[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 18:44

Knap span Suus! <3

Dat is inderdaad een erg mooi compliment Sas.

Mooie kaptoom Miranda!

... _O-

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:37

Dat filmpje is echt grappig :').

Helaas bericht gehad dat ze de klik niet voelde maar die verder wel een fijne pony is. Van zijn kant was er wel oprechte interesse naar hun toe. Hij zal wel eens zijn 5* plekje vinden zeker.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:44

Hahahha Sjors _O-

Vet leuk Suus! Veel geleerd van je les?

Vandaag mijn Z debuut gehad, fijn kunnen rijden, maar nog genoeg om aan te werken. 1e proef 169 punten, heel terecht was gewoon niet goed. 2e proef 224 punten en een 1e prijs. Naar mijn mening niet reëel gejureerd, maar anyway toch naar huis met 3 winstpuntjes. :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:36

Gefeliciteerd! Dat zijn hoge punten! Wie was de jury?
Caya en Beauty gisteren vaardigheid gereden. Maar we hadden ballenbak hahahaha. Wel 1 x 1e met Caya. En ze loopt nog helemaal goed na gisteren.

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:42

Zeker, paar handige tips gekregen. Altijd fijn even een frisse blik.

Gefeliciteerd met je Z debuut. Je eerste jury is een leuk mens, ik vind haar altijd heel eerlijk/reëel jureren. Geeft ook fijn commentaar achteraf face to face. Kon je er nog iets mee? Je tweede jury tja wat zal ik daar van zeggen :Y) Ik heb zelf nooit bij hem gereden (en blij ook), maar fijn van je puntjes :) Het was daar zeker nu wel druk met dit mooie weer en dat strandje daar?

Patricia, gefeliciteerd! Top dat ze nog goed loopt. Zonde van de ballen.. Ook nog dressuur gereden?

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 21:00

Gefeliciteerd Patricia!

Nee totaal niet druk eigenlijk vandaag. We hebben weer fijn commentaar gekregen om mee aan de slag te gaan de komende weken. 2de paasdag weer starten in Garderen :)

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 21:03

Oh echt? Vorige keer vlogen de voetballen daar nog net niet de ring in weet je nog :roll: Met al die kinderen bij dat strandje er naast. Maar lekker toch, beter zo dan heel druk! En super dat je aan de slag kunt met de feedback.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 21:04

Susanne schreef:
Zeker, paar handige tips gekregen. Altijd fijn even een frisse blik.

Gefeliciteerd met je Z debuut. Je eerste jury is een leuk mens, ik vind haar altijd heel eerlijk/reëel jureren. Geeft ook fijn commentaar achteraf face to face. Kon je er nog iets mee? Je tweede jury tja wat zal ik daar van zeggen :Y) Ik heb zelf nooit bij hem gereden (en blij ook), maar fijn van je puntjes :) Het was daar zeker nu wel druk met dit mooie weer en dat strandje daar?

Patricia, gefeliciteerd! Top dat ze nog goed loopt. Zonde van de ballen.. Ook nog dressuur gereden?

Nee alleen vaardigheid gedaan mijn lezers zeiden allemaal af en ben niet stoer genoeg om te gaan zoeken op een wedstrijd naar een lezer.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:54

Heb wat minder tijd gehad om te reageren hoor, wel bijgelezen :)

Suus leuk span met Willem!

Sjors dacht ik zal wel helpen :+

Verder leuke lessen van (bekende) instructeurs, leuk!

Linsey debuut in het Z. Netjes! Wat een verschil in punten zeg :wow: hoe gaat het met je pols?

Ik heb mijn 1e winstpuntje in de B binnen *\o/*
Afgelopen zaterdag wedstrijd in Nieuwegein gehad (Patricia moest 's middags, ik ochtend).
De eerste proef ging echt vreselijk. Zoveel spanning, om te huilen gewoon. 2e proef stuk meer ontspannen, hele andere pony vond ik :)
1e proef 180 punten, 2e proef 179,5 punt.

Vaardigheid 1e geworden met Fleur.
Zelfs met Cooks nog een rondje vaardigheid gedaan in een rustig drafje (overgehaald door Patricia:+ ). Hij schrok zich een hoedje toen de sulky een pion raakte, maar verder was ie braaf!

Afbeelding

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:12

Jeetje Linsey wat een verschil in de punten die je hebt gekregen! :P Gelukkig goed commentaar. Gefeliciteerd wel!

Ayla, hihi Sjors! Hij denkt echt dat hij papa is geworden :)) Zag het veulen in een fb groep voorbij komen, mooi diertje!

Wat een knap span is dat Susanne, veel succes!

Patricia had een ballen bak :)) Wel goed van Caya, mooi dat ze nog zuiver loopt. Hoop echt voor je dat dat zo blijft, zou toch leuk zijn!

Hidde en ik hebben zaterdag ook weer les gehad, beide weer veel geleerd :) Ben zo verlieft op mijn knappe mannetje. Zijn vorige week zaterdag afgereisd naar Havelte voor een fotomeeting. Hem goed gewassen en opgeschoren, hij zag er op zijn best uit. Zijn al een aantal hele mooie foto's uitgekomen. Als ik alles hem maak ik een topic. <3 Deze is van Van Zoelen fotografie.

Afbeelding

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:36

Daniëlle gefeliciteerd met je eerste winstpuntje :D Super hoor. Wel apart dat jouw gevoel bij de tweede proef zoveel beter was naar de punten bijna gelijk zijn. Had je verschillende jury’s?

Wat leuk Hidde op de fotomeeting! Hij staat er mooi op.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:18

Knappe Hidde <3

Gefeliciteerd met de winstpunten Daniëlle en Linsey :) Balen dat bij beide de eerste proeven niet zo lekker gingen. Waarom ga je helemaal in Garderen starten Linsey? :oo Dat is dichtbij mij, maar voor jou een best eindje rijden toch?

Mandyy

Berichten: 30566
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:42

Mooie foto met Hidde!

Gefeliciteerd met de winstpunten!

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:44

Mooie foto van Hidde!

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 18:12

Knappe Hidde <3

Nee niet mega ver, 1 uur en 10 minuten is het rijden. Dus dat valt erg mee. Mijn instructrice is verhuisd daarheen, dus die komt me helpen :)

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 18:19

Leuke foto van Hidde!

@Susanne: was dezelfde jury voor de 2 proefjes. Inderdaad heel apart..

Leuk al die wedstrijdplannen :)

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 18:29

Jeetje linsey wat een puntenverschil, gefeliciteerd met de eerste punten in het z! Ik start ook in garderen, gezellig!

Die sjors toch hahah.

Danielle ook gefeliciteerd met de punten!

Mooie foto met hidde! Leuk om te zien hoe blij je met hem bent

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:34

Kennis van mij moet ivm lichamelijke klachten haar shet kruising van 105 verkopen een zwart ruintje. Van 4 jaar beleerd voor de wagen . Mocht iemand nog een pony zoeken kan ik je in contact brengen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:00

Susanne nog iets gemerkt van die lymfe behandeling?
Gave les van Bram en 2span met Deedee super leuk!

Ayla ik zag op Facebook dat je ondertussen geslaagd bent echt knap! Gefeliciteerd nogmaals!
En kijk Sjors dan :D

Lilian en Sacho leuke les gehad! Fijn!

Lori jammer dat de koop niet doorgaat....

Mirriej; leuk! Nu héb je er 2? Kun je samen met iemand weg!

Linsey leuk Z debuut zo! Geniet er maar gewoon van joh :-)

Patricia ook gestart. Fijn dat ze de dag erna nog goed liep!

En sunshinedaan puntje in de B. Jullie gaan allemaal goed!!

Kiekeboefje; <3 <3

Alf is maandag gemasseerd, grotendeels volgens de Masterson methode, kent iemand dat? Ik had een workshop gevolgd en ik vond het wel wat voor Alf. Ook een hele fijne vrouw! Ik laat Alf nu bij haar in 'onderhoud ' zij kan ook opsporen als er dingen gaan veranderen in zijn lijfje.
Gisteren zijn we met de sulky in de bosjes beland. Op de terugweg schoot hij vanuit het niets in paniek en wilde weg. Hij koos voor rechtsaf maar daar was het bos dus hij moest wel stoppen. In die paar tellen zag ik mezelf alweer in de ambulance liggen maar lang leve de hca; je blijft geweldig goed zitten. En ik ben heeeel trots op mezelf want hij was weer rustig dus ik ben weer opgestapt en ben verder gegaan. Waarschijnlijk toch iets in zijn lijfje na de massage/ behandeling. Grappige is ook dat hij sinds gisteren ook weer lekker gaat liggen in de paddock, heb ik hem 8 maanden niet zien doen!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:55

Oh ja omdat we het er verleden week over hadden: die psylium brokjes zijn nu in de aanbieding voor 24 uur bij de paarden drogist!

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 22:42

Dankjewel Ingrid :*

Wat vervelend dat jullie in de bosjes beland zijn, misschien schrok hij ergens van? Goed dat je alsnog doorgereden bent!

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 08:40

Ja top gedaan Ayla, nogmaals gefeliciteerd! Dat gaan we snel maar even vieren :D

Ingrid, oei dat klinkt inderdaad niet leuk! Gelukkig goed afgelopen. Je mag trots op jezelf zijn hoor! Na zo veel ongelukken reed je toch maar gewoon door +:)+

Ik heb niet echt iets specifiek gemerkt van de behandeling denk ik, maar hij zit sowieso gewoon heel lekker in zijn velletje momenteel. Rijden gaat ook weer super fijn (zaten afgelopen winter een beetje in een wedstrijd dipje). Hij had natuurlijk niet echt ‘klachten’ voor de behandeling.

Vandaag heeft ‘ie in ieder geval lekker vrij want hij krijgt weer nieuwe schoenen van de hoefsmid :))

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:41

Gefeliciteerd Ayla

Vervelend Ingrid.misschien hoorde hij wat raars?

Faya is gisteren weer helaas mis gegaan met mennen.. dus haar men carrière is nu voorbij.

Fijn dat Willem zo goed in zijn velletje zit.

Dinsdag gaan ik en Beauty voor een bloesem fotoshoot met fotograaf en met roze bloesem. Krijg ik voor mijn verjaardag nog.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 10:08

Wat is er gebeurd? :oo

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 10:08

Wat is er gebeurd? :oo