[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 03:38

Ik heb hem ook ingevuld, kan ook maar 1 datum.

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 07:19

Ook ingevuld!
De 17e feb nog niet zeker. Had me ingeschreven voor een wedstrijd, maar nog geen definitief antwoord gehad...

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 08:07

Heb gekeken maar ik werk altijd elke zondag. Dus dat wordt hem niet.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 08:46

Ik sla eventjes over denk ik, Willem kan erg heet worden in groepen en het moet wel leuk blijven (ook voor mezelf).

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:51

Susanne schreef:
Ik sla eventjes over denk ik, Willem kan erg heet worden in groepen en het moet wel leuk blijven (ook voor mezelf).


Jammer ! Ik had de koning wel graag willen zien.

Moeten we toch maar eens richting de zee komen :')

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:13

Daar is Willem ook niet bepaald rustig :')

Ik zal ff in mijn agenda kijken. Gaya is niet snel heet van andere paarden gelukkig.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:19

Met een of twee andere pony's erbij is hij braaf :j Blijft een heethoofd, maar wel gewoon veilig haha.

In groepen is gewoon niet zo ons ding. Zeker als het tempo erg laag ligt. Willem is erg vlot van zichzelf en hem constant in moeten houden + veel andere pony's resulteert in veel frustratie.

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:30

Frustratie is niet leuk inderdaad.

Ik heb nog nooit in groepen gereden, dus zou niet weten hoe ze reageren. Ik verwacht geen problemen eigenlijk :)

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:31

Ohh dat herken ik Suus. Rublin is zo onwijs debiel met andere paarden erbij, dat ik maar gewoon altijd alleen op pad ga :')

Ik zou wel mee willen met de rit, maar ik heb geen rijbewijs dus dat wordt m niet helaas.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:33

Als het niet te traag is vind ik het al snel prima.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:38

Precies, ik wil wel graag mee, maar Toliene wordt ook enorm heet en boos als ik haar telkens in een laag tempo moet houden. Maar als we gewoon lekker vlot doorrijden is dat prima :D

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:21

Zal ook even kijken of ik kan. Was al bekend waar precies? De Veluwe is groot ;) .

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:36

Ik heb al lange tijd niet echt meer wat van me laten horen, druk druk. Ik lees nog steeds wel mee en heb me ook opgegeven voor de rit op de veluwe, ik kan alle dagen gelukkig!

Kiekeboefje, wat leuk dat je een nieuwe pony hebt gekocht, het is ook een mooie pony! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Sharani, ook een erg aansprekende pony, wat een verschil altijd met die amerikaanse pony's in de winter en zomer. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Susanne, ik ben super benieuwd naar wat jij op het oog had/hebt.

Ingrid, hoe gaat het nu met alf op zijn nieuwe stal? Vind jij het er ook fijn?

Mirriej, ik draag altijd outdoorlaarzen, die kun je ook bij de EJ kopen, heeft bond binnenin en zijn bruin. Zijn na 1 seizoen wel op maar lopen echt super en zijn lekker warm. En wat gaaf van je eerste wedstrijd, wanneer is die?

Sunshinedaan, op wedstrijd zie ik eigenlijk iedereen met hca en schootkleed, ik heb het zelf niet maar het is dus wel mogelijk. Heb je de oliebollen rit nog gereden?

Mandy, hoe was het in oberhausen? Lekker over de kerstmarkt gestruind?

Sascha, wat leuk allemaal hetzelfde, hebben ze ook allemaal dezelfde maat?

Ik heb die menwagen gekocht! Het is een tweedehands excellent marathon wagen geworden. Nu nog bruin tuig erbij, karel beleren en daarna een keer in het tweespan rijden!

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:22

hmm floor word ook erg heet wanneer hij met een groep onbekende gaat rijden. dan is het echt hangen en drammen, ik ben van de zomer met sakvis wezen rijden maar haar pony is vrij kalm, dus dat was niet zo'n punt, maar als hij tussen andere gaat lopen die gaan stuiteren, dan stuitert hij heel hard mee. en hij heeft een vrij lange remweg, als iemand voor mij op de noodrem moet zit floor bij zijn voorganger in haar nek.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:14

Zipper is altijd braaf, of je nou alleen gaat of met 100 anderen, alleen halthouden in het enkelspan is dan wat lastiger.
Carlos is prima te rijden maar maakt zich wel wat heet.
Benji rij ik in groepen op het moment alleen 2 span, enkelspan is dan gewoon te vlug, al gaat het op het moment wel iets beter.
Het zijn en blijven hengsten natuurlijk..

Gaaf dat je de wagen hebt gekocht eline!
De 3 pony's die ik al had hebben allemaal dezelfde maat, m'n nieuwe heeft 1 maat groter, dus moet alles nieuw aanschaffen haha.

Gaan er van hier, aankomende zondag nog mensen mee met de kerstrit van de shetlandermenritten?

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:36

Ik vind het trouwens wel spannend om met jullie te rijden, bang dat ik vanalles verkeerd doe of dat Jimmy zich heel erg mis draagt :') :')

Maar ik vind het heel leuk om eens een keer met een groep te rijden met ponys die tenminste ook zijn maat zijn. Dus ik vind het super tof dat er een aantal mee willen!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:39

mirriejj schreef:
Ik vind het trouwens wel spannend om met jullie te rijden, bang dat ik vanalles verkeerd doe of dat Jimmy zich heel erg mis draagt :') :')

Maar ik vind het heel leuk om eens een keer met een groep te rijden met ponys die tenminste ook zijn maat zijn. Dus ik vind het super tof dat er een aantal mee willen!


Dat jij van alles verkeerd doet?! Zoals wat dan :+

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:40

xApple schreef:
mirriejj schreef:
Ik vind het trouwens wel spannend om met jullie te rijden, bang dat ik vanalles verkeerd doe of dat Jimmy zich heel erg mis draagt :') :')

Maar ik vind het heel leuk om eens een keer met een groep te rijden met ponys die tenminste ook zijn maat zijn. Dus ik vind het super tof dat er een aantal mee willen!


Dat jij van alles verkeerd doet?! Zoals wat dan :+


Ik kan heel veel dingen bedenken :')

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:41

Nu gaan we natuurlijk allemaal heel goed opletten of je alles wel goed doet }:)

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:47

Met een vergrootglas... :j :+

Doe niet zo gek joh!
Komt helemaal goed!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:47

Ik niet want ik weet zelf ook niet hoe het hoort :')

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:55

Haha daar zou ik echt niet bang voor zijn hoor Miranda. Volgens mij heb jij je spulletjes altijd prima in orde en ben je geen leek :P

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:55

Ik heb m ook ingevuld maar lijkt mij eigenlijk beter om bij iemand erbij te springen die met 2 span oid gaat. Misschien anders nog iets te spannend voor me als ik lees over drukke en hete pony's :-) Ben net zoo blij dat ik onbevangen met andere pony's durf te rijden. Dit is misschien nog iets teveel van het goede. Dus..... gaat er iemand met 2 span waarbij ik achterop kan springen?

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 20:03

Ik weet nog niet of ik Cooks meeneem Ingrid.
Meneertje heeft al 1,5 maand vakantie en weet niet of hij tegen die tijd genoeg conditie heeft om zo'n 'lange' rit te maken...
Anders mag je zeker achterop :)

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 20:58

Ik kan niet alle datums maar als ik mee ga kan ik ook met een 2 span komen, vind alles best