[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:37

Spannend zamora *\o/*

Gister gereden op het DK West in Zwartewaal. Toliene liep fijn, al waren de punten redelijk laag. Maar evengoed gingen we met een nette winstpunt en een 4de plaats richting huis. Ik ben trots :j

Afbeelding

Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3613
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:40

Omg die oortjes van Toliene <3

StalNollie

Berichten: 9228
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:42

grrrrrrrr stomme internet die alles wegfloept!

dus even kort:


zag mooi halster
en een uber mooi spannetje voorbij komen.
en zie nu bij linsey ook een mooi span en een mooie punt binnen gehaald. ( die oren zijn wel erg schattig zo)

en twee hele schattige babybuiken!

ik heb weer iets op me hals gehaald had hem beter kunnen laten staan.
nog even naamloos en leeftijd loos want weet niet of ik wel een goed paspoort mee heb! ( lang verhaal kan nu even zelf niet uitlezen chipreader uitgeleend totaaaaal niet handig)
zou bij kijken een merrie zijn maar heb toch echt gevraagd waar dan het tweede gat zou zitten volgens hun! is dus een ruintje :D
staat helemaal afgezonderd omdat ik verdenk van luis/wormen en heeft een klein pusbultje onder de kaak. dus alle voorzorgsmaatregelen zijn getroffen daarin. ( helaas staat pony dus aan de ketting omdat het ook nog eens een uitbreker is en ik nu geen risico's kan lopen).


Afbeelding
let niet op zijn halve scheerbeurt dat hebben die mensen daar gedaan zusje van 9 wilde scheren en oefenen }:0

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 15:32

Beauty ging super mooie punten en erg fijn gereden.
Mijn arme groom was ziek. Dus eeeerst naar huis gegaan en geen prijsuitreiking meer gezien. Was blij dat ik ipv 3 ponys nu 1 heb gestart. Had het zelf niet getrokken nu 6 proeven en mijn groom ook niet. Afbeelding
Afbeelding

Zo dikke buiken ! En een bonte. Hij ziet er groot uit!

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 15:43

Fijn Patrica! Met een lekker gevoel naar huis gaan is altijd goed. Als ik op mijn eigen gevoel af ga heb ik goed gereden, niet extreem goed maar gewoon lekker. Echter waren mijn punten wel heel verschillend reed bij 1 jury 190 en bij de ander 173 met dezelfde proef. Maargoed, nu lekker doortrainen, zaterdag lessen en volgende week weer starten in Heiloo :)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 15:47

Aah Toliene! Die oren zijn echt schattig!
4de plek is hartstikke netjes toch :)).

Mooie foto’s Patricia.

Zie veel drachtige merries voorbij komen. Leuk hoor!

Wij hebben ons geselecteerd voor DK Oost in de vaardigheid :D.

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 15:50

Ik zal even een beetje bijlezen. Is het duidelijk dat ik mijn telefoon ben verloren??? :P :=

Patty, ohhhhh dat halster! Echt zo mooi, had je nog een beetje verstelruimte naar kleiner? Donja heeft een lang hoofd, maar wel heel fijn.

Hallo Iris! :wave: Ik houd altijd de onderlengte aan.

Spannend Zamora! Ik volg mee in je topic.

Gefeliciteerd Linsey, Toliene is echt een schatje <3

Oei Stalnollie, succes er mee.

Mooi stel samen Beauty en jij Patricia, vind haar echt knap!

Dit weekend was geen paarden weekend voor mij. Een echt koeienweekend dit keer, en wat een geslaagde. Zaterdagochtend: wekker om 04:30, om 6:30 stonden 3 pinken en 1 kalf op de trailer(s) en om 7:30 waren we in Bedum voor de Groninger Rundvee Show. Heerlijk indrukwekkend als je binnenkomt, toen begon de adrenaline te pompen.

1 pink werd 3e dagkampioen, 1 werd 3e in zijn rubriek. Mijn lieve Ritaatje viel helaas buiten de prijzen, maar wat ben ik trots zeg. :) Mijn kleine koeienvriendinnetje.. Kalfje viel ook buiten de prijzen maar gaat volgend jaar zeker weer mee! Werd voorspeld dat dit kalf een grote op keuringen ging worden dus dat gaan we waarmaken ook.

Maar ja.. telefoon kwijt.. Tijd voor een nieuwe! :D Na 5 jaar was mijn Iphonetje ook wel aan vervanging toe hoor :P

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 15:56

Wat leuk een koeien keuring :D

Leuke foto's ook hierboven, ben echt mega koukleum dus moet er niet aan denken nu te mennen :=

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 16:50

Linsey gefeliciteerd met je winstpunt! Knappe Tolien! :)

En Beauty ziet er ook goed uit, mooie foto die eerste.

Jenny druk weekend! Gefeliciteerd met je prijzen, koetjes zijn zo leuk!

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 17:40

@Ymor, ik geef hem sowieso enkele keren dat we gewoon dat klein rondje doen op de weg en enkel stappen en iemand hem nog vastheeft. Pas als ik ontspanning zie kunnen we verder en hoop enorm dat dat moment gaat komen. Eventueel deze week wel terug op de weide oefenen nog al zal het van het weer een beetje afhangen ook. Heb mijn cob hoofdstel op het allerkleinste gezet en dan gaat het net aan, dus morgen eens met oogkleppen droog mennen en eventueel slepen denk ik.

@Iris, is dat deken van de zelfde winkel als dat mooie halster toen met die bloemen/leger patroon achtig op? Die winkel die ook sulky dingen verkoopt? Vind hem erg mooi, echt mijn smaak <3

@Zamora, spannend veulentjes!

@Patricia, vind je aanspanningen echt altijd erg mooi.

StalNollie

Berichten: 9228
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 17:56

kiekeboefje was jij ooits degene die een topic had geopend over die koe? was dacht ik een volgtopic van kalf tot keuring ( ofzo iets) was heel interessant om mee te volgen

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 18:13

StalNollie schreef:
kiekeboefje was jij ooits degene die een topic had geopend over die koe? was dacht ik een volgtopic van kalf tot keuring ( ofzo iets) was heel interessant om mee te volgen


Nee dat was ik niet, maar dat is idd heel erg leuk en interessant! Gaan nu ook weer beginnen met uitzoeken en opleiden voor volgend jaar! Dan gaan we ons wat meer op vaarsen en koeien richten want die zijn wat kalmer. Ik ben zaterdag letterlijk door de hal gesleurd, en ik ben 1.85 met best wat gewicht :')

StalNollie

Berichten: 9228
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 18:19

:):) ~~}> ik zie je al gaan

Iris_VdV

Berichten: 25
Geregistreerd: 30-11-15

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 19:32

@Lori bedoel je die rozen set die ik heb? die komt van een andere shop. Heb dat Horka deken gezien op Agradi, maar gezien ik binnenkort naar horseshop international trek, heb ik gevraagd of ze die op voorraad hebben toevallig omdat ik me herinner dat ze horka hebben :D
Ooh en ik zag vandaag op de kalender dat het 6 jaar geleden is dat Tilana 4uur op de trailer stond onderweg van NL naar BE. Zo blij dat ik die fluffy ontdekt heb al die jaren geleden. *\o/*
Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3613
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 19:36

Die zijn toch van die Duitse webshop?

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 19:37

Ben ook heel benieuwd :P

Iris_VdV

Berichten: 25
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 19:41

Jep inderdaad! Equistore Allerhop voor de geïnteresseerden :) maar daar hebben ze dus niet dat deken dat ik wil haha. Ik denk dat ik hem dan in 115 onder bestel en desnoods ruilen tegen een 125, rare bovenmaten gewoon 8)7

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 19:45

Ik krijg menkoorts van jullie foto's _/-\o_

Meneer vandaag weer eens in het tuig gehesen. :o Afbeelding
Ik hoop in mei eindelijk weer te kunnen mennen *\o/*

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 20:42

haha menkoorts!
mooie bloemenset :-)

Ingrid hoe loopt alf nu?

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:26

Kiekeboefje schreef:
Ik zal even een beetje bijlezen. Is het duidelijk dat ik mijn telefoon ben verloren??? :P :=

Patty, ohhhhh dat halster! Echt zo mooi, had je nog een beetje verstelruimte naar kleiner? Donja heeft een lang hoofd, maar wel heel fijn.

Hallo Iris! :wave: Ik houd altijd de onderlengte aan.

Spannend Zamora! Ik volg mee in je topic.

Gefeliciteerd Linsey, Toliene is echt een schatje <3

Oei Stalnollie, succes er mee.

Mooi stel samen Beauty en jij Patricia, vind haar echt knap!

Dit weekend was geen paarden weekend voor mij. Een echt koeienweekend dit keer, en wat een geslaagde. Zaterdagochtend: wekker om 04:30, om 6:30 stonden 3 pinken en 1 kalf op de trailer(s) en om 7:30 waren we in Bedum voor de Groninger Rundvee Show. Heerlijk indrukwekkend als je binnenkomt, toen begon de adrenaline te pompen.

1 pink werd 3e dagkampioen, 1 werd 3e in zijn rubriek. Mijn lieve Ritaatje viel helaas buiten de prijzen, maar wat ben ik trots zeg. :) Mijn kleine koeienvriendinnetje.. Kalfje viel ook buiten de prijzen maar gaat volgend jaar zeker weer mee! Werd voorspeld dat dit kalf een grote op keuringen ging worden dus dat gaan we waarmaken ook.

Maar ja.. telefoon kwijt.. Tijd voor een nieuwe! :D Na 5 jaar was mijn Iphonetje ook wel aan vervanging toe hoor :P
heb je foto's van de koeien? Of staan die op.je telfoon die weg is?

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:52

Gefeliciteerd met de resultaten op het mendistrict en koeienkeuring!

Ik wil ook wel foto’s zien van de koeien :))

Mooie foto’s komen voorbij. Heerlijk hoor :)

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:04

Hihi ehm ja.... foto's stonden op mijn telefoon maar heb wel Iphone, helaas had mijn telefoon nog geen reservekopie gemaakt die dag. Foto's van de fotografen komen binnenkort. Misschien maak ik wel een volgtopic voor een nieuw kalf voor volgend jaar! Is wel een leuk idee, en heel leerzaam voor de poetsers onder ons :P (ook voor mij)

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 11:03

Ik ben weer terug van Texel :) Helemaal uitgerust!

Een volgtopic voor een nieuw kalf lijkt me leuk om te lezen!

Iris: wat een prachtige pony heb je. En het bloemensetje staat heel mooi.

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 11:16

Echt balen van je telefoon Jenny :\ Wel 'n mooi excuus voor een nieuwe haha.

Lekker weer thuis Kym!

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 11:23

Balen van je telefoon Jenny!

Ook weer lekker om thuis te zijn, fijn dat je uitgerust bent!

Ik wilde gisteravond na mijn werk, nog even Toliene longeren... maar het was zooooo koud :brr: dat ik maar heb besloten om te gaan wandelen, om zelf ook warm te blijven := Maar vanavond wil ik toch echt Toliene longeren, dan maar de kou trotseren :')