Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eczeemdeken voor mini shetlander

 
Profiel   

Een compleet nieuwe wereld voor mij, zowel spullen voor een mini vinden als allergie voor knutten en dazen.
Oftewel, mijn kleine man heeft een deken nodig. Hij is zo'n 80cm groot, kort in de rug, wel een bol buikje.
Hij staat 24/7 buiten, heeft geen halster om. En nu zie ik door de dekens het bos niet.
Wat is wijs om aan te schaffen? Hij zal de deken dus ook 24/7 dragen. Moet ik dan iets met waterdichte rug of niet? En graag 1 die niet te warm is, want hij heeft het al zo snel warm.

Welke merken/maten zijn geschikt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 14:59 



 
Profiel   

Een goed liggende deken vond ik altijd super belangrijk. Ik had daarom altijd een Rambo sweet itch hoody. Die ligt als een huis. Ze hebben een linersysteem. Ik had een liner voor langdurig regen er onder. Maar als ze aan huis staan, dan kun je de deken ook even afhalen tijdens de forse buien.
Of ze ze in de maat van je pony hebben weet ik echter niet. Ik had m ook een vliegenkap op en gebruikte derfen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 15:41 



 
Profiel   

Vliegenkap heeft hij ook om, maar die is te groot. Hij heeft een heel klein hoofd. Die ik nu heb is maat mini en daar verzuipt hij in, dus tips daarvoor zijn ook zeker welkom :+
Wordt allemaal wel een uitdaging, want hij is 17 jaar weideversiering geweest en niet zoveel gewend :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 15:44 



 
Profiel   

Vliegenkap van for horses, daarvan hebben mijn minis zelfs maat shet, want die vallen heel erg klein. Ik men er zelfs mee.
[ img ]

Verder heb ik gewoon zo'n qhp zebra deken maat 105 voor mijn kleintje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:11 



 
Profiel   

Mijn oude ruin draagt deze: https://www.dekroo.nl/products/qhp-eczeemdeken-zebra-1
[ img ]

Hij heeft hem 24/7 op omdat hij ook 24/7 buiten loopt.
Droogt heel snel na regen dus dat is geen probleem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen