. :=
Verder een heleboel leuk gezien.
En ook wel wat minders haha. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:10 



 
Profiel   

Heel graag gedaan Vanessa! Het was een zaligheid om met hem te mogen trainen! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:16 



 
Profiel   

Wat jammer Linda, is dat van de spanning dat hij dan wijd gaat lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:17 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Bubbles heeft dat goed gedaan. Ik vind hem binnen de champagnes zeer aansprekend.


Bedankt, ik ben ook heel blij met hoe hij fokt, zijn veulens zijn telkens beter, vind ik.

En Sara weet nu ook wat voor fijn karakter hij heeft, ook niet onbelangrijk.

@RSDICBS, hoe ging het met jouw champagne hengstje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:34 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Wat jammer Linda, is dat van de spanning dat hij dan wijd gaat lopen?


Ja hij gaat altijd een beetje lopen patseren, in draf is het weg maarja stap moet je ook laten zien hè. :+

Je champie zag er idd ook goed uit Vanessa vond hem leuk lopen voor zo een ukkie! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:34 



 
Profiel   

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Volgens mij ging de dag wel vlot. Was wel even kapot. Mijn rug was killing me. Chiropractor afspraak wordt snel een keer gemaakt hihihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:42 



 
Profiel   

Cirino heeft zijn levensgoedkeuring behaald met een 2de premie. Gewoon prima voor hem dus tevreden :)

Bedankt aan de lieve mensen die mij hier en daar wat hebben geholpen, het was (vooral smiddags) wat zwaarder dan verwacht en savonds werd ik dan ook wel wat afgestraft :o maargoed we moeten er wat voor over hebben :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:46 



 
Profiel   

Ik vond het al dapper dat je zo aan het rondrennen was. Hopelijk vandaag weer beter. Of in ieder geval nog even een rustige dag. Gefeliciteerd met cirino zijn levensgoedkeuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:47 



 
Profiel   

Ons hengstje heeft helaas een 3de. Hij was erg schraal en de meisjes die hem voorbrachten deden dat wel anders dan Rinus dat zou doen. Het was gewoon niet wat wij gehoopt hadden.... ;(

Bij navraag bij de meisjes wat het commentaar was zei ze dat er iets met zijn knie was maar dat ze het wel een mooie hengst vonden?
Ik vraag het rapport dus nog even op want daar kon ik dus niks mee.

[ img ]

[ img ]


Wij zijn dus ook niet gebleven want de avond ervoor is ons 1ste veulentje geboren *\o/* dus hop hop maar huis toe


[ img ]


Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:49 



 
Profiel   

Ik heb niet veel paarden kunnen zien maar iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

Minimaat blijft mijn persoonlijk favoriet, je ziet daar toch wel dat de hengstjes steeds beter worden.

Ik zag ook enkele mensen die bij thuis komst een veulentje hadden, gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:16 



 
Profiel   

ik ben er de hele dag geweest en heb veel hele knappe hengsten langs zien komen, met 2 ringen kun je helaas niet alles zien. een paar hengsten heb ik toch aan mijn wensenlijstje toegevoegd want ook in de minimaat waren er echt hele knapperds bij <3 . ik ben normaal niet zo'n fan van de grote maat omdat ik zelf meer met mini heb maar de dagkampioen was echt wel een prachtig dier, 104 cm. elegantie , heb ik echt van genoten toen die draafde <3
Vanessa je hengstje stond er mooi bij hoor, sara heeft het goed gedaan met hem :j

verder gezellig gekletst met veel oude en nieuwe minipaardofielen :+


ik hoorde van iemand dat er ook een paar hengstjes niet door de vet waren en ook een paar zonder premie, verder ook veel 3e premies die ik niet altijd verwacht had .


mathilda heel verstandig , naar de chiropractor jij , huppa ! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:05 



 
Profiel   

Wij hebben vrijwel alles kunnen zien. Voormiddag doe ik altijd de eerder verschenen en namiddag kijken we naar de nieuwe jaargang 1ste en 2de premie hengstjes.


Heb ook echt genoten van het trainen van bubbles :D als alles goed gaat kunnen we dat wellicht vaker gaan doen. Ik heb zelf red natuurlijk die al jaar en dag klaar is. En Duckie duurt nog wel even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:29 



 
Profiel   

sara die vos hengst , zoon van red was ook een knapperd vond ik <3 , ik moet zeggend at ik vos steeds mooier begin te vinden , helaas kan ik ze niet fokken met mijn merries haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 11:31 



 
Profiel   

RSDICBS schreef
Ons hengstje heeft helaas een 3de. Hij was erg schraal en de meisjes die hem voorbrachten deden dat wel anders dan Rinus dat zou doen. Het was gewoon niet wat wij gehoopt hadden.... ;(

Bij navraag bij de meisjes wat het commentaar was zei ze dat er iets met zijn knie was maar dat ze het wel een mooie hengst vonden?
Ik vraag het rapport dus nog even op want daar kon ik dus niks mee.

[ [url=m/qWe30D.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/e2Ry5n.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wij zijn dus ook niet gebleven want de avond ervoor is ons 1ste veulentje geboren *\o/* dus hop hop maar huis toe


[ [url=m/4OF179.jpg]Afbeelding[/url] ]


Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!


Erg jammer inderdaad van de 3e premie... Hij was nog aan de schrale kant, maar er zat al zoveel meer op dan toen je hem hier bracht. Wat betreft de meisjes die hem voor brachten deden dat perfect! Wij laten niet iedereen snotneus met de hengsten lopen. En de uitspraak van de jury over de knie, ik ben toch ook wel benieuwd naar het rapport want als het daadwerkelijk de knie zou zijn geweest mag ik hopen dat ze hem veterinair al afgekeurd zouden hebben!

Het is een leuke hengst, zeker in die kleur! Hij heeft in een moeilijke periode gezeten met zijn kiezen enzovoort zoals je zelf zei en wist...Zoals we gisteren hebben besproken, geef hem de tijd om rustig te ontwikkelen en je zult zien dat je een andere hengst hebt, maar ik moet nu toch ook eerlijk bekennen jouw stukje tekst mij wel wat met mij heeft gedaan!

#eerlijkheidduurthetlangst
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 78 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen