Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 384 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 2

 
Profiel   

Herkenbaar Linsey; ik kan ook duidelijk minder dan toen ik jonger was. Ach, we moeten het er maar mee doen he.

Die 2e foto van Willem is zooo knap! <3

Patty; jammer van je hoofdstel! Ik persoonlijk houd helemaal niet van lak dus zit niet te springen om deze te kopen hahaha. Gelukkig verschillen smaken haha

Mandyy wat balen van je auto zeg! zijn altijd gelijk van die hoge kosten
Wel fijn dat je kat stabiel is nu!

Sunshinedaan; die 2e foto is echt zo schattig!


Gisterenochtend belde de veearts me, nav filmpjes die ik op moest sturen na 3 weken. Hij vindt hem goed lopen en we mochten door voor weer 4 X 1 minuutje extra draf en meer galop.
Doen nu toch alweer 4 X 5 minuten draf en 2 X 3 minuten galop. Zijn weer aardig terug.
Alleen alles nog wel 'begeleid' natuurlijk. Niet meer los gegooid etc. Zou hij best heel graag willen denk ik :-) Even lekker alles eruit gooien hahah.

Die botcyste is weinig van te zeggen; daarop kan hij ene dag super goed lopen en volgende dag kreupel, dus dat blijft iets wat we per dag zullen moeten bekijken. Blijft dus wel een dingetje wat erg onzeker is.
Toch over paar weken weer opnieuw ijzers proberen en af en toe Tildren infuus en dan afwachten maar.....vind ik wel een lastig iets om mee om te gaan eerlijk gezegd. Elke dag maar weer afwachten hoe hij zal zijn......


Zondag waren we met de trailer weg. Lekker eens ergens anders wandelen.
Hier nog 2 foto's :-)

[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 08:16 



 
Profiel   

Hij ziet er wel heel vrolijk uit Ingrid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 08:41 



 
Profiel   

Ja hij is gelukkig ook weer helemaal zichzelf en niet meer gefrustreerd. Hij was een tijdje niet te genieten met dat stomme stappen 2 X daags en verder niets mogen.

Jij nog ziek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 08:57 



 
Profiel   

Hij ziet er inderdaad happy uit. Gelukkig maar! Fijn dat jullie verder mogen met opbouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:01 



 
Profiel   

Lieve mooie Alf! <3 Ik snap dat het lastig is om elke dag maar weer af te wachten hoe hij is. Maar ik ben echt heel blij voor jullie dat er progressie is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:09 



 
Profiel   

Lekker dat je verder mag met opbouwen! <3 Alf ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:10 



 
Profiel   

Wat lekker dat je verder mag opbouwen Ingrid! Hij heeft een lief snoetje! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:13 



 
Profiel   

Alf ziet er goed uit! 3 minuten galop vind ik al heel wat eigenlijk!
Wel fijn dat je zo’n (strak) opbouwschema hebt.

Jammer dat je net buiten de prijzen bent gevallen Fenna. Maar ach, je bent lekker bezig geweest de hele dag!

Die pool noodles dingen kun je goedkoop halen bij de Decathlon. Dan kun je zelf denk ook wel zo’n hindernis maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:16 



 
Profiel   

Ik vond het vooral heel banketstaaf dat ze wel op mijn uiterlijk gingen beoordelen, terwijl ze van te voren nadrukkelijk hadden gezegd dat niet te gaan doen. Ik had een net wedstrijd jasje mee, dus ik had wat beters aan kunnen doen waardoor ik 2 punten hoger had kunnen hebben op uiterlijk. Maar ze zeiden dat dat niet hoefde. En ik hoorde niet hoe en waar de middendraf moest, dus die had ik een 5 op verder alles voldoende. Zelfs een 8 op zijn draf en als commentaar mooie gangen, moet alleen nog meer spier opbouwen. Dat vond ik ook wel logisch, hij heeft net twee weken gehad dat ie amper werkte vanwege de hoest. Maar was onze eerste keer, dus wel leuk verder. Die noodles ga ik inderdaad voor de zomer halen om te oefenen met Jorie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:22 



 
Profiel   

Zo dat klinkt serieus zeg. Ik dacht dat het alleen wat rondjes rijden was.
Jammer dat er wat onduidelijkheid was.

Ik ben op tijd naar huis gegaan en heb vanaf de vaardigheid niet meer gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:42 



 
Profiel   

Dat snoetje <3 super fijn dat je weer mag opbouwen Ingrid!
De smr dagen lijken mij ook enorm leuk maar helaas zo ver weg voor mij :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:47 



 
Profiel   

claudiadvx schreef
Dat snoetje <3 super fijn dat je weer mag opbouwen Ingrid!
De smr dagen lijken mij ook enorm leuk maar helaas zo ver weg voor mij :(


ja vind ik ook wat te ver hoor :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 09:48 



 
Profiel   

ja ik vind ze ook altijd zo ver, ben wel die eerste keer in Putten geweest. Dat was erg leuk en heel erg warm hahaha.
Ja ik ben nog ziek. Gaat nog wel even duren. reden ga ik niet openbaar zetten. Voor geintereseerde wel per pb.
lekker spieren weer opbouwen Fenna. En volgende keer dus toch maar jasje aan doen. Wel jammer dat je het niet van te voren wist!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 10:13 



 
Profiel   

Spieren opbouwen kan ik over twee weken pas weer. Moet nu eerst 7 dagen in de week met mijn project bezig, dus dan blijft de menles even als enige door mij gegeven beweging. Ik vond het ook wel ver, 2 uren rijden, maar we hebben s middags heerlijk in de zon in het bos gewandeld met beide pony's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 11:35 



 
Profiel   

Patricia, beterschap :(:) Hopelijk knap je gauw een beetje op!!


Vanmorgen in alle vroegte een heerlijk buitenritje gemaakt, lekker relaxed (lang en laag), en op een lang pad mocht hij even gassen. Wat 'n heerlijk weertje is het trouwens {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 12:10 



 
Profiel   

Susanne rij jij ook in het noordhollands duinreservaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 12:58 



 
Profiel   

Beterschap Patricia :(:)

Fenna: Jammer dat er wat onduidelijkheden waren. Maar als je het maar leuk hebt gehad verder!

Suus: Ohh fijn zeg! Hier is het niet echt mooi weer helaas. Beetje bewolkt en erg koud. :brr:

Ik heb net de auto opgehaald, dus ben helemaal blij *\o/* Strakjes na werk meteen door naar Pep, lekker even poetsen en misschien even longeren.

Laura: Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 12:59 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Laura **\O/** Nee ik rij in en rond het Geestmerambacht. Mag je in het NH duinreservaat zomaar mennen dan?

Kym, veel plezier ermee en veel veilige km's toegewenst :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:06 



 
Profiel   

Thnx Suus! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:14 



 
Profiel   

Ingrid, Alf ziet er vrolijk uit idd! Kan me voorstellen dat jij de onzekerheid lastig vind. :(:)

Patricia, beterschap! Je mag altijd oven als je iets kwijt wilt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:19 



 
Profiel   

jullie gaan vlug
enkele dames hebben een leuke dag gehad lees ik.
patricia beterschap!
zag een hoofdstelletje voorbij komen neusriem lijkt enorm op het kleine koppie. maar wel een mooie dat wel.

er komt schijnbaar weer heeeeel koud weer aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:22 



 
Profiel   

Alf ziet er vrolijk en goed uit! Wat fijn dat jullie weer mogen opbouwen :)

SunshineDaan: Wat een lieve foto's en wat stoer :j

Sterkte en beterschap Patricia, hopelijk knap je snel op!

Gister Toliene in de avond gelongeerd, alleen mevrouwtje liep lekker stijfjes in het begin door de kou... ben benieuwd hoe ze zich de komende week gedraagt met de kou die komen gaat. Zeker op het DK zondag. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:31 



 
Profiel   

Goed inpakken kan een heleboel schelen! :j Evt een onderdeken erbij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:39 



 
Profiel   

Wat fijn dat Alf zo goed gaat. Lieve foto’s :).

Beterschap Patricia.

Ik heb gisteren Switch maar eens weer gepakt. Stukje buiten gestapt. Had Chip gereden en buiten even uitgestapt Switch liep op dat moment in de molen. Toen ik terug kwam was hij allemaal gekke springen aan het maken :=. Dus tuig erop gegooid en lekker rondje gedaan <3.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 13:46 



 
Profiel   

Beterschap Patricia hopelijk niets ernstigs ?

Jammer dat de indoor dag zo tegen viel. Ik ben de afgelopen 2 jaar op vakantie geweest met die dagen heb ze 3 jaar geleden wel meegereden dat was voor gigant de eerste keer op vreemd terrein maar na 3 onderdelen was zn kwartje op en zijn we naar huis gegaan :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-18 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 384 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen