Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vliegendeken met waterdichte rug kleine maat

 
Profiel   

Hallo Bokkers,

Jaja ik weet het: er bestaan wel vliegendekens met een waterdichte rug. ;)

Maar: WIE heeft de gouden tip voor zo'n soort vliegendeken in een KLEINE maat? ( 85/115) :)*
Welk merk? Welke winkel?
Ik heb heel het internet al afgestruind en alle bekende (kleine) pony-shops al bekeken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 11:54 



 
Profiel   

Ik volg graag mee. Hier ook al tijden naar op zoek :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 11:59 



 
Profiel   

Misschien is het een gat in de markt en moeten we ze zelf gaan maken en verkopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:01 



 
Profiel   

Die van mij heb ik een paar jaar geleden bij de minihorseshop gekocht. Inmiddels hebben ze die niet meer van hun eigen merk. Ik zag wel dat ze er een van qhp hadden.
Ondanks dat ik nog een relatief grote maat nodig heb (ondermaat 135) is het alsnog echt een lastige zoektocht.
Om die reden ben ik nu maar voor een horseware amigo pony vliegendeken gegaan en de horseware waterdichte liner. Maar die zijn er dacht ik weer niet in 115 ondermaat.

Ik heb er serieus wel eens over nagedacht om uit te gaan zoeken waar bepaalde dekens gemaakt kunnen worden want herken de problemen := .

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 12:14 



 
Profiel   

Ze hebben deze toch nog bij MHS? Ik zie er nog 1 staan in 85/115 van qhp met volgens de omschrijving een waterdichte bovenkant.

https://www.minihorseshop.nl/qhp-deken- ... enschappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:32 



 
Profiel   

shetlandfan schreef
Ze hebben deze toch nog bij MHS? Ik zie er nog 1 staan in 85/115 van qhp met volgens de omschrijving een waterdichte bovenkant.

https://www.minihorseshop.nl/qhp-deken- ... enschappen


*\o/* _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 20:58 



 
Profiel   

@shetlandfan: nogmaals bedankt voor de tip! Het is een meer dan geweldig en ongewoon sjiek vliegendekentje +:)+
Los halsje erbij, dubbele borstsluiting èn klittenband, buikflap met klittenband en 3 buiksingels, staartflap en bilkoorden. En, to top it all, een gouden glitter sierrandje _O- [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:53 



 
Profiel   

Kijk, wat leuk :) past hem goed zo te zien.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen