Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 292 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

Vooruitgang Harvey

 
Profiel   

Bedankt! Ik ben van plan om zijn manen in een nette boog te laten knippen, in zijn weide zijn lange manen niet te doen omdat ze dan helemaal volhangen met planten.. Voorplukken worden niet gespaard :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-15 19:26 



 
Profiel   

Wauw hij is zo opgeknapt, niet meer te herkennen.
Super goed werk gedaan.

Zijn nieuwe kapsel vind ik eigenlijk wel hip, staat hem goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-15 18:46 



 
Profiel   

Bedankt! :D
Hij is eindelijk een echte (n)jaarling :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-15 19:18 



 
Profiel   

Hij ziet er wel super schattig uit! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-15 13:07 



 
Profiel   

Hier weer een update!
Harvey staat sinds dit weekend op een nieuwe stalling aangezien hij anders gescheiden moest Orden van zijn vriendje en dit ondraaglijk voor hem zou zijn! :j
Hij ziet er al vele beter uit nu, ik vind ook dat hij énorm jonger lijkt tegenover zijn start bij mij..
Hier zijn enkele foto's van vandaag :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-15 17:50 



 
Profiel   

Ik ben van pagina 1 naar 2 naar 12 gegaan, wát een verschil :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-15 18:05 



 
Profiel   

Tosca_love schreef
Ik ben van pagina 1 naar 2 naar 12 gegaan, wát een verschil :wow:


Bedankt! :D ja hij heeft mij ook veel moeite en tijd gekost om zo ver te geraken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-15 18:09 



 
Profiel   

Ja, hij ziet er echt uit zoals een pony eruit hoort te zien nu, een heerlijke winter pluizebol!
Ik vind het echt top dat je er zoveel tijd en moeite in hebt gestoken om ervoor te zorgen dat hij er weer goed uitziet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-15 14:49 



 
Profiel   

hij ziet er super uit, nu nog weer manen kweken, want dit staat echt niet mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-15 23:11 



 
Profiel   

http://www.bokt.nl/markt/ad/378546/harvey

Jammer genoeg hebben mijn ouders en ik beslist dat we hem zullen moeten verkopen, hij staat nu voor 140 per maand dag en nacht in een stal en ik zie hem zo wegkwijnen.. Er is nergens in onze buurt een weide.. Dit is echt het beste voor hem, ik ben echt gebroken ;(

Liefst zoek ik daarom ook iemand die hem een vriendje voor het leven kan gunnen want zijn vriendje is ook juist verkocht en mijn kleine man heeft echt iemand nodig.
24/7 buiten kunnen lopen is een must!
Hier krijgt hij enkel wat ponybrokken (wat overbodig is) en onbeperkt hooi, maar als hij 24/7 op een weide kan staan zal dit natuurlijk heel weinig zijn!

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik iemand voor hem vind die hem zo natuurlijk mogelijk laat opgroeien en hem pas laat laat werken, zo kan hij nog lang jong zijn en mooi ontwikkelen.

Harvey is gechipt en heeft stamboekpapieren en is rond de 80cm hoog. Hij is recent naar de hoefsmid geweest en dit laat hij probleemloos toe, eveneens bloed laten en scheren heeft hij helemaal geen problemen mee.. Hij kon zelfs de scheerder niet met rust laten met kriebelen! :j

De prijs is bespreekbaar en zal zeker niet hoog liggen, moest ik het perfecte huisje voor hem vinden mag hij voor een symbolisch bedrag weg! Maar dan zou ik wel graag op de hoogte gehouden worden en moest hij weggaan zou ik het liefst ook horen, eventueel kan hij dan nog terugkomen!

Hij is ook zeker geen ruziemaker! Hij heeft met 2 ongelooflijk drukke jonge kwpn'er hengsten gestaan en dit was geen probleem, vond hij zelfs leuk!

Hij heeft wel een moeilijke start gehad waardoor hij waarschijnlijk een groeiachterstand zal hebben opgelopen, echter is zijn bloed helemaal terug in orde en is hij netjes ontword! Het wormenmiddel kan je eventueel nog meekrijgen, ben ik toch niks meer mee en het zou zonde zijn om dit weg te gooien..

Harvey is wel gevoelig aan voerveranderingen, hij geraakt dan snel aan de diarree maar met voldoende ruwvoer en voldoende water is hij er zo weer over!

Hij kan eventueel gebracht worden mits het niet te ver weg is (regio antwerpen/mechelen).. Moest het verder zijn kunnen we dit zeker bespreken!

Wat ik zéker niét wil is dat hij naar een handelaar of de slacht gaat, hij heeft enorm goede papieren en het zou zo oneerlijk voor hem zijn, hij heeft al zo hard gevochten!

Hij ker zeker ook weg als kinderpony! Je kan hem overal aanraken, met touwen ook geen probleem en hij is volledig verkeersmak. Hij zal ook nooit zomaar beginnen trekken aan een touwtje en blijft mooi naast je lopen.. Hij is enorm koel in zijn hoofd, zeker voor een hengst te zijn!

Ik sta open voor alle vragen en foto's/informatie over hem, dat is zeker geen probleem!
Hopelijk vind ik een nieuwe leuke thuis voor mijn maatje, wat ik hem momenteel niet kan bieden..

Bedankt voor het lezen en de vele tips die jullie mij de afgelopen tijd hebben gegeven! Zonder jullie zou ik niet zo ver met hem geraakt zijn. Y;(


Laatst bijgewerkt door Sielka op 07-11-15 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 11:26 



 
Profiel   

oh dat is heel jammer zeg, maar idd een jonge hengst dag en nacht op stal is geen leven , die moet kunnen rennen op de wei met vriendjes, ik hoop voor jou dat er zich heel snel een goed nieuw baasje aandient

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 11:41 



 
Profiel   

Ik hoop het ook want dit is geen leven voor hem.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 11:54 



 
Profiel   

Wat een moeilijke beslissing, wat naar voor je! Sterkte ermee. :(:) Hopelijk vind je een fijn baasje waar hij kan genieten in een wei met vriendjes. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 15:18 



 
Profiel   

Bedankt! Ik ben er ook echt kapot van, ik had nooit verwacht dat ik hem zou moeten wegdoen dus dit slaat wel in als een bom.. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 15:22 



 
Profiel   

Ik snap dat je er kapot van bent! Je heb hem zo goed geholpen, daar mag je trots op zijn. Ik hoop voor jullie dat je zo'n leuk nieuw baasje gaat vinden. Dat is jullie gegund, heel veel succes! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 20:50 



 
Profiel   

Tarenko schreef
Ik snap dat je er kapot van bent! Je heb hem zo goed geholpen, daar mag je trots op zijn. Ik hoop voor jullie dat je zo'n leuk nieuw baasje gaat vinden. Dat is jullie gegund, heel veel succes! :(:)


Bedankt! Ik heb toch al veel reactie's gekregen dus we kunnen echt op zoek gaan naar de beste plaats voor hem.. Hopelijk zo snel mogelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 20:53 



 
Profiel   

Het is inmiddels al superlang geleden sinds dit topic.
Ik heb besloten om vanaf vandaag terug op zoek te gaan naar Harvey en hopen herenigd te worden.

Hij zou nu 5 jaar moeten zijn denk ik, het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat Harvey nu in de Ardennen zou staan bij een lief koppel.

Wens mee veel succes!
Ik hou jullie zeker op de hoogte
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 16:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 292 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen